Prispresseren omdömen

Prispresseren omdömen

9.2

Hurtig levering - gode og billige varer.

Jeg bestilte varerne torsdag og allerede lørdag var de fremme

Jeg har handlet mange gange hos Prispresseren. Altid en positiv oplevelse. Jeg kan give min bedste anbefaling til Prispresseren.

MEGET FIN SERVICE

Returneringen fungerede også perfekt. Kan klart anbefales.

Ekstremt billigt og hurtig forsendelse

Købte en parfume til ekstrem billig pris og modtog varen allerede dagen efter. Nuf said.

Super super

Bestilte mandag og fik det tirsdag :-))))))))))))))))

Mega god service.

Jeg bestilte en holder til bilen til en Samsung galaxy. S3. Det viste sig at jeg modtog en holder til en Iphone 5. Jeg sendte dem en mail om problemet, og dagen efter fik jeg at vide de havde ´sendt den rigtige til mig. ingen uden om snak. kun handling. Manget tak til prispresseren.

Hurtigt levering

Købte en parfume, havde den allerede dagen efter. Kæmpe + for levering og god kundeservice.

Hurtigt - billigt - nemt

Billig og let overskuelig hjemmeside.

Sååååå tilfreds!!

Super billigt!!! Og super hurtig levering. Jeg klager overhovedet ikke :-)

glimrende og hurtig

Købte 400ml Clinique Clarifying Lotion 2 d.31/1/14 og fik den leveret d.4/2/14.Pakken var pakket forsvarligt og der er ikke en finger at sætte på noget.Fik mails gennem hele forløbet om ordrebekræftelse og forsendelse.Jeg køber gerne der igen.Priserne er også ganske fine,sparede da 50kr i forhold til Matas og så var der gratis forsendelse fordi jeg købte over 200kr

Hurtige levering, super service!!!

Jeg har købt covers til Ipad Air og mini samt høretelefoner. Desværre var der fejl på høretelefonerne af 2 omgange men uden spørgsmålstegn og med super hurtig respons og levering fik vi nye dagen efter begge gange!! . Imponerende hurtigt syns jeg men rigtigt dejlig. :0). Det ikk sidste gang vi handler der.

Hurtig, venlig og service ud over garantien

Havde købt to Sack-it sækkestole som vi er fantastisk glade for. Har haft dem i over 2 år - dvs. ud over normal garanti. Lynlåsen i den ene går i stykker - og efter en kort venlig mail til Prispresseren med hvordan vi skulle forholde os til det var en helt ny stol på vej til os - ankom to dage efter til vores adressen uden beregning !
Her køber vi alt hvad vi har brug for fremover.

Lynhurtig og problemfri levering - og god pris.

Fungerede fint. 2timer efter ordren var afgivet, var den sendt. Kan anbefales.

Nemt-billigt-hurtigt og den bedste service man kan få :)

Julen reddet - kan man næsten forlange mere?? +++++ SUPER SERVICE

Skulle købe en parfume på nettet - prispresseren var suverænt billigst, og lovede levering inden jul - Jeg var meget skeptisk, da der kun var 2 hverdage, stolede dog på deres side og bestilte. d. 23 kom varen som aftalt - og havde endda bedt dem kontakte mig om de kunne nå at sende den. Da den ikke var kommet med alm pakkepost mailede jeg prispresseren - uden forhåbninger om noget som helst....
MEN MEN - mindre en 20 min efter blev jeg ringet op, og blev bedt lige at afvente til brevposten også havde være her - og ganske rigtigt, JULEN BLEV REDDET.
Nok den bedste net handels oplevelse jeg endnu har haft. Super pris, og servicen var uovertruffen - tusind tak, nu bliver konen glad :-)

super hurtig

bare super betjening varen
var næsten fremme inden
ordren var afgivet

Min kæreste og jeg har flere gange bestilt parfumer hos prispresseren.dk, og alle gange er varen kommet inden for 2 dage. Så lækker service og rigtig gode priser :-)

Julegaven leveret indenfor 24 timer

Bestilte en julegave 10,30 i går og modtager varen med posten i dag, mindre end 24 timer senere. Perfekt!

Jeg bestilte en opladerledning til en iphone 5, og alt gik som det skulle. Men efter en uges tid gå ledningen i stykke, jeg sender så PRISPRESSEREN en mail søndag og får svar mandag morgen. I svaret står der at de vil sende mig en ny da der nok bare har været noget galt med varen. Pakken bliver sendt samme dag og jeg modtager den nye ledning med posten dagen efter. Fantastisk service! Den nye ledning er så godt nok også gået i stykker, efter kun 2 dage. Men ja.. Man kan jo ikke blive ved. Det er ikke første og heller ikke sidste gang jeg handler der. Selvom ledningen ikke li var som jeg havde forventet har der ikke været noget med de andre varer jeg har bestilt der fra!!

Super hurtigt, fik varen 21 timer efter jeg havde bestilt... Her handler jeg helt sikkert igen

Ingenting at udsætte

Jeg har handlet hos prispresseren flere gange. Konkurrencevenlige priser. Det er altid gået som en velsmurt maskine, og ved returnering er pengene blevet returneret næsten efter modtagelsen af returvaren.

Prispresseren.dk Support

Om virksomheden

Et fantastisk koncept, der bygger på, at du er med til at skabe successen. Sammenhold gør stærk - den e-handlende forbruger i dag er meget prisbevidst, og det er grundtanken bag beslutningen om at skabe en hjemmeside, hvor brugerne har stor indflydelse på sortimentet og pris. Det sker eksempelvis via spørgeundersøgelser og en åben kommunikation mellem brugerne og personerne bag

www.prispresseren.dk

Vi håber at du vil være med til at presse priserne på en masse spændende produkter.

Besök Prispresseren

info@prispresseren.dk tlf. 31 125 126

Skriv till: info@prispresseren.dk
Ring på: 31 125 126
Vi finns här: Nørholmsvej 147 C
9000 Aalborg

Fuld returret & garanti

Vi tilbyder selvfølgelig alle kunder der handler i shoppen fuld returret & garanti.