Pokernet omdömen

Pokernet omdömen

Bra
7.8

Topklasse

Godt forum til poker såvel som off topic, klart værd at give en chance

Masser af liv i DKs bedste pokerforum

Pokernet er det eneste danske pokerforum, hvor der stadig er aktivitet. Det er der til gengæld masser af på Pokernet. Tonen kan til tider blive både hård og off-topic, men man lærer hurtigt at navigere udenom ligegyldige indlæg og brugere. Er man interesseret i poker kan jeg kun anbefale at man giver Pokernet en chance.

danmarks bedste.....

Pokerforum og off-topic tråde.. det er godt, men du skal til tider lede.

Jeg elsker at bruge min tid derinde, og det er for det meste på sidelinien.

jeg nyder dette forum.. :)

Danmarks bedste pokerforum

Uden tvivl Danmarks bedste pokerforum. Masser af lækker value, højt til loftet, gratis pokervideoer og pokeranalyser i verdensklasse.

Det perfekte sted til en hobbyspiller som mig.

Bedste value for hobbyspillere!

Danmarks mest imødekommende poker forum med plads til alle og derudover et hav af super dygtige pokerspillere og gratis pokervideoer.

Intet andet sted får du mere value som hobbyspiller!

Kom for pokeren - bliv for offtopic

PokerNet er et hyggeligt forum med pokeren i fokus, men det er ikke strategiens højborg længere. Der skal man nok finde andre forums. Men hvad man får på PokerNet er en hel oplevelse i form af gode pokertråde, informative og sjove offtopic tråde og et community der ville gå over ild og vand for hinanden.

Derudover finder man klart den bedste value i form af rakeback og bonuser på pokersites i Danmark.

Utroværdigt!

Jeg har i en kort tid været aktiv bruger på Pokernet, men trak stikket ud, da man bliver overfaldet af haters, trolde, usympatiske og uvenlige brugere. Forklaringen er enkel: Anonymitet. Det er let at svine andre til, når man fremstår anonym. Desuden er admins, mods etc. utroværdige, da de har tendens til at lække fortrolige og private oplysninger ud til forummet.

Siden er oprettet for at tjene penge igennem affiliates, reklamer osv. Ikke for at pleje det danske poker samfund på en cool, loyal og fremmende måde.

Overvej det en ekstra gang inden i opretter jer. Brug i stedet for de internationale fora som 2+2 eller pocketfives.com

Stort forum med svingende kvalitet

Et forum med mange brugere, det kommer vi ikke udenom. Men kvaliteten indlæg er meget svingende, og ofte drukner gode indlæg i tåbelige bemærkninger. Så man ka' sige at succesen måske har skudt sig selv i ryggen der.
Selve interfacet er teknisk ok.
Der er altid gang i debatten, men desværre forsvinder gode indlæg hurtigt.

Alvidende, god service og information om pokerverdenen.

På PokerNet kan man altid regne med de Affiliate-aftaler de indgår, du kan være sikker på at de ikke reklamerer for poker sider som de ikke stoler på, og der er generelt en meget seriøs tilgang fra administrationen.

Brugerne kan være noget fjendske til nye brugere, men det er klart bedre end det har været førhen. Kommer man med spørgsmål kan man altid forvente et svar - PokerNet Ved Alt!

Bedste pokercommunity i DK

Med afstand det bedste pokercommunity + god hjælp, hvis man ønsker at arbejde seriøst med at forbedre sit spil.

På Pokernet kan du også finde gode signup bonusser samt fornuftige rakeback-deals. Et must for enhver seriøs pokerspiller.

Imponerende community

Her spørges om alt indenfor Pokervarianter m.m. til 24-timers bøffer :D

EDIT(staveplade): Har selv mange indlæg bag mig på pokernet.dk mht. analyse af hænder, samt råd og vejledning indenfor rejser.

Ikke så imødekommende

Bestemt det mest kompetente forum for pokerspillere på dansk, men det er så som så med imødekommenheden. Her er ikke megen hjælp at hente for nye i spillet (eller nye på pokernet), hvor der hersker en ret arrogant attitude og ofte negativt drejet debat.
Så det er lidt op og ned. Der er stor kompetence og masser af hardcore pokerknowhow her, men til gengæld skal man ikke regne med at blive behandlet bare tilnærmelsesvis civiliseret.

Bedste danske poker community

Pokernet er et must hvis du vil deltage i det danske poker community. Masser af flinke mennesker og et meget aktivt site.

Är Pokernet ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Pokernet Support

Danmarks mest aktive poker forum, hvor der diskuteres poker på alle planer.

Besök Pokernet

Pokernet är i kategorin: Poker