Ren Velvaereshop omdömen

Ren Velvaereshop omdömen

Bra
8.4

Altid tilfreds.

Jeg har handlet snart mange gange her. Vender altid tilbage, hurtig forsendelse og nem hjemmeside med stort udvalg.

Kun ros

Bestilte onsdag aften og pakken blev leveret fredag

Vil aldrig købe herfra igen.

Min kæreste og jeg bestilte nogle varer hos ren velvære og forventede at de ville komme inde for få dage. Det skete aldrig, så vi tjekkede vores mail for at se om der var kommet en ordre bekræftelse, det var der ikke. Så vi troede selvfølgelig at den ikke var gået igennem, af en eller anden mystisk grund. Vi går ind på siden og bestiller den samme ordre igen, hvor min kæreste derefter modtager en mail om at de har modtaget vores ordre. Vi modtager vores pakke få dage efter og det er vi glade for. MEN så en uge efter, modtager vi en pakke til, med præcis de samme varer i, hvilket vi syntes er mærkeligt. Vi tjekker vores netbank og rigtig nok der er trukket samme beløb to gange. MEGA ØV! men så scorede I lige 563 kr ekstra. Vi håber ikke i trækker beløbet en tredje gang. men helt sikkert sidste gang vi handler hos jer.
Ren Velvære

Svar från Ren Velvære

Hej Mille,
Vi beklager at du har haft en dårlig oplevelse. Hvis i har modtaget 2 pakker har i også lavet 2 bestillinger, og hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelse på den ene kan der være 2 årsager - enten er ordrebekræftelsen røget i dit spamfilter eller det kan være en tastefejl i din mailadresse. Vore system sender helt automatisk ordrebekræftelser på alle ordrer så i begge tilfælde er der sendt en ordrebekræftelse. Vi sender dig gerne et returlabel så du kan returnere din ene ordre og vi kan refundere beløbet. Kontakt os gerne direkte så vi kan løse problemet. Mvh. REN velvære

googlede virksomheden - lød ikke optimalt - Men dét var det

gogglede sitet og læste at leveringstid og mangel på information var et problem - jeg havde ingen problemer. Alt var i tip top og fik mine varer 2 dage efter bestilling. Ingen forbehold hvis man skulle shoppe der igen.

For lang leveringstid uden at blive informeret

Overskriften siger sådan set det meste. Priserne hos dem er nogenlunde. Der gik simpelthen bare for længe med leveringen, da de tilsyneladende ikke havde varerne på lager da jeg aflagde bestilling. Jeg synes man som firma bør gå ind og sende en mail til folk der venter på sine varer. Wepshops er der nok af, så vil man have kunderne, må man være lidt mere serviceminded.

Billig og intet bøvl

Det er så dejligt når handlen bare går upåklageligt og varen er billig!

SUPER TILFREDS

Fra først til sidst har alt fungeret tilfredsstillende.

Leveringstid

Hvis du bestiller varer hos RenVelvære, så sørg for, at du har GOD tid til at vente på dine varer. Jeg afgav min ordre onsdag den 4/6 kl. 8.34 og den fredag 7/6 er der ingen status på min konto hos RenVelvære. Firmaet meddeler dog, at de har modtaget min ordre, og at de har reserveret pengene på min konto. Godt så !
Det er slet ikke tilfredsstillende, når firmaet oven i købet reklamere med dag til dag levering. Det skal siges at Postvæsnet er uden skyld, da de endnu ikke har modtaget varen, fordi hvis de havde det, ville der fremgå et trackingnummer på min konto, og det gør der ikke !!!
En meget utilfreds kunde, Sanne

Køb af Beauty Pacific

Super service og hurtig levering + oplysning pr. mail. Varerne kom dagen efter jeg havde bestilt. Kan klart anbefales.

Super tilfredse!

Vores første køb på siden, og vi er super tilfredse med købsoplevelsen.

Fin side, gode priser og super hurtig levering.
+ modtog vi også mails/info om bestilling og levering.

Vi vil helt sikkert handle her igen.

meget skuffende oplevelse

Venter nu på 13. dag på at få mine betalte varer leveret! Handler helt sikkert ikke her igen.
Rikke Busch och Siggas tyckte detta omdöme var användbart

Upåklagelig oplevelse

Intet at tilføje. Jeg ville handle der igen, uden betænkeligheder.

Super super super

Jeg har købt kosttilskud via deres webshop. De har nogle meget rimelige priser. Også produkter. Det var bare nemt og hurtig. Jeg havde nogle spørgsmål som jeg hurtig fik besvaret. Jeg har ingen betalingskort. Men så kan man ovf. via sin bank. Dejlig nemt. Fik besked da penge var gået ind hos dem. Og besked da de afsendte varer. Kan kun anbefale denne butik. Man kan købe rigtig mange lækre ting udover kosttilskud.

Ingen problemer. Alt forløb som det skulle

Nupo

god hjemmeside, nem at oversjue, hurtig levering og gode priser.. Her handler jeg helt sikkert igen.

Super lækre varer, eminent service, gode priser og lynhurtig levering.

Jeg stiftede bekendtskab med Ren Velvære shoppen, da jeg søgte efter et bestemt produkt. I første omgang var det den gode pris, som tiltrak mig, men jeg fandt hurtigt ude af, at shoppen indeholder adskillige andre lækre varer, som jeg jævnligt køber. Jeg lagde derfor en solid bestilling onsdag aften - godt tilfreds med at have gjort et godt køb uden at hele besparelsen går op i røg pga. forsendelsesomkostninger. Torsdag morgen ankom pr. e-mail en faktura samt besked om at varerne er afsendt. Fredag morgen tikkede sms ind med besked om at varerne ville blive leveret på min hjemadresse samme dag. Og da jeg kom hjem fra arbejde kunne jeg med glæde konstatere, at alle mine varer var vel ankommet i nænsom indpakning. Jeg er mere end tilfreds, og jeg kommer helt sikkert til at handle her mange gange fremover.

Ditte Hartvig Bak, Amager

God og hurtig levering

Jeg elsker de olier, jeg har købt hos dem - og jeg ville købe hos dem igen.

hurtigt nemt og sikkert

Super lever op til forventning,nemt at bestille,hurtigt levering

Hurtig og fejlfri ekspedition.

Hurtig og fejlfri ekspedition.

Hurtig levering - alt fint.

Hurtig levering og korrespondance.

Ren Velvære Support

REN velvære shop med fokus på økologisk hudpleje, sund kost, kosttilskud og velvære. Vi har stor fokus på økologisk hudpleje og udvider hele tiden sortimentet af produkter uden parabener, allergifremkaldende stoffer og kunstige farvestoffer.

Besök Ren Velvaereshop

Skriv till: salg@ren-velvaere.dk