Prisjakt omdömen

Otillräckligt
6.0
5 Trustpilot recensioner

Stämmer ej

Denna prisjämförelse sida kan ni ta med en nypa salt då dom ej har koll på hur deras system lägger upp olika varor i sina jämförelser.
Samt omdömen som kunder lägger på butiker ändrar och tar dom bort som dom vill både kritik och positiva så därför skall ni ta allt som stor där med en nypa salt och skapa er egna uppfattningar!

Bästa jägaren

Prisjakt är min absoluta favorit för prisjakt i Sverige. Bättre jägarkompis får man leta efter. Bra översikt och lättnavigerat.

Et godt hjelpemiddel for en trygg handel.

Brukes mye av meg til å sammenligne pris på produkter før jeg handler.Å bruke Prisjakt sammen med Alatest gjør at jeg finner det beste produktet til best pris. Må prøves.

bra

Bra och seriöst ställe att hitta bra priser på svenska och internationella sidor

Bra prisjämförelsesida...

Här kan du hitta prisjämförelser på det mesta från de flesta företag. Du får även info om vad andra kunder tycker om företagen.

Prisjakt Support

Hitta bästa priserna, jämför produkter, recensioner, omdömen, diskussionsforum

Besök Prisjakt

Prisjakt ligger som 3 av 4 i kategorin