PointShop.dk omdömen

PointShop.dk omdömen

Bra
7.8

virkelig god

det er det bedste i hele verden

Hmmm ikke helt så fair som man skulle tro

Kommer tilbage til siden efter noget tid da jeg har haft travlt med at overvinde noget sygdom blot for at finde ud af at mine ca 98,000 point er blevet reduceret til 750 point ved ikke lige hvordan det hænger sammen.

Fantastisk billigt og hurtigt

det gik hurtigt og det var billigt, samt alle tingene var i god kvalitet

Rigtig god hjemmeside!

Det tager lidt tid at optjene point, men man kan vælge mellem fede ting at købe for sine point. Det kan være 100% gratis!

Spam firma

Dette er copy/paste fra deres mail:
Gik noget galt John?

Jeg kan se at du ikke gennemførte din bestilling på PointShop: Få en valgfri blomsterbuket

Hvis det var et problem med siden, eller hvis du er i tvivl om noget, så skriv endelig tilbage, så kigger jeg på hvordan vi kan løse problemet.

Hvis du sprang fra fordi du alligevel ikke var interesseret i tilbuddet kan jeg i stedet anbefale dig disse:

• Få et Føtex gavekort for 5 kr.

• 10 kondomer for 0 kr. + porto 5,50 (Scorespillet)

• 3 selvbruner servietter for 0 kr. + porto 5,50 (Hjælp Nørderne)

Venlig hilsen

- M....... F....... (PointShop)

Når man så går ind på pointshop.dk og tjekker om man nu skulle have en konto, så får man dette at vide:
Fejl
Du kan ikke få tilsendt adgangskoden til brugerkontoen da kontoen er lukket/slettet.

NU tager i jer fandme sammen! Jeg har fået lovning (på pointblog.dk) på at i ville slette og blokere mig jeres system!!!! pointshop.dk er ejet af CM Networks ligesom pointshop - så fix det. NU!

Edit: NY reklame:
Hej John

Siden du aldrig fik gennemført bestillingen på PointShop: Få en valgfri blomsterbuket tænkte jeg at du måske i stedet kunne være interesseret i nogle af disse tilbud:

• Få en biograftur for 1 kr.

• Få et Føtex gavekort for 5 kr.

• Få 10 pakker Wasa for 5 kr.

Fælles for dem alle er, at man kan få en fed velkomstgave, på samme måde som PointShop: Få en valgfri blomsterbuket.

De bedste hilsner
- M....... F....... (PointShop)

Mening og pointshop

Jeg syntes at pointshop er en rigtig god måde at tjene penge på og så kunne købe noget inde fra deres side, jeg syntes dog at tingene er rigtig dyre i forhold til de point man får ved at svare på kompangner osv.

Hurtig levering :)

Super hurtig levering fik det efter 2 dage. Har aldrig fået noget hurtiger.

Besværligt at købe på grund af umulig adressevalidering

Jeg måtte helt til direktionen for at få valideret min adresse, fordi Pointshop har en mærkelig politik om, at man kun godkender .jpg-filer, som så iøvrigt kun må fylde 500kb. Enhver ved, at dette er umuligt, så på den måde kan Pointshop snyde deres brugere for points, fordi de ganske enkelt ikke kan få godkendt deres adresse.

At der gives 2 stjerner skyldes, at der i det mindste bliver svaret, når man skriver til ledelsen, som også er villige til at hjælpe efter at have været nogle ture i medierne.

Et forslag om at ændre godkendelsesprocedure, så andre og mindre fil-typer kan anvendes er sendt til vurdering, jfr. skrivelsen fra Esben Bach. Dette vil han blive holdt fast på.

Efter at have fået godkendt min adresse, får jeg så en meddelelse på skærmen om, at mit køb først skal godkendes. Ikke desto mindre er de points, varen kostede, trukket fra min konto. Det vil sige, at hvis mit køb af en eller anden grund ikke skulle kunne godkendes, har jeg mistet mine points. Smart tænkt.
Søgaard Ani tyckte detta omdöme var användbart

Forfærdelig service og SNYD!

Jeg er så skuffet over den dårlige service!
Havde bestilt en forholdsvis dyr varer i starten af december måned hos dem, og efter en måneds tid hvor jeg ikke hører noget far dem, skriver jeg så til dem. Den første besked skrev jeg i januar og har skrevet en ny besked hver 2. uge. Jeg har efterhånden skrevet til dem 6-7 gange nu, uden at høre noget som helst.
Føler mig så bedraget og taget ved næsen.

Hold jer langt væk

Oh my God, en "kundeservice"!

Jeg bestiller d. 2. januar 2014 nogle ting fra The Body Shop for 291,50 kr (uden frag, rabatter, etc.) og pr. 1 kr får man 20 point. Dvs.at jeg skal have 5.830 point overført til min konto. Der står at der kan gå OP til en måned før de bliver indsat. Fair nok.

En måned senere er der intet sket og jeg skriver til kundeservice som - til min overraskelse - svarer tilbage på (dårligt) engelsk. Intet problem da jeg er engelskstuderende og tænker det nok skal gå hurtigt alligevel.

10 e-mails senere, d. 11.03.2014 (!) skriver hun på engelsk, "Undskyld det sene svar, jeg har allerede overført 400 point". Og det har hun sørme også.

Bare ærgerlig at jeg stadig mangler de resterende 5.430 point før jeg faktisk har fået dem alle.

