Projektorshop24 omdömen

Projektorshop24 omdömen

Perfekt
9.2
18 Trustpilot omdömen

Snabba och mycket god service!

Behövde hjälp vid mitt första projektorköp och fick superb hjälp över telefon av Rickard Enarsson. Lade sedan en order på hemsidan och 2 dagar senare fick jag den hemlevererad till dörren. Verkligen kanonnöjd med både servicen och projektorn!

/Daniel

Toppenservice

Projektordjungeln är inte enkel. men det här företaget har utmärkt service som lotsar en rätt utan känslan av att de bara vill kränga. Du får god tid att diskutera dina önskemål och de lyssnar verkligen på dig. Tala om vilka behov du har och de tar fram förslag. Toppenbetyg. Jag kan verkligen rekommendera företaget

lever upp till betygen

Bra allting speciellt Annika Hendtman.

Snabb och utmärkt service!

Leveransen var snabb och kundservicen var förstaklassig. Produkten fungerade felfritt och supporten var utmärkt!

Kan inte bli bättre service

Beställde lamp söndag kväll vid elva. Paketet skickades måndag innan tolv! Mkt tillmötesgående personal som svarar samma dag, och löste mitt problem snabbt o enkelt. Lampor redovisas tydligt om de är orginal eller inte, och prissätts därefter på en nivå som är gångbar världen över. Detta kan man inte säga om andra kända lampföretag i Sverige! Återvänder hit i alla framtida projektoraffärer! Fem tveklösa stjärnor!

Supernöjd!

När jag äntligen velat klart och bestämt mig för en projektor hade priset justerats upp precis när jag skulle lägga beställningen...
Skickade ett mail och fick svar omgående från Rikard att jag fick beställa till det gamla priset, inget snack. Mycket snabbt, bra och trevligt agerande. Känns som att man får ett väldigt personligt bemötande och jag som kund kan inte vara mer nöjd!
Rekommenderar absolut projektorshop24.se!
/ Peter

Hög service och kunnig personal

Att välja projektor är en djungel men här pratar vi om personal som kan sina produkter. Om du går in på Elgiganten eller liknande så finns endast ett fåtal modeller och alla är självklart bra (enligt deras personal) och det är ingen skillnad på DLP eller LED. Ett par samtal med Projektorshop24 (Rikard) och du får en mycket bätrre uppfattning och vägledning vad som passar dig. Köpte även en duk som inte motsvarade de mått som angivits. Det var inga problem med retur. Kan varmt rekommendera.

perfekt service mm.

hejsan!
fantastiskt service och rådgivning. fantastiskt duk och riktig bra projektor....
tack för hjälpen,
danne
Vänlig hälsning
Hofsnäs Herrgård

Bästa kundservice jag har mött på många år!

Projektorshop24 har inte bara bra kundservice, men också bra utbud av produkter och bra priser. Rikard Enarsson som hjalp mig med beställningen såg bara lösningar och han satt helt klart min nöjdhet som kund först. Han hittade snabba och mycket bra lösningar för mig och han var mer som att prata med en kompis än som att prata med ett standard företag.

Ytterligare beröm!

Jag beställde en av deras budgetdukar och när jag monterade den insåg jag att något måste blivit fel vid produktion för den var vågig både i över- och nederkant. Tog ett par foton och skickade till kundtjänst som svarade mer eller mindre på en gång att dom skulle skicka till reklamationsavdelningen. Kanske mina fördomar mot mindre internetbaserade butiker men med ett par mindre lyckade reklamationer i bagaget från andra håll förväntade jag mig inte så mycket.
Dom återkom dock mycket snabbt och meddelade att duken självklart var felaktig och att dom skulle skicka ut en ny på en gång! Otroligt bra kundservice och ett bemötande som gör att jag utan tvekan både skulle handla igen själv och varmt rekommendera till andra.
Dessutom är jag mycket nöjd med själva leveransen som gick snabbt med ups direkt till dörren! Riktigt, riktigt bra butik!

Tillägg 17/12: För det första: nej jag är inte betald av Projektorshop bara ruggigt nöjd med kvalitén på servicen. Tyvärr hade jag fortsatt problem med den beställning jag gjorde men Rikard, som hjälpte mig, fortsatte att hålla snabb och bra kommunikation med mig och gav sig inte förrän jag som kund var nöjd. Skrev tidigare att kundservicen var över förväntan och det är något jag i allra högsta grad fortfarande står bakom. Varmt rekommenderat företag som jag hoppas fortsätter hålla samma höga klass!

Bästa Online butiken någonsin!!!

Jag köpte en projektor-lampa som efter en månad gick sönder.
Räckte med att jag skickade in bild på den trasiga lampan så skickar de ny (Dessutom uppgraderad till originalversion).

Mer seriöst och kund inriktat företag får ni leta efter
Rekomenderar starkt

Tack för mycket proffsig service!

Jag köpte 5 projektor till mitt företag för presentation
till våra konferensrum. Rikard Enarsson guidade mig på deras hemsida och och tog snabbt fram några bra modeller och jag använder nu dessa Epson projektorer dagligen till våra presentationer i konferensrummet. Tack för all proffsig hjälp!

Mvh
Roger Svensson
Omdöme av bekräftad köpare

Sjukt bra

Efter att ha "sett" mig runt på "nätet", kollat priser och trovärdighet, fastnade jag för projektorshop24.se.
– De svarade upp på alla mina önskemål och faktiskt mer än så.
Sjukt bra pris till otroligt bra kvallitet, d.v.s. mycket för pengarna.
Jag har nu beställt en hel del där på senare tid och kan verkligen rekommendera dem till fullo.

Mest lumen för pengarna.

Som VJ och "nattklubbskonsult" med 16 år i branchen måste jag ha koll på vem som har bäst priser och snabba leveranser på projektorer. Projektorshop 24 är bäst enligt mig på båda delarna.

Radek Rembowski

Smidig, enkel och utan problem

Beställde ny lampa till min gamla Benq w100 på fredagen. Betalade enkelt och snabbt via nätet och fick varan levererad på tisdagen. Precis som ett web företag ska vara. Rekomenderas varmt!

Mycket snabb lev. Profsigt bemötande av Werner

Best. filmduk (Celexon , är mycket nöjd .)på Onsdag och den kom till min dörr på fredan . Allt gick snabbt och utan probl.Betalade över internet, Är helnöjd. Lars i Malmö

Smidig Webbutik

Smidig Webbutik och hyffsade priser, rätt snabba leveranser

Bra service snabb leverans

Jag är jätte nöjd med service och leverans. Helt fantastisk
Babette & Luis

Projektorshop24 Support

Om oss

Vi är din partner! Vi vill erbjuda mer än bara anonym online shopping. Vi kan erbjuda personlig rådgivning från kvalificerad och utbildad personal. Vi erbjuder utmärkt produkt know-how.Vi stöder dig i projektor världen eller är med dig för att förverkliga ett större projekt.

Besök Projektorshop24

Contact information