Protecty Arbetskläder omdömen

Protecty Arbetskläder omdömen

8.1
365 Trustpilot recensioner

Omdöme av bekräftad köpare

Enkel, snabb webbutik och leverans

Enkelt att hitta det jag sökte, Enkelt och snabbt att lägga en order. Speciellt bra att man inte behövde skapa ett konto bara för ett engångsköp.

snabbt och bra

snabb och bra service snabb leverans

Bra!

Perfekt! Allt bara bra!

superbra!

bra urval-snabb service!
Omdöme av bekräftad köpare

Lockar med dem bästa priserna, men faller platt på målsnöret.

Helt klart dem bästa priserna vid en första titt och jämförelse. Ordern läggs och leveranser går. Fakturan kommer först och priset har "sänkts" helt plötsligt, wow tänker man, jag fick nån rabbat/avdragen moms etc.
Varan kommer. Fel vara. En lapp i paketet, "varan tyvärr slut, ersatt med....." Något sämre (dock billigare som tur är) men ändå fel...

Saknar kanske tillräckligt med kött på benen för att klaga, men det har hänt mig två av två gånger, dvs 100%.
100% dålig kundkontakt, men billigast. Och väldigt proffsig välorganiserad hemsida, stort plus.
Mvh.
Omdöme av bekräftad köpare

Otroligt utbud till mycket konkurrenskraftiga priser.

Jag är ingen storkund, men jag kommer att handla allt jag behöver i div.
yrkeskläder m.m.

bra företag

Allt helt ok.
Omdöme av bekräftad köpare

skapligt snabbt skapligt billigt.

Jag beställde prylar på nätet från flera siter i mellandagarna, 3 av 5 siter levererade första helgfria dag. Inte protecy som levererade efter klämdagarna.

Men jag är nöjd ändå, klart man ska vara ledig när det är klämmisar.

Blixten

Oerhört snabb leverens! Det gillar jag som alltid kommer på att jag behövde grejerna i går!

Bra skyddssko

Jag köpte ett par Jalas 3420 Easy Sport. Jag gillar skor med kardborrsleif.
Skon är lätt att ta på och av. Min fru tycker dessa är snyggare än de andra Jalas med dubbla kardborrsleifer, som jag haft tidigare.
Omdöme av bekräftad köpare

Kunde inte blivit bättre!

Beställde ett par arbetsskor, råkade trycka i stl 37 när jag egentligen har 44. Genomförde köpet och tänkte inte på det mer. Morgonen därefter fick jag ett sms som undrade om jag verkligen ville ha 37. Bad om 44, och dom ändrade det på stubben.
Hur professionella som helst och jätte snabb hantering trots mitt misstag!

Jätte nöjd om kommer definitivt handla mer!

grym kundservice

skickade en beställning lite för sent, mejlade och frågade om det gick att lösa en tidigare leverans än den som var utsatt. de levererade. och var trevliga. 100 poäng av 100.

snabbt och smidigt

beställde en jacka och jag är mycket nöjd med köpet
Omdöme av bekräftad köpare

Bästa företag för arbetskläder.

Jag tycker att ni prioritera bra kund service och upplevelse. Jag ska alltid komma ihåg det här företaget för sin bra service.

Snabbt & bra!

Snabb leverans, bra priser, överskådlig sida och lagom information -- kanon!
Omdöme av bekräftad köpare

Ett företag som skickar saker som ej är beställda

Ett riktigt lågvattenmärke till företag! Skickar saker som inte är beställda och när jag skickar tillbaka dem får jag dem i retur för "rengöring", vi har kattuppfödning, jag hade beställt byxor men fick ett par som var alldeles för stora. naturligtvis kom det katthår på dem som jag fick ta bort och dessutom betala returfrakten. Då jag granskade avin så var det fel storlek som de skickat med FLIT! Dessutom saknas ännu kläder sedan två månader som är förskottsbetalda! Detta företag är inte seriöst för fem öre utan verkar drivas från nån källarlokal lite på måfå. Jag överväger starkt en K.O.anmälan. Alltså lägsta betyg och köp inget här!
www.protecty.se

Svar från www.protecty.se

Hej Daniel, beklagar att du inte är nöjd med hanteringen av ditt ärende. Vi är generellt sett mycket generösa vid bedömningen av returer, hellre fria än fälla, men i det här fallet så var plagget som du returnerade till oss så nedsmutsat (hårigt) att vi var tvungna neka ett återköp innan rengöring. Av våra Köpvillkor framgår vilka regler som gäller vid retur av ett plagg och där anges bla djurhår som ett skäl till att en retur inte kan godkännas, och att kostnaden för returfrakt vid ej godkänd retur debiteras köparen. Vill lyfta fram att alla nekade returer alltid kan återsändas till oss efter en rengöring för en ny bedömning vilket också skedde i ert fall där vi då godkände returen och återbetalade pengarna till dig. Enligt våra noteringar så är allt du beställt levererat om än att ett plagg blev något försenat, vilket vi informerat om vid den första leveransen. Om du fortfarande saknar något ber jag dig kontakta oss så löser vi givetvis det. Med vänlig hälsning P

Bra överlag!

Trots en viss försening, antagligen beroende på att varan jag beställt var slut hos leverantör, fick jag till slut en leverans och då på ett par dyrare arbetsbyxor utan extra kostnad. Tack för det!

Trevligt bemötande

Snabb och bra mejlkonversation med Peter hos Er! Kan absolut rekommendera att handla hos Er, även om man vill ändra sin beställning så är det inga problem.

www.protecty.se Support

Arbetskläder till alla, både företag och privatpersoner. Vi har arbetskläder för alla arbeten och yrken och från alla stora märken. Du behöver inget konto för att kunna handla dina arbetskläder från oss.

Besök Protecty Arbetskläder

Kontaktinformation