Regovs omdömen

Regovs omdömen

9.6

Perfect hurtig levering

Perfect hurtig levering til døren, kan trygt anbefales.

Fragtfrit men ekspeditionsgebyr ?

Reklamen siger: Gratis fragt!

Til gengæld opkræves ekspeditionsgebyr, lugter af smart reklame = dårlig stil!

Hej Brian
Tak for din anmeldelse. Jeg er da ked af din antagelse om at det lille 10 kr´s eksp.gebyr for ordre under 499 er smart reklame, vi viser det tydeligt på hjemmesiden, da vi ønsker det skal være God Stil :-). Vores fragt udgifter er altid på minimum 21,50 kroner.
For ordre under 499, dækker de 10 kr emballage og arbejdskraft. Jeg håber du alligevel har haft en god oplevelse med dit køb.

Venlig hilsen Olav Møller - Regovs

Levering til aftalt tid.

Jeg har kun godt at sige om Regovs. Det bestilte kom som aftalt og der kom dejligt mange mails om levering, så der ikke var noget at være i tvivl om. Super service.

Hurtig betjening

Dejlig nem hjemmeside, hurtig levering. Helt sikkert et sted jeg vil handle igen

Gave

En taske til sommer, der ikke var en ommer!

Fin service fra Regovs

Det var en lille ordre ,men varen blev dagen efter bestillingen.

Varen kom til tiden, men....

Bestilling var meget nemt, og alt fungerede fint. Dog synes jeg, at jeg har modtaget for mange opfølgende reklamemails efterfølgende. Dette selvom jeg ikke har bedt om ekstra tilbud.
Mvh
Jørn

Hej Jørn
Tak for din anmeldelse.
Vi sender kun de opfølgende mails vi skal jf. lovens retningslinier, altså ved oprettelse som kunde, ordrebekræftelse og ordreopdateringer.
Du har helt ret i at der medfølger links til f.eks. tilbud. Vi vil overveje om vi skal reducere i dette, så den vigtige information ang. ordre bliver tydeligere.

Venlig hilsen Olav Møller, Regovs

Kvalitet til en rigtig god pris....!

Købte en lækker herretaske i kalveskind. Alt var som beskrevet, da tasken kom dagen efter at jeg havde bestilt den. Sådan!

Dejlig hurtig forsendelse.

Jeg er glad for det udmærkede produkt, som jeg fik tilsendt fra Regovs.
Mi eneste lille indsigelse var, at jeg ikke syntes jeg hurtigt nok ku' se, at der kom moms på til sidst og en lille sum for administration, da jeg købte for under en vis pris.
Men stort set er jeg helt tilfreds med processen og varen.

Hej ibenmelbye
Tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for at du generelt er tilfreds. Jeg tænker noget på have forvirret dig, for alle priser vises incl. moms, og info. om ekspeditionsgebyret for ordre under 499,- vises i toppen på alle sider og en ekstra gang på alle produktsider og indkøbskurv. Vi tænker hele tiden over hvordan vi kan gøre vigtige informationer så tydelige så muligt til gavn for alle.

Venlig hilsen Olav Møller - Regovs.dk

alle tiders

fantastisk hurtig levering - alt er bare ok.

fin service

lidt besværlig betaling ellers super service og hurtig levering

Hej Anne
Tak for din anmeldelse. For nogle dage siden havde vi lidt tekniske udfordringer ved kassen. De er nu løst. Herefter arbejder vores teknikkere med at gøre det endnu lettere og mere enkelt at betale.

Venlig hilsen Olav - Regovs.dk

super service, hurtig dag til dag-levering.

nem overskuelig hjemmeside, meget fair leveringspriser (stort plus, det betyder meget, når man handler), og lige så vigtigt - hurtig levering. Godt produkt - tak.

Godt udvalg, gode priser og hurtig levering:)

...et sted hvor du nemt kan finde det du søger og se flere billeder af produkterne. Utrolig hurtig levering og helt fair priser

Ingen grund til at klage

Hurtig levering og produktet i samme kvalitet som ventet!

5 stjerner

kan ikke klage kommer til tiden så kun gode ord her fra

Meget flot information omkring min vare, samt hurtigt til at man havde den i hånden:):)

Fantastisk information på mails om den bestilte varer, og dejligt hurtigt til at man have den bestilte varer.
Kan kun anbefale at gå ind på regovs hjemmeside, se hvad de tilbyder, og herefter bestille den ønskede varer.
Det er ikke sidste gang jeg bestiller varer derfra:)

Hurtig og præcis levering

Jeg kendte ikke til firmaet Regovs i forvejen, men et af mine børnebørn havde til sin fødselsdag ønsket sig en gave derfra. Derfor gik jeg ind på deres hjemmeside for at orientere mig nærmere og fandt både den ønskede gave men også at det ser ud til at være et meget seriøst foretagende med mange fine varer. Jeg fik en god tilbagemelding på mit køb og hurtigt levering, så det bliver formentlig ikke sidste gang jeg handler der.

Nemt og hurtigt

Er glad for den hurtige levering.

Super hurtig levering

Mange spændende ting at vælge mellem.
Gode priser.
Bestilling den ene dag og levering den næste. Det er god kundeservice.
Kan varmt anbefale Regovs.

Hurtigt og nemt

Nem bestilling på en overskuelig hjemmeside. Ordren var klar til afhentning dagen efter om formiddagen.

Regovs.dk

Velkommen til Regovs

Gratis fragt i Danmark og Intet kortgebyr Din ordre afsendes indenfor 1-2 hverdage Du har 60 dages fuld returret og kan altid få pengene tilbage E-mærket shop - din tryghed for en sikker handel på nettet Mail: info@regovs.com - vi svarer hurtigt tilbage.

Besök Regovs

Kontakt Regovs.dk