Pointshop omdömen

Pointshop omdömen

7.9
421 Trustpilot omdömen

varan kommer inte

De skriver att de postar varan samma dag, men en vecka senare har fortfarande inget hänt. Använder tvivelaktiga villkor då de försöker lura in människor i dyra medlemskap som är svåra att avsluta. Otillgänglig kundservice. Ett bluff-företag!

NEJ!!

Kan bara hålla med föregående talare ang detta företag! No more!!

Pointshop- värdelös sida

Jag har varit medlem hos Pointshop under många år. Det senaste halvåret har pointshop blivit en mkt dålig sida. Här är några saker som jag upplever negativt.
1. Numera kräver de adressgarantin, du måste skicka in en bild på ditt körkort/id-kort. De kräver även en bild på din adress. Det spelar tydligen ingen roll att du fortfarande bor kvar på samma adress sen tidigare.

2. Långa svarstider ifrån Pointshops kundtjänst. Har fått vänta 2-3 v på svar ibland.

3. Dåligt med poäng för genomföra undersökningar & köp ifrån andra sidor. Många gånger har jag inte ens fått mina poäng utan har fått kontakta kundtjänst.

4. Vissa presentkort är reserverade för VIP medlemmar. För övriga presentkort har Pointshop höjt poänggränsen kraftigt.

5. Dyrt VIP medlemskap, 360:- i månaden. Pointshop är inte värt 360:- i månaden oavsett om man kan lösa in presentkort eller inte.

6. Dåligt med bra & vettiga kampanjer som ger många poäng.

7. Slutligen, är det alldeles få gånger som de har 5- 7 dagars VIP medlemskap för 1- 10 kr.

PointShop har changerat !!!

Pointshop har gått från 4 stjärnor till - 1 Och om du lyckas få ihop poängen, så är t.e.x presentkorten reserverade för Vip- kunder. Kostnad 360 kr i månaden vilket du får jobba länge för att få ihop + sedan att samla till en vinstpott. Och man har tagit bort möjligheten att blogga också om man inte är Vip-medlem.
Jag " vann" i julQuzz - men fick inte priset , för jag inte hade "adressgaranti" . Jag har varit medlem ca 6 år och fått rikspresentkort hemsänt utan problem , och har bott på samma ställe under 20 år, men ändå kunde det inte skicka "vinsten". Sedan är det rätt så svårt att skicka bilder och faktura kopian då man fick hela tiden besked att bilden var för stor !!! Till slut listade jag ut hur jag skulle minska bilderna av fakturan + mitt ID kort (Täckte förstås över mitt namnunderskrift på legget innan jag fotade det, för jag tyckte att det luktade bedrägeri på långt väg)
Sedan efter ett tag fick jag adressgarantin godkänt, men då jag försökte lösa ut vinsten, fick jag meddelandet "Det har gått mer än 5 dagar för vinstillfället, så vinsten är sänt till en annan lycklig vinnare" Det stod INGENSTANS att man hade bara 5 dagar på sig att lösa ut vinsten!!!

Sedan det nya påhittet som PopintShop har kommit på att man svarar bara på engelska ?? Jag är inte så bra på engelska så jag översatte mina frågor med hjälp av Google - men dessa frågor (den äldsta är från mitten av Januari) har jag inte fått någon kommentar alls??

Poinshop VAR bra fram till December 2013 - sedan totalt värdelös !!

sämre och sämre....

pointshop är inte vad det vart förut,mycket mindre utbud i deras butik och högre priser.pratet att det inte kommer skräpost och telefonförsäljning stämmer inte.och var klar över att de nu ändrar regler om poäng de kommer nu att annullera intjänade poäng efter viss tid så nu går det i princip inte att spara ihop nåt rejält längre.. och bor du i glesbygd och har boxadress så glöm det de accepterar inte boxadresser..så från ha VARIT en riktigt ok sajt så är det numera bara skit ärligt talat..

långsamt tjäna småpengar

Undersökningarna tar lång tid men har man tålamod så får man ihop ett par hundra på nåt halvår. Det tar lång tid att samla...och innan presentkortet kommer kan det ta nån månad eller mer. Men ger detta en trea.

Kräver tid men ger poäng

PointShop är bra om man har lite tid över, vilket man ju alltid har någong gång under dagen, iallafall jag. Så istället för att sitta av den dötiden så genomför man lite undersökningar och får poäng och får gratis ihop till bland annat presentkort. funkar väldigt bra, känns seriöst och är enkelt.

bästis

favorit sait.................massa spännande ratten

Smidigt, Snabbt, Trevligt.

Denna sida rekkomenderas varmt till alla som vill tjäna gratissaker för gratis är gott, har rekommenderat detta till massa av mina vänner som gillar detta startk, Tack föra tt PointShop Finns :)

Pointshop det bästa du någonsin sett

Jag älskar pointshop för att man kan tjäna enkla poäng och som kan kan växla in till saker senare, det är inte speciellt jobbigt man kan bara tjäna några hundra poäng om dagen så blir det ju mycket efter ett tag pointshop är det bästa som finns!

Klick kramp

Mycket klick för lite pengar
Pointshop.se

Svar från Pointshop.se

Hej Precy, Vi vet att det tar lång tid att samla poäng när man besöker hemsidor för att få poäng, men det går också väldigt snabbt när man handlar via våra länkar till webshops eller tar ett fint erbjudande.

poängjakt

Man kan tjäna poäng snabbt men nackdelen är att din e-post och telefon bombas av försäljare.
Pointshop.se

Svar från Pointshop.se

Hej Zaebis, Om man samlar poäng genom att delta i sponsrade undersökningar så får man väldigt mycket email. Däremot får man väldigt lite eller ingen email om man tar det av ett fördelaktigt erbjudande eller handlar via våra länkar till webshops. Du kan alltid dubbelkolla betyget för om man får email vid deltagande för varje undersökning. Betyget ges utav användarna själva.

Tycker detta är jätte bra att det finns

Superbra att man kan samla poäng o sen byta dom mot vad man nu vill ha för prylar.

pointshop är kul och trevligt. Man kan tjäna ihop till prsenter och godis, GRATIS!

Pointshop är det enda i sitt slag! Man kan tjäna poäng genom att klicka på länkar, handla från vissa företag och genom undersökningar. Poängen kan man en byta mot presenter. GRATIS får man sen hem tex sitt godis. Helt suveränt.

Har du tid över - prova Pointshop!

Om man har lite extra tid över är det här ett roligt och spännande sätt att tjäna lite extra pengar. Men kolla upp villkoren innan du hoppar på ett erbjudande, så slipper du massa onödig spam.

Jättebra

Ett bra sätt att fördriva lite tid och samtidigt samla ihop till gratissaker.
Den som kom på idén är smart för jag älskar konceptet.

Pointshop UTMÄRKT

Mycket bra sida man får poäng som man sedan kan bytta ut mot varor eller presentkort till tusentals butiker. Man kan bland annat göra undersökningar, tävlingar, facebook, klick kampanjer, erbjudande samt mycket mera.

Pointshop.se Support

PointShop.se - Tjäna poäng och shoppa gratis!

Besök Pointshop

Kontaktinformation