Plus-Kids.dk omdömen

Plus-Kids.dk omdömen

9.0

Lækkert tøj ........................men

Hold op i har meget lækkert tøj, MEN det er bare ALT for dyrt. Jeg står med en pige, som har lidt for meget på kroppen, vil gerne klæde hende smart, men med trøjer til 399 kr og 299 kr, så bliver jeg desværre nødt til at melde pas, da jeg er enlig forsøger.
Ved godt at det ikke er alle der fattigrøve - ligesom jeg. Men jeg kan desværre ikke matche det, selvom jeg gerne ville.........Sorry. Men virkelig noget fedt tøj i har
Plus Kids

Svar från Plus Kids

Hej Lotte, dejligt du synes vores tøj i shoppen er fedt!! Du må sørge for at tilmelde dig nyhedsbrevet, så du får besked når der er udsalg og kampagner med billigere priser. Lige nu er de nye varer jo lige kommet og der er kun de sidste rester af udsalgstøjet tilbage, derfor er der ikke det store udvalg til små priser. Vi kører for tiden med -20% på tre dele tøj, det hjælper da lidt! Mange hilsener fra Mariann/Plus-Kids.dk

Super Super

Lynhurtig og bukserne passer. jeg har et glad pige derhjemme.

PLUS KIDS ROCKS!!!!!!

Dorthe/Plus Kids giver den mest fantastiske service, man kunne ønske sig, det er altid hyggeligt at besøge hende og hun har altid god tid. Den bedste bonus er, at se at min dreng hopper i det ene par bukser efter det andet, uden at brokke sig, for tøjet passer jo!!! og så er det pludseligt sjovt at prøve det:)
Jeg har handlet hos Plus Kids i en del år og jeg kan varmt anbefale deres varer og service til andre.

God service, hurtig levering og varer der er flotte og god kvalitet

Super god service. Hurtig levering og deljigt at købe tøj til min +pige,tøj der ikke skal købes flere størrelser for stort ( så er der jo bare andre steder tøjet sidder forkert) ;)

Altid god service og hurtig leverance.
Ingen problemer med returvarer.
Christina (Mor til en plus-dreng)

vanedannende:-)

Super super service! Lynhurtig- meget flexibel ombytning!!!-også hurtig.Det er bare hér jeg skal handle tøj til knægten fremover:-)

Udsøgt service!

Skulle finde den helt rigtige størrelse bukser, hvilket betød at de blev sendt retur 3 gange, der var ingen sure miner og der blev ikke pålagt ekstra Porto. Fin kommunikation hele vejen, kort sagt, en super service og bestemt ikke sidste gang jeg handler der - nu kender jeg også størrelsen;-)

Super!

Bestilte 4 par bukser - 1 par passede ikke - blev byttet uden problemer til noget andet.
Super service :-)

Når gode råd er dyre! :-)

Jeg bestilte 5 bukser og en kjole fra Plus-Kids.dk
Jeg ble fulgt opp med hyggelig mail, med forklaring om ajourføring av den norske nettsiden. Uansett kommer varene fra Danmark, så jeg bestilte der etter råd fra Plus-Kids. Jeg fikk opplyst at den danske moms trekkes fra, frakt til Norge var noe dyr og jeg måtte regne med tollutgifter. Frakten ble ca 200,- og det var greit nok. Var spent på tollavgiftene. Pakken ble betalt, og idag kunne jeg hente den. Den norske moms ble lagt til + tollavgifter. For pakken på litt over 1500,- som ble betalt på nett, måtte jeg i tillegg betale over 830,- for norsk mva og tollavgifter for å få hentet den ut. Jeg tenkte at dette kom jeg ikke til å gjøre så ofte :-) MEN....så kommer jeg hjem, og frøkna (som fram til i dag har ei eneste ordentlig jeansbukse, ellers kun joggebukser og tights) på 8 år river opp pakken, drar på seg den ene buksen etter den andre, og stråler!!! De passer!!! "Endelig har jeg også ordentlige bukser!" Hun ønsket seg jeansbukse til 7 års dagen, og det synes jeg var et utrolig ønske av en 7-åring. X-girlz og Lemmi er perfekte! Ja, det kostet litt, men ikke mer enn om jeg hadde kjøpt det samme i en barneklær-forretning! Og om det var verdt de? Oh yessss, for den som træler med å finne noe ordentlig til sitt barn som ikke er som en strek, dette var virkelig verdt det!!! Buksene er nå allerede vasket og henger til tørk, og i morgen skal frøkna få VELGE hvilken hun vil ha på seg til skolen! Vi gleder oss begge to! :-) Takk for at dere finnes...selv om det er litt langt til Danmark :-) Mvh
Plus Kids

