Piercingpusher omdömen

Piercingpusher omdömen

Bra
7.2

DEJLIGT!!

Dejligt med en hjemmeside som er troværdig og hvor man føler pengene bliver overført trygt og sikkert.
De har mange forskellige piercinger i deres udvalg OG de kan holde deres dag til dag princip hvilket er SÅ lækkert!!
STOR ROS! :-)

det er bare så godt et sted at handle

De har mange ting på lager og de er hurtige i forsendelsen samt at de har meget gode priser

Super betjening og kundeservice

Dette er anden gang jeg har handlet på siden, og jeg må sige at jeg er meget positiv omkring siden!
Super betjening og kundeservice, masser af plusser herfra

Rigtig god og billig

Det er en rigtig god side, med stort udvalg og billige smykker. Fragten er gratis, når man køber for mere end 100 kr. hvilket man hurtigt gør i den produktkategori, som der sælges.

Service er i top - jeg havde en situation, hvor jeg måtte have kontakt med indehaver, noget skulle retur og andet til mig, hvilket gik helt problemfrit.

Jeg har dog haft lidt svært ved at finde enkelte produkter, som jeg kun har kunne finde ved at søge på den præcise titel...men ikke i nogen af kategorierne, hvilket selvsagt er meget uheldigt

Udemærket

Der er god betjening, jeg fik hvad jeg bestilte og levering var hurtig :)

Men men men tungepircing af plastik kan jeg ikke anbefale, da de meget hurtgt bliver slidt op :)

Dejligt og handel ved dem

De har altid god kundeservice og så er alt så dejligt let og billigt på siden :)

super

Kan klart anbefales..

bare 100% ok

piercingpusher er bare 100% gode varer..je elsker bare den shop++++++++

Hurtig levering..

Ja hvad skal jag siger: Piercing fra pusher er det hele være..
Tak for handlen..
God daw..

fuld tilfreds

er kunde her og de er hurtige til at levere

Billigt og sikkert

Jeg bestiller altid mine piercinger her. Synes man bliver behandlet ordentligt, hvis noget ikke er som det skal være, retter de op på det. Der er høflig betjening + hurtig levering :)

Super gode varer og hurtig betjening

Kan helt klart anbefale Piercingpusher.dk. Kæmpestort udvalg og en suveræn betjening hvis der noget man er i tvivl om :) super super super - jeg kan næsten ikke finde rosende ord nok :)

ting til tiden og fair pirs

hvad kan man for lange af en online butik ?

God service ? Tjek
hurtig levering ? Tjek
billige vare ? tjek

det er var piercingpusher har !

Hurtig levering, fine priser

Jeg har bestilt fra piercingpusher en enkelt gang, og var ovenud tilfreds.
Min bestilling blev leveret dagen efter og priserne er mere end rimelige.

100% iorden

Gode varer, gode priser og hurtig levering - inden for 15 timer...Fantastisk;)
I er min nye favorit piercingshop..

Perfekt.

Mange fine varer til rimelige priser. Hurtig levering.

Kan bestemt anbefales.

Tilfredsstillende

Jeg købte en navlepiercing. Levering var som hjemmesiden lovede (det var en varer som ikke var på lager), og smykket var som på billedet, til trods for at billedet så meget computer-skabt ud :-). Ingen allergi eller noget - og jeg er ellers meget følsom overfor sådanne ting.

Kanon

Piercingpusher får 5stjerner af mig.
Har ikke haft problem, hverken med levering eller selve det jeg har bestilt,...
Deres shop, er for cool en masse at vælge imellem, til ufattelig gode priser.
Jaaa ikke noget negativt og sige fra min side af :-)

Helt fin

Jeg er super tilfreds med denne hjemmeside. Jeg bestilte en navlepiercing her for ikke så lang tid siden, men den var desværre beskadiget i posten, så jeg mailede til dem om det, sendte piercingen tilbage, og et par dage efter, lå en ny piercing i min postkasse nu i en fin lille æske, så det ikke skete igen. Super!

Jeg har også bestilt neglepiercinger derinde, som jeg er yderst tilfreds med.

Grunden til, jeg giver dem 4 stjerner og ikke 5 er, at kvaliteten af produkterne godt måtte være en lille smule bedre. Altså.. Hvis navlepiercingen er gået i stykker under fragten, kan det da ikke have været helt i top med kvaliteten. Dog synes jeg, priserne er helt rimelige! :-)

Billigt, stort udvalg og hurtigt

Jeg har nu bestilt varer 2 gange hos piercing pusher. Første gang bestilte jeg 3 piercinger som var i min postkasse allerede to dage efter. Og så sent som igår, kl 15.30 bestilte jeg endnu en piercing der allerede kom med posten her til morgen. Jeg synes at de har et stort udvalg og rimelige priser. Det bliver ikke sidste jeg jeg bestiller hos dem :)

PiercingPusher Support

Piercingpusher har danmarks største udvalg af piercingsmykker, her finder du flotte navlepiercinger

Besök Piercingpusher

Vi finns här: Nr. Alslev Langgade 64