Sarbid omdömen

264 Trustpilot recensioner
Det senaste omdömet

omdömen

Om

Gewonnen artikelen nog steeds niet ontvangen

Op 21, 27, 28 en 29 februari veilingen gewonnen op Sarbid en Bidson, maar tot op heden nog steeds mijn gewonnen artikelen niet ontvangen.
Het gaat om 4 cadeaukaarten van V&D.

Voor de mensen die hun artikel wel gekregen: je mag in je handjes knijpen, want dit is eerste klas oplichterij.
Op mails via Support wordt niet gereageerd en naar je betaalde geld kun je fluiten.
Ook ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen om alsnog te krijgen waar ik recht op heb.

29/03/2012 Eindelijk 3 van de 4 kaarten ontvangen. Alleen de gewonnen veiling via Sarbid ontbreekt nog.

Sarbid is gestopt ????

Sarbid is gestopt terwijl je vorige week nog een mail kreeg dat ze alles zouden verbeteren , en ze hebben iedereen gratis 100 credits gegeven
Als je je er alleen maar geregistreerd hebt
Ik heb vorige week diverse mensen de boot zien ingaan door al die noobs of mensen die ja al maanden niet meer gezien hebt omdat ze door hun credits heen waren , en de site wel erg veel op bidson ging lijken qua bieders
Nu mag je de rest van je credits opmaken op bidson wat nog erger is dan ze zo in de vuilnisbak kieperen
Zo gaan ze dus met hun members om
Sarbid en Bidson bedankt voor deze wanprestatie
Ik zou zeggen iedereen mailen naar sarbid/bidson dat je het niet eens bent met deze beslissing en misschien word het terug gedraaid dan , net als vorig jaar

waardeloos!

is er iemand die zijn prijs wel heeft gekregen?
ik wacht al een maand op mijn radio!

dit is geen zuivere koffie!!!!!!!!

sarbid/bidson zijn oplichters

Dezelfde eigenaar Vikash dezelfde klachten Gewonnen produkten worden niet geleverd en je kan gewoon naar je geld fluiten.
Op je mails word niet gereageerd ze zenden afentoe een mail om dat de leverdeur het produkt niet meer heeft maar laten mensen gewoon doorbieden op diezelfde produkten die ze zogenaamd niet meer hebben.

Erg laf bedrijf dat gewoon niet eerlijk is. Als je je geld wilt kwijtraken moet je gewoon door bieden

Ik hoop dat deze waarschuwing jullie help bidson heeft mij meer dan 3000 euro gekost en heb er niks voor terug gekregen.
Maar ik geef niet op.
Ik heb kontakt opgenomen met een advokaat die voor mij eind deze maand een zaak gaat aanspannen tegen Vikash en zijn bedrijfjes de politie in Nederland en Noorwegen zijn hiervan ook op de hoogte gebracht en ik hoop dat deze site`s binnen een niet al te lang tijd van het net gehaald wordt

Geen reactie op mails/telefoon

Vorige week maandag veiling gewonnen "Apple Macbook Air" op bidson.com.
Nu 9e werkdag nog steeds niks in huis, geen reactie op mail over track en trace nummer over het product.
Gebeld, maar wordt niet opgenomen.
Als er maandag nog niks binnen is of geen bericht over de status, verdere juridische stappen ondernemen en rechtsbijstand inschakelen.

WAAR BLIJVEN DE GEWONNEN VEILINGEN ????

Tot oktober 2011 nooit problemen gehad met Sarbid/Vikash levering duurde wel eens iets langer maar altijd antwoord op mail.
JAMMER JAMMER JAMMER dat het nu anders is ik wacht nog op 5x cadeaubon sinds 26-10-2011 krijg geen reactie op mail etc.
Cadeaubonnen werden geveild voor de feestdagen volgens de site.
Als er maandag geen reactie is ga ik de juridische stappen nemen en mijn rechtsbijstand inschakelen.
Ik hoop dat het alsnog opgelost word!!!!!