Svar från Plus Kids

Tak Elisabeth for denne anmeldelse! Jeg ville, som nævnt på facebook, ønske, at vi kunne afskaffe tolden mellem Danmark og Norge. Det fordyrer varerne helt vildt meget - og selvom den danske moms forsvinder, går det desværre ikke lige op med norsk moms og told! Det burde ikke være nødvendigt med sådan noget her blandt de skandinaviske broderlande!!
K.H. Dorthe

Altid god info, service og levering

Personlig kommunikation og rigtig god service gør det til en fornøjelse at handle hos Plus-Kids. Og så er tøjet bare så lækkert - når nu man ikke kan finde det i nogen forretninger er det jo et ekstra plus i bogen.

Plus-Kids.dk - det er ikke kun størrelserne der er store

Serviceniveauet hos Plus-Kids.dk er også stort. Jeg var som førstegangskunde meget afhængig af størrelsesguiden på hjemmesiden, som fungerer rigtig godt. Nem bestilling og betaling samt hurtig levering. Men ikke nok med det. Ved levering havde jeg fået uventet rabat på mit køb, ligesom en udgået vare var udskiftet med en tilsvarende - dyrere - model. Og så fulgte der en lille sæbe med i pakken med en personlig hilsen. Stort! Og tøjet er fedt - både i kvalitet og pasform, så både knægten og moderen er superglade. Det bliver ikke den eneste gang jeg handler tøj til min dreng hos Plus-Kids.dk

Virkelig god hjælp til at finde den rigtige størrelse

Jeg købte et par bukser til min datter og synes hjemmesiden var meget informativ omkring hvordan man finder den rigtige størrelse. Derudover var der lynhurtig levering og rigtig god service.

Altid personlig betjening

Det er først efter jeg fandt plus-kids at min datter ville gå med bukser. Det er rart at have et sted hvor jeg ved hun kan passe tøjet første gang.

Plus- kids, we love it!

Super sted at købe tøj til de runde børn, god betjening. Intet at klage over!

Mine unger er oven ud meget mere end tilfredse

Jeg havde 2 børn 1 dreng og 1 pige med ud og kigge tøj
De blev vartet op og måtte prøve ALT de havde lyst til og ja de syntes begge det var skønt :-)
Jeg er en glad mor og vi ses snart igen ;-)

Super service :0)

Jeg har handlet en del hos Plus-Kids, og jeg er virkelig imponeret..
Jeg har fået en helt fantastisk service..
Jeg kan varmt anbefale at handle hos Plus-Kids..
Det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg handler her..

Perfekt levering, perfekt behandling.

Vi er glade for at handle med butikken. De sender varerne hurtigt og de har billige priser. Kvaliteten på tøjet er fint.

Dejlig net-butik.

God, serisø butik, hjælp når der er brug for det, troværdigt og nemt.

Rigtig god webbutik

Super hurtig levering! Dejligt, at der endelig er et sted, hvor jeg kan købe bukser til min dreng, som sidder godt :-) og så oveni købet til en fin pris

Superb firma

Nem og stort overblik på hjemmesiden. Super hurtig levering, alt i alt en superb behandling. Har allerede anbefalet til andre med "runde" børn og børnebørn

Plus Kids Support

Kontakt Plus-Kids, hvis du skal have hjælp til at vælge blandt landets største udvalg af børnetøj til buttede og overvægtige børn. Alt pigetøj og drengetøj er med ekstra livvidde og i store størrelser, designet specielt med henblik på de runde og store børn. Hos Plus-Kids fører vi alle de kendte mærker til buttede børn. Vi sælger tøj fra NCD og Blue Effect. Basistøj, festtøj og overtøj med mere. Fri fragt til Danmark ved køb over DKK 799,. Nedsat fragt fra 499,-. Vi giver 20% rabat ved køb af 3 eller flere ikke-i-forvejen-nedsatte varer. Vi sender med PostDanmark og der er mulighed for at vælge Nem Retur til DKK 29,-, hvilket giver dig 14 dage til at vurdere varerne.

Besök Plus-Kids.dk

Skriv till: info@plus-kids.dk