Proshop omdömen

Proshop omdömen

Bra
8.9

Simpelthen PERFEKT

Bestilte fredag aften (kl. 19) og havde pakken mandag til min store overraskelse. Havde ikke troet at det var muligt at få så hurtig levering når jeg bestilte så sent på dagen. Pris var også ok. Ikke dyrere end andre hjemmesider. Så hvis man kunne give 6 stjerner så ville jeg have givet det for den helt sublime oplevelse af hurtig ekspedition og levering.

Fantastisk hurtig levering, havde varen allerede dagen efter jeg havde bestil det.

Syntes det er fantastisk service, og få leveret varen allerede dagen efter det er bestilt, har altid kun haft gode erfaringer med "Proshop" og jeg har dog handler der nogle år efterhånden.

Ganske enkelt Utroligt.

Bestilte min vare Tirsdag kl 19:00, to timer efter havde jeg min ordrebekræftelse om at den var afsendt. Onsdag næste eftermiddag, kunne jeg så hente pakken på mit posthus. Dvs. Under 24 timers levering, U-TRO-LIGT!
10x hurtigere end Komplett, ingen bøvl, ingen sløv levering, bravo.

Helt fænomenal hurtig levering

Efter at have besøgt 4 forskellige IT-butikker uden at finde det jeg ledte efter, gik jeg omkring kl. 18.00 en aften på proshop.dk via min telefon og fandt det jeg manglede. Senere samme aften fik jeg en mail om at varen var afsendt, og næste morgen kom posten med det.. Så bliver det vist ikke bedre.

Late delivery.

Late delivery. Initiated contact a week after estimated delivery date, was told item was not in stock. I expect a shop to contact me as sooon as they see there is a problem with what i have ordered.

3 stars would be no comment, I rate two stars due to dissatisfaction.
Proshop ApS

Svar från Proshop ApS

Hi Pétur
The product you ordered were not in stock, you are informed about the current delivery time via our website (Kundecenter).

Best Regards
Søren
Proshop.dk

Fik tilsendt et ødelagt produkt

Hele min anmeldelse er blevet rettet, grundet at efter jeg havde skrevet min originale anmeldelse, bliver jeg ringet op af Proshop, der gerne vil løse denne sag, eller dårlige anmeldelse. Det ved jeg ikke.

Individet jeg snakkede med ville gerne have hele sagen. Okay.

Får en sms med at pakken kan hentes på posthuset i Helsingør. Jeg kører derop og venter i køen. Da det bliver min tur, tager jeg imod min pakke, jeg er glad, lykkelig over at kunne få lov til at benytte nogle ordentlige briller når jeg nu bruger computeren, 5+ timer om dagen.

Da jeg kommer hjem, begynder jeg at åbne papkassen. Da jeg tager gamer brillerne ud, med et smil, bliver dette hurtigt smadret.

Jeg syntes at mine fingre føles tørre, efter at have rørt ved gamer brillernes etui, og jeg kigger til min forvetning, så er det helt støvet til. Man kan se hvor mine fingre har været på højre side af etuiet.

Har aldrig nogensinde været ude for før, at mine pakker var støvede til, men det sker jo. Ting støver til, men da jeg så skal til at tage mine briller ud, kan jeg se at emballagen er brudt, og det er gjort via en kniv oppe i toppen.

Når man kigger på emballagen, kan man tydeligt se at der er en der har prøvede at stjæle brillerne ud af etuiet. Samtidig er de ødelagt, i den form at det ene glass, er røget af.

Er selvfølgelig hamrende ærgerligt over dette og sur. Men fortsætter med at kigge på Gunnar Cased, som skulle holde mine briller.

Dette etui er skævt, når man åbner og lukker det. Dette etui ville jeg aldrig turde at benytte, siden det allerede har slid, som et brille case, efter flere års brug.

Rigtig rigtig ærgerligt over dette, foretager jeg en oprigning til Proshops support center(Frustreret)

Der er absolut ingen problemer på deres support, det er blot det at de sender mig varer der er støvede til og tydeligvis ødelagte, der frustrerer mig.

Jeg har indbetalt ca 1200 danske kroner, til et produkt der kommer frem ødelagt og papkassen det var i, ville jeg aldrig nogensinde selv smide noget ind, der kunne gå i stykker, ved et tryk.

Der var heller ingen bobleplast eller lignende i indpakning, hvilket jeg ville tro der var når man tilsender briller, til en værdi af over 1000 kr.