UPDATE: 15-01-2012
Wacht nog steeds, telefonisch contact met Vikash gehad de bonnen waren besteld (Giva gebeld daar was niets bekend) vervolgens sms gestuurd en kreeg snel een sms terug met excuses en de bonnen zijn direct besteld (volgende dag weer Giva gebeld weer geen bestelling ontvangen) DUS nog steeds niets ontvangen.
Inmiddels diverse stappen ondernomen via creditcard en geschil via Paypal etc.

Sarbid/Bidson

waardeloos bedrijf ... via Bidson 2 producten aangekocht op 21 oktober, niets ontvangen. En op meerdere supporttickets en e-mails komt totaal geen reactie. Zeer slechte service, ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die wel een goede beoordeling geven. Mijn advies is om er geen credits meer te kopen!

NOG STEEDS GEEN REACTIE

Ik heb nog steeds geen reactie gehad, en dus heb ik een forum aangemaakt op tros radar. Hier kan iedereen zich melden, en misschien kunnen we samen tot een oplossing/ in actie komen tegen deze praktijken.

De link is: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=69&t=109356

Geen reactie geen product

Helaas heb ik de laatste tijd ook wat problemen met Vikash.
Hij reageert inderdaad niet meer op de mails ondanks dat hij eens gereageerd heeft om het correct op te lossen.
Ik hoop dat hij via deze weg wel ziet dat mensen teleurgesteld zijn in de gang van zaken. Er is alleen nog hoop op een reactie maar reeel gezien zal dat wel achterblijven.
Jammer Bidson

Absoluut WAARDELOOS en ONEERLIJK

Ondanks die 50 credits heeft het hele gebeuren bij mij een nare smaak achtergelaten. Op Sarbid kun je MAX 2 biedingen per week uitbrengen, maar ik heb bewijzen dat er meer dan 10 veilingen door 1 persoon gewonnen zijn in 1 week.

Antwoord op mails krijg je alleen als het in hun straatje past. Anders kun je wachten tot je een ons weegt. Bij Sarbit meet men met MEERDERE MATEN

In 1 woord WAARDELOOS en voor mij met name Sarbid.

Waar blijven de gewonnen producten? en waar is de klantenservice?

Nog nooit een bedrijf meegemaakt met z'n slechte klantenservice! Heb al meer dan een maand geleden verschillende producten gewonnen maar heb nog geen van deze producten gezien of maar enig bericht gehad dat het wat langer kan duren dan normaal. Ik heb ondertussen al meerdere mails gestuurd naar info@sarbid.com maar heb op geen een van alle mails een reactie gehad terwijl ze in de missie zeggen dat ze streven naar een superieure klantenservice. Ik weiger ook om op en andere manier contact op te nemen met dit bedrijf aangezien het hun verantwoordelijkheid is om gewoon te reageren op me mails, of anders contact met mij op te nemen.

Op de site vermelden ze dat ze meer cadeaubonnen gaan veilen zodat je die cadeau kan doen met de feestdagen, maar zoals het er nu naar uit ziet komen mijn cadeaubonnen niet eens binnen voor de feestdagen.

Het bestellen van wat cadeaubonnen moet niet al te moeilijk zijn lijkt mij, die dingen zijn overal verkrijgbaar. Dit hoeft dus zeker geen maand te duren!

Ik denk dan ook dat er meer achter zit omdat ze niet eens reageren op mails, en bijvoorbeeld hun facebook account verwijderd hebben.

Alles is keurig en netjes afgehandeld!

Super gedaan van Sarbid, ik had een veiling gewonnen en natuurlijk direct betaald maar de prijs liet maar op zich wachten en ik zag het niet meer zitten dat het zou komen. Na een mail gestuurd te hebben kreeg ik een mail terug waarin stond dat het niet geleverd meer kan worden en dat het geld overgemaakt zou worden. Ik vind dat Sarbid dit super goed heeft opgelost en ik weet nu zeker dat het een eerlijke en betrouwbare site is waar je nog veel plezier van kunt hebben!

Bedankt!! helemaal top!

Netjes alles ontvangen!

Gisteren werd ik benaderd door bidson.com om mijn geleverde producten uit te betalen, omdat de levering er van te lang ging duren. Ik heb zelfs meer betaald gekregen dan dat de waarde eigenlijk was en ze hebben zelfs een compensatie van 50 biedcredits gegeven voor het lange wachten.

