Pixum omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

makkelijk programma mooie kwaliteit

Heel fijn programma om mee te werken, makkelijk in gebruik en veel mogelijkheden. Boek ziet er prachtig uit veel complimenten over de dikte van het papier en de kwaliteit. Aanrader weet nu al zeker dat ik mijn volgende boek weer bij Pixum bestel.

Goede service, goede levertijd, zeer goede fotokwaliteit

Uitstekende service per mail; snelle reactie. Levertijd was ook prima. En de fotokwaliteit is zeer goed!
Foto's selecteren en bestellen ging ook heel gemakkelijk. Heel handig dat het programma onthoudt welke foto's ik een dag eerder al geselecteerd had om af te drukken zodat ik ze niet opnieuw hoefde te selecteren.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Ik had nog nooit op deze manier foto's besteld en was aangenaam verrast!

zeer tevrede (al jaren)

Altijd de juiste bestelling ontvangen met prima kwaliteit. Goed bezorgd en netjes optijd

prachtig

Voor de eerste keer bij Pixum, ging wel evenfout met hun software ,de laatste 4 pagina's waren niet afgedrukt.
Hierover gebeld en opnieuw de foto's gedouwlouwd ,nu een prachtig boek met alle foto's

Correcte, snelle en mooie levering

Tot nu toe heb ik alleen maar positieve ervaringen met mijn bestellingen van fotoboeken bij Pixum. Bij de meest recente levering had ik zelf een fout gemaakt bij de facturatie maar dit werd probleemloos rechtgezet. De fotoalbums zijn mooi afgewerkt en worden binnen de gestelde leveringstermijnen afgeleverd. Ik kies dus altijd voor Pixum.

prima product met snelle service

de bestelling van prima kwaliteit kwam eerder als afgesproken dus in een woord

GOED

...

Het enige wat ik ooit op Pixum.nl besteld heb, is een fotoboekje. Die zag er netjes uit! :) Wat minder positief is: de levertijd. In de mail stond 3-5 dagen en hij kwam na 7 dagen..

Goedkoop

Ik had snel een paar 10x15 afdrukjes nodig. Pixum is dan wel de goedkoopste, maar dat kun je ook zien. Het lijkt dat de foto's voor verzending enorm verkleind worden, waardoor alle detail verloren gaat.

Super

Super service en snel geleverd voor weinig!

perfevte service

er was iets fout gegaan in mijn bestelling was binnen 2 dagen op gelost echt een perfecte service

Net fotoboek, maar te glanzend

Ik had in eerste instantie een fotoboek besteld. Deze was hartstikke mooi, ook qua papier. Paar maanden later alsnog vier dezelfde fotoboeken nabesteld. Nu kreeg ik ineens ander papier. Het was veel te glanzend, waardoor het net leek of de foto's nep waren. Ik kan het niet anders omschrijven. Ook leek het net of alle foto's bewerkt waren. Ik had zoveel moeite gedaan om foto's 'wazig' als achtergrond te gebruiken, nu was de 'wazigheid' voor een groot deel weg. Jammer dat ze niet hetzelfde waren.
Ik ga over op een andere album-leverancier.

Fantastische service bij de klantendienst!

Ik moet mijn bestelling nog thuis geleverd krijgen maar toen ik met een probleem zat moest ik bij de klantendienst zijn.
Dit heb ik via mail gedaan. De volgende dag kreeg ik al een positief antwoord van een zeer vriendelijk iemand die een oplossing gevonden had en dan nog ook eens in mijn voordeel! Zoiets maak je niet vaak mee!
Ik wacht nu vol spanning op mijn bestelling maar na dit heb ik ook hier het volste vertrouwen in!

goede kwaliteit en snelle levering

goeie kwaliteit snelle levering en dit allemaal voor een leuke prijsje
ook de aanbiedingen zijn leuk en voordelig

Goede service

Ik bestel al vele jaren mijn fotoboeken bij pixum. Mijn laatste fotoboek was niet helemaal netjes in elkaar gezet. Gelukkig kreeg ik na 1 mailtje een gratis nieuw boek toegestuurd. Super service toch?!

