Pribot omdömen

Pribot omdömen

Bra
7.8

Stor overskuelighed.

Jeg er glad for at have fundet pribot.dk, jeg syntes deres opsætning er væsentligt bedre end deres konkurrenters, og så er de ikke overfyldt med reklamer. Jeg skulle bruge en ny mobil og så var det super simpelt at gå ind og finde den billigeste.

Et godt sted at finde lige præcis det man leder efter...

Med udgangspunkt i at man leder efter noget specifikt, så er Pribot.dk rigtig godt til at finde mange udbyder på produkterne. Dette gør at man bedre kan sammenligne priser og finde frem til den pris der passer en.

Også glad for at funktionen er lige til benet og koncentrerer sig 100% omkring produkter og ikke andet.

Glæder mig til fremtidige versioner af denne dejlige web service

Fremragende alternativ til Allers pengemaskine

...dvs. XXXpriser.dk, som efterhånden er så tung at loade pga. alle reklamebannerne, at jeg ikke gider bruge den mere.

Pribot kan hvor de andre ikke formår at servicere kunden.

Vi bruger pribot til at få vores priser ud til kunderne, og det klare de til UG, de er prof. og har mange års erfaring på netop dette område.
Kan kun anbefale at andre bruger dem også, vi hos Computerland har er godt samarbejde med dem, og det er et sted vi er kommet for at blive.
De er klar med handling og muligheder som man ikke får hos de andre prisportaler her i landet.

Anderledes på den gode måde

De første par gange jeg brugte pribot, (var måske i børneårene) men blev lidt forvirret da de har produkterne på en anden måde end pricerunner og de andre. Men alligevel har jeg altid lige checkket dem igen og igen. Nu er det faktisk min favorit, for jeg finder lige det jeg vil og endda hos forhandlere jeg aldrig havde hørt om før.. Skal jeg sige noget, jeg ked af er det nok den meget "luft" der er i sidedesign, men det er jo så også det der gør det nemt overskueligt.. så hellere det end alle mulige mærkelige reklamer eller popups mv.

super Prisportal

Jeg er ganske overrasket over denne nye prisportal jeg har fundt. Enkelt , elegant og over skueligt, jeg starter helt sikkert mit indkøb der næste gang

Är Pribot ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Support

Besök Pribot