Soms duurt het even voordat je je producten krijgt, maar het wachten wordt wel beloond, want alles wordt altijd geleverd, of indien niet mogelijk, uitbetaald!

Toppie service!

Telkens goede service !!!

Jullie kunnen klagen wat je wil, maar ik heb al enkele jaren ervaring met Vikash, Sarbid en Bidson en nog nooit .. ik herhaal, nog nooit heeft Vikash mij teleurgesteld. Heb altijd alle prijzen ontvangen en daar naast altijd een meer dan redelijke compenstie gehad !!
Natuurlijk heb ik wel eens moeten wachten, maar waar gewerkt wordt, worden foutjes gemaakt of is er overmacht.Maarrr dat heeft zich altijd geloond. Daarnaast, neem van mij aan, houdt Vikash zich aan zijn woord. Ik ben er nog niet 1 keer bij te kort geschoten ...
Sarbid, Bidson en vooral Vikash zijn TOPPERSS ...

artikel toch geleverd.

vandaag een mailtje gehad dat mijn prijs geleverd zou worden,harstikke fijn en ook nog een compensatie gehad

Prijs wordt niet geleverd!!

Ik zit nog steeds op mijn prijs van 31 augustus (GMQP) te wachten. Heb 2 keer een reactie gehad ; 1 maal het is verzonden, op 16/9 en na lange tijd de 2e op 9/11 ik zal het bij mijn leverancier navragen, je hoort spoedig wat!! Daarna werd het weer stil. Ik heb inmiddels al 17 mailtjes gestuurd, maar Vikash laat het helaas afweten.
Als je zo met je klanten omgaat dan vraag je je toch af of je nog wel credits moet kopen. Volgens mij is dit niet zo slim!
Kennelijk moet je het negatief in de publiciteit gooien om een reactie te krijgen. Zeer jammer!

duurt heel lang...nu geld terug gekregen

Vandaag telefoontje van paypal gekregen. Sarbid heeft het geld terug gestort. Nu bijna drie maand verder eindelijk het e.e.a. afgehandeld. Heb nu de incassobureau stop gezet.

veilingen worden geleverd

ik starte net mijn pc op en zag dat ik mail had van sarbid.com/vikash
mijn gewonnen prijzen van de afgelopen maand worden vandaag bezorgd
eerlijk gezegd was ik er ook niet bang voor dat ik ze niet zou ontvangen want ik bied al geruime tijd op sarbid en al mijn gewonnen prijzen heb ik ontvangen
er waren wat technische problemen schijnbaar en dan moet je gewoon even wat geduld opbrengen en niet meteen lopen klagen of dreigen
want daar gaat het heus niet sneller van

Producten ontvangen

Op 14 en 16 augustus producten gewonnen op bidson.com, dat tegenwoordig onderdeel is van Sarbid.com. De verwachte levertijd bedraagt gemiddeld 14 dagen.

Na wat supportmailtjes samen met Vikash tot een goede oplossing gekomen! Toppie!

Het heeft deze keer wat langer geduurd i.v.m. de ontzettende drukte, maar het wachten is zeker beloond en de Wii's zijn zojuist afgeleverd door de post!

Dus voor de mensen met slechte ervaringen of die de overweging maken om ook mee te doen, het kan zeker geen kwaad, die producten komen er zeker wel, als je wat wint natuurlijk :)

Nogmaals, Vikash bedankt!

Dinsdag 20-09-2011 krijg ik mijn gewonnen bonnen!!

Na meermaals een mail gestuurd en een telefoontje gepleegd te hebben naar Bidson is mij toegezegt door Vikash (van Bidson/Sarbid) dat ik a.s. dinsdag (20-09) mijn gewonnen cadeaubonnen t.w.v. €500,- krijg.
Echter ben ik er nog niet zeker van dat ik ze dan ook daadwerkelijk heb. Dat is even afwachten. Zodra ik ze binnen heb update ik deze review.

Sarbid Centveilingen Support

Nederländerna

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.

Sarbid är i kategorin: Vadslagning

1. Betshoot