Samsonite omdömen

Otillräckligt
6.7
3 Trustpilot omdömen

service 3 stars, delivery 5, packaging 3

Hi ordered something from Samsonite own store, arrived quick, packaging not ideal, and service not really sure about it, 3.5 stars overall,

Paying for fake reviews

This company are obviously paying for faked good reviews (like the fake review written under the name "Daniel Luke Pe"). Any company that does that is clearly showing that they rather pay for hiding their bad service rather than paying for giving good service.

Excellent

Products for all your traveling needs. Design, built quality, variety of choices. They tend to be a little pricey but you can consider it as an investment for life.

Är Samsonite ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Support

Besök Samsonite