Det der frusterer mig allermest, er at denne fejl kunne været blevet undgået, hvis blot personen der pakkede mine varer, rigtig faktisk havde kigget på det han havde lavet, eller blot var lidt opmærksom.

Jeg giver dem 2 stjerner, fordi man kan ikke nærme sig 3 stjerner, så længe at man tilsender sine kunder støvede og ødelagte varer.

Sagen er ikke blevet løst helt endnu, grundet at jeg ikke har tilsendt dem varene retur. Der kommer muligvis en opdatering, på hvordan de håndterer når kunder opretter en RMA
Proshop ApS

Svar från Proshop ApS

Hej Jakob
Jeg er ked af at du har fået et produkt der var ødelagt.
Produktet her kommer direkte fra producenten og er videresendt til dig.
Jeg har set videoovervågning fra lageret da din ordre blev pakket.
Varen er 100% ny og uden skader da vi afsender den.
Den er ødelagt af post danmark på vej til dig, du skal derfor anmelde det som transportskade til post danmark.
Har du spørgsmål i sager som disse kan du altid rette henvendelse til kundeservice, du har ikke kontaktet os omkring dette.
Det vil jeg kraftigt anbefale dig at gøre, så finder vi en løsning på sagen.
Er der sket en fejl eller en skade på en vare, skal vi jo have en chance for at hjælpe dig.

Opdatering:
Efter samtale med dig pr. tlf. har jeg erfaret at du er blevet informeret om at du blot skulle oprette RMA sag og returnere produktet til os, vi vil så ombytte varen til en ny.
Vi har i skrivende stund ikke modtaget varen retur fra dig.
At varen ikke er emballeret forsvarligt, er beklageligt, men vi løser det selvfølgeligt ved at ombytte varen som du er oplyst på telefonen.
Jeg tillod mig at ringe dig op, da det var lettere end at korrespondere her på Trustpilot.

Du ønskes en god påske.

Mvh
Søren
Proshop.dk

Det var godt nok hurtigt!

Varen leveret nærmest indenfor timer (kom allerede dagen efter).

Som sædvanlig leverer Proshop meget hurtigt - og præcist det, man har bestilt. Har handlet med Proshop i mange år, og intet at udsætte på dem. Godt udvalg til gode priser - og, som sagt, virkelig hurtig levering.

John

Super. Kan så meget anbefales

Super Sevice, super levering!!

Bestilte mandag fik tirsdag

Kan stærkt anbefales

Super Service!

Jeg bestilte noget nyt hardware til min computer, dagen efter lå det på posthuset, klar til afhentning!

Perfekt!

Nyt TV efter 9 år

Så kom dagen, hvor vores 9 år gamle Samsung 32" LCD TV skulle skiftes ud efter mange års tro tjeneste. Den begynde at have sin defekter.

Valget faldt på Proshop, da de havde den bedste pris på vores nye Philips 46" LED TV 46PFL4508T . Og hold da op en forskel! Der er sket noget i gennem 9 år.
Det har totalt flot billede, sikke farver og skarphed! Det er helt vildt hvilken forskel der er. Men hey, der skal vel også være ændringer efter 9 år?

Bestilling via Proshop var meget nemt og lige til. Levering skete med GLS og gik lige som det skal. Kan kun anbefale Proshop.

Og så var det jo lige... Det 9 år gamle Samsung 32" LCD TV var også købt i Proshop, Wildt. Havde helt glemt hvor det var købt.

Hurtig levering af den bestilte vare.

Jeg har indtil nu ikke oplevet noget utilfredsstillende ved handel med Proshop.

Altid god service og hurtig levering

Har handlet ved Proshop mange gange og varerne bliver altid leveret hurtigt, og service mht. reklamation og hjælp er i top. Ville anbefale alle at handle hos Proshop.

Playstation 4 leveret til tiden

Købte en PS4 online torsdag og kunne allerede hente den fredag. Ingen problemer overhovedet!

Virkelig hurtig levering

Alt helt OK, bestilte mandag omkring middag modtog pakke tirsdag morgen.

hurtig og korrekt levering

Som altid hurtigt og korrekt levering. Gode informationer under købet og god service.

100% tilfreds kunde

Jeg har været 100% tilfreds med Proshop i alle de år jeg har handlet hos dem, og det har jeg gjort siden de åbnede og deres navn var SHG.

Jeg har intet negativt at sige og det håber jeg forsætter :)

God handel

Min vare kom 2 dage efter bestilling. Ingen problemer med bestilling eller levering.

Proshop ApS Support

Besök Proshop