Presentkorttorget omdömen

Presentkorttorget omdömen

Lågt
4.5
4 Trustpilot recensioner

Respektlösa människor, usel service!

Mitt kort kom aldrig fram! På webbsidan lovar de besvara email inom 24 timmar, men det gör dom inte. De svarar inte alls! Sedan säger de bara att de aldrig fick något mail, även om deras autosvar säger att de har kommit fram. När de inte ville förklara något för kund så la de bara på luren några gånger och ger inget annat telefonnummer dit man kan ringa och lösa problemet. De vill inte ta hand om sina kunder och kräver istället att kund jagar upp dem för att få reda på vad posten säger om kortet osv. Och som kund ska man spendera några timmar med att sitta i deras telefonkö för att få reda på varför det man köpt inte levereras...
Absolut hemsk upplevelse och väldigt respektlösa människor!
Presentkorttorget

Svar från Presentkorttorget

Hej Julia,

Beklagar att du inte fått svar på ditt mail.

Det låter onekligen som att du haft en dålig upplevelse och vi vill självklart hjälpa dig med att få ditt presentkort.

Vill du inte skicka ett mail med ditt telefonnummer så ringer vi givetvis upp dig snarast och hittar en lösning på problemet.

Med vänliga hälsningar,
Presentkortet.se

Dålig service och ingen leverans.

Rekommenderas absolut inte, i synnerhet inte om man har ont om tid, eller har tänkt leverera direkt till en annan mottagare där man inte märker om det kommer fram.

Det är inte säkert en beställning av presentkort fungerar, även om betalningen bekräftats och orderbekräftelse skickats, och dom hör inte själva av sig när så är fallet, så man kan inte lita på att en present man beställer blir levererad. Själv gjorde jag två bekräftade beställningar av presentkort via epost, men fick inget.

De återkommer snabbt på mail, men har bara info-adress och olika personer svarar olika gånger, och de svarade ofta inte på frågorna man ställt i mailet, och är inte alls serviceminded.
Presentkorttorget

Svar från Presentkorttorget

Hej Jek,

Beklagar att du inte fått svar på din recension tidigare!

Vi beklagar givetvis att din order inte blev behandlad korrekt, det låter som att måste vara ett systemfel om den inte blev registrerad.

Vi jobbar ständigt på att rätta upp på dessa fel, så att man kan beställa presentkort utan problem och kan lita på att dessa kommer fram till mottagaren!

Det är djupt beklagligt att det inte funkade med din beställning denna gång och vi vill givetvis gärna kika på om det finns något vi kan göra!

Kontakta vår kundtjänst så ska vi försöka att hjälpa dig!

Med vänliga hälsningar,
Presentkorttorget.se

Det virker

Den svenske version af gavekortet.dk og det virker lige så godt. Kan varmt anbefales, hvis man skal sende en gave til sverige.

De tager 35 kr for et gavekort og 10 kr ekstra hvis det skal være et supergavekort, hvad jeg synes er fair, og omregnet til danske kroner er det jo endnu billigere.

Et gavekort på 500kr + 45 kr i gebyr bliver ca 450 dkr. :)

Gavekortet blev leveret på aftalte tid, og vi kunne tilmed oplade eget billed og hilsen, hvis vi valgte superkortet.

Superlækker service og gode gaveidéer

Jeg benyttede Presentkorttorget.se, da min far bor i Sverige og jeg desværre ikke kunne komme til juleaften deroppe i år. Så derfor er det dejligt at man kan finde en webshop som Presentkortorget. De har nogle rigtig gode gaveidéer, specielt oplevelsesgaverme er gode og opfindsomme. Det er let at bestille og leveringen er gået fint.

Presentkorttorget Support

PresentkortTorget.se är Sveriges presentkortsportal. 100-tals presentkort till butiker och upplevelser. Bifoga en personlig hälsning mottagaren. Dagsleverans. En gåva som inte behöver bytas. Även många upplevelser.

Besök Presentkorttorget

Trustpilot´s förpliktelser