Enten er deres kundeservice enormt bagud udviklingsmæssigt (det må jeg stærkt antage da 400 point ville betyde jeg havde købt for 20 kr hvilket den bekræftelses-mail jeg sendte til hende TYDELIGT viser at jeg ikke har) eller også mener de bare ikke at de vil give mig de point jeg ærligt har tjent - de venter vel på mine andre point udløber så jeg ikke kan få det jeg vil have.

Jeg kan IKKE anbefale at blive medlem, de snyder så det driver. Især ikke fordi man skal lede GRUNDIGT after info om at kontakt "kundeservice" når man skal have hjælp til at have fikset de fejl som PointShop selv har lavet. Og medmindre man betaler for at blive VIP og bruger RIGTIG mange penge gennem deres links, er der ikke rigtig noget at komme efter.

BONUS side til at få lidt ekstra...

behagelig måde at optjene point på, som man kan købe alt muligt for... *S*

Positiv oplevelse

Jeg var skeptisk i starten, fordi man har hørt så meget om pointside hvor man ender med at blive snydt eller pointene man får alrig bliver nok til at få noget for dem.

Men nu har jeg været medlem på pointshop igennem flere år, og det er blevet til mange mange point og mange gavekort, til værdi af flere tusind kroner.

Jeg er glad for pointshop, og kan varmt anbefale det til andre, så længe man holder godt øje med betingelser i kampagner mm, så fungere det skide godt, og det med kampagnerne er jo som sådan ikke pointshops skyld, hvis noget skulle gå galt der.

Sjovt god ide!

det er en sjov måde at få forskellige ting samtidig med at det er spændende f.eks. at prøve forskellige quizzer-:)

Svindel

Den 17/1-14 betalte jeg for medlemskab og skulle have tilsendt en minihøjtaler til min smartphone men selvfølgelig er den ikke kommet, det er rent FUP.
Har opsagt mit abb. igen og lukket/udskiftet mit dankort, da man ikke kan føle sig sikker på sådan et firma.
Rhony Olesen tyckte detta omdöme var användbart

ADVARSEL! - spild ikke din tid og dine penge her!!

Julegaven 2013 kom aldrig... det viser sig at Pointshop har hævet beløbet for en vare som de alligevel ikke havde på lager. DET MÅ MAN IKKE.
Efter flere telefon samtaler med CostumCare og mail korrespondance, er jeg blevet stillet tilbagebetaling i udsigt, men beløbet er endnu ikke overført! Marts 2014
- Jeg tror ikke det sker!
Kontakt formularen er gemt så langt væk på hjemmmesiden at den nærmest er umulig at finde. Fordi firmaet er ved at drukne i klagesager...
257 timers estimeret behandlingstid!
Et godt eksempel på en krejler butik som ikke ved en hat om at drive god forretning.
Spar dig selv for mange ærgelser og kr. - find et bedre sted at handle, det er ikke svært.

firma ikke fulgt med tiden

dette er og bliver kun en pengemaskine betal 9 kr i døgnet og efter en mdr får du hvis du i det hele optjener det vi reklamespot 4 måske 5 big ben flødekarameller man skal sidde foran skærmen 24-7 hvis man skal tjene bare de 270 kr ind om mdr kære pointshop vågn op og se at vi skriver 2014 andre firmaer er for længst fløjet uden om jer DANSK side ja hvor herre til hest hvis man har et spørgsmål så skriv til customer care og resten er på engelsk ja fin dansk side sørgelig sørgelig. :-( og ja til sidst hvissss du ikke lige bruger dine point så fjerner de dem sku ja her er der ingen der skal tjene op kold business

God underholdning

Det er sjovt og ikke særligt tidskrævende - desværre er der mange elementer, der ikke virker og ofte bliver man slet ikke belønnet selvom, man bruger penge på det. Kundeservice er langsom.

Så dårlige

Tænk sig, at vi på en dansk side skal skrive på engelsk for at komme i kontakt med Customer Care, der heldigvis ikke hedder kundeservice, for der er ingen service fra det firma. Betal og vær glad for, at de ikke stjæler mere fra dig.
Tro mig, de prøver.

Forfærdeligt

Jeg har gennem langt tid været bruger på Pointshop, og har brugt det som en "hobby" at optjene point derinde, og bruge dem i shoppen. Eftersom tingene i shoppen koster en del point, og jeg ikke har brugt penge på kampagnerne derinde, havde jeg brugt rigtigt langt tid på at optjene de point jeg havde. De er blevet slettet d. 31.12.. hvilket jeg ikke synes er det fedeste. De var netop blevet sparet op til en af de fede ting i shoppen..
Nå, men, så ville jeg gå ind i shoppen og bruge mine resterende points, som jeg egentligt ikke har lyst til, men hellere det, end at i sletter dem igen! - så skal jeg til at sende kopier af dit og dat for at validere min adresse??? Selvfølgelig skal man det. men nu er det bare sådan, at det har jeg været igennem én gang før..
Jeg gider ikke mere, tak for denne omgang Pointshop.

PointShop.dk Support

PointShop er en hjemmeside hvor man tjener point ved at deltage i konkurrencer, besøge hjemmesider, svare på spørgeskemaer og meget mere. Når man har nok point, kan de ombyttes til gratis varer i vores webshop. PointShop eksisterer i 10 lande og har mere end 7,5 millioner registrerede medlemmer.

Besök PointShop.dk

Skriv till: info@cmnetwork.dk