Bestel mijn fotoboeken al jaren tot volle tevredenheid bij Pixum

Elke bestelling bij Pixum is weer een succes. Heb inmiddels zo'n 30 fotoboeken af laten drukken en ben zeer tevreden. Gaar er eens iets fout (ook al is dat mijn eigen schuld) dan wordt het altijd keurig opgelost. Ben nu bezig met het digitaliseren van al mijn oude foto's om ook hier fotoboeken van te maken. Mag jij raden waar deze afgedrukt worden!

Huub Brands.

Top kwaliteit met een super service

Na de ontvangst van een kwalitatief zeer hoog fotoalbum, bleek IK een paar typefouten gemaakt te hebben op de rug van de cover. Zonde??.... Welnee!!
Na overleg met de klantenservice, heb ik de fouten hersteld en opnieuw ingezonden. Daarna kreeg ik het gecorrigeerde album thuisgestuurd EN WERD DE REKENING VOLLEDIG GECREDITEERD. Dat is pas Service met een Hoofdletter!!
Klasse!!
R Giesbers

Goede prijs en kwaliteitsverhouding

Ken je Pixum, ik heb voor de eerste keer daar foto's laten afdrukken. Het ging best makkelijk om foto's up te loaden en te bestellen. En foto's netjes thuis bezorgd, duurde wel 1 of 2 dagen langer dan ik had gedacht, maar foto's van prima kwaliteit. Ga zeker vaker van Pixum gebruik maken.
Petra

Mooie fotoboeken, super service!!

Ik kreeg en verwijzing van Snapfish naar Pixum, omdat snapfish ermee op hield. Altijd even afwachten wat de kwaliteit is wanneer je bij een nieuw bedrijf je fotoalbums laat drukken.

Ik had mijn bestelling gedaan en bedacht achteraf dat het misschien mooier was op de luxere variant fotopapier. Dus stuurde er een dag later een mailtje achter aan of ik de papiersoort nog kon wijzigen. Dit kon niet omdat de software direct bij het lab terecht komt en het proces reeds gestart is. Maar ik mocht wel het pakket bij levering weigeren en een nieuwe bestelling doen, uit coulance.

Heb ik gedaan, nu met de betere kwaliteit papier. Heb prachtige boeken ontvangen, van super kwaliteit. Ben er ontzettend blij mee. Er zat 1 klein drukfoutje in 1 van de boeken (kunnen ze zelf niet echt iets aan doen denk ik.). Heb dit aangegeven en kon hiervoor dit boek nogmaals via de software bestellen. Kreeg het advies bij de desbetreffende foto 'rode ogen correctie' uit te zetten. Kreeg nu een perfect boek thuisgestuurd.

Gedurende deze periode regelmatig mailcontact gehad met klantenservice om dit alles goed af te stemmen, ook zodat ik mijn dubbele betaling retour zou krijgen. Kreeg altijd binnen 48 uur een nette reactie. Ook financieel is het keurig afgewikkeld!

Heb nog gevraagd om een bevestiging dat het financieel daadwerkelijk is afgehandeld, vanwege het feit dat ik 3x heb moeten bestellen. Kreeg dit bevestigd.

Al met al is de enige tegenvaller dat er een vlek op de foto kan zitten door de rode ogen optie. Dit is echter vooraf niet in te schatten en niet zichtbaar. Pixum lost dit keurig op, dus neem ik het ze niet kwalijk.

Voortaan bestel ik bij Pixum!

Prima kwaliteit voor een prima prijs!

Snelle levering, niet duur en prachtige foto's!

Neem contact met ons op: info@pixum.com

Over Pixum

Pixum is de toonaangevende, onafhankelijke aanbieder van online-fotoservices in Nederland en Europa. Naast de mogelijkheid gratis online-fotoalbums aan te leggen en foto’s te delen, biedt Pixum ook goedkope en professionele belichting van digitale foto's op fotopapier, professioneel gedrukte en gebonden fotoboeken en fotocadeaus (bijvoorbeeld bekers, puzzels, T-shirts, kaarten, kalenders, fotolijsten en meer). Pixum drukt en belicht uitsluitend op hoogwaardige materialen en gebruikt de modernste en milieuvriendelijkste technologieën. Opgericht in 2000, heeft Pixum inmiddels vele jaren ervaring in de Europese markt. Te bereiken zijn we 7 dagen per week via e-mail (info@pixum.com) en van maandag t/m vrijdag van 10.00-14.00 uur op het telefoonnummer: 0900-5005010

Besök Pixum

Kategori

Mode Accessoarer

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.