Pearls & Pieces omdömen

Pearls & Pieces omdömen

9.0

godt udvalg, men lidt langsom transport.

For lang ventetid spildtid i postdanmark når varer sendes som økonomibreve.

Udmærket

Købte noget lædersnor i forskellige tykkelser.
Ok produkt, ok levering.

super.

de er billige og hurtige og bedst, det jeg har fået leveret levede fuldt op til forventningerne.

Hurtig levering - men..........

Hurtig levering, og fine varer men jeg ærgrer mig stadig over, at man ryger til toppen af sitet, hver gang, at man har lagt en varer i kurven.......................

Tina / Silkeborg

Levering mangler - er nu i orden

30/3 bestilte jeg for knapt 1700 kr. varer, 2/4 er beløbet trukket på min konto og i dag 9/4 er der stadig ikke kommet varer til mig. Ved første henvendelse til firmaet får jeg at vide, at varerne er afsendt 3/4 pr. brev, ved anden henvendelse måske noget senere.
Nu skal jeg afvente af brevet måske kommer til mig eller kommer retur til firmaet. Det er ganske enkelt uacceptabelt.
Varesortimentet er ganske fint, så et par stjerner for det får firmaet af mig.
Først da jeg satte ovenstående på Trustpilot, kom er gang i efterforskningen af min forsendelse. Den var ikke sendt som brev 3/4 som oplyst af firmaet, men som pakkepost 2/4 og kunne med lethed være checket, også selvom postvæsnet ikke havde lagt en seddel i min postkasse om forgæves forsøg på aflevering. Alle varer var i superfin stand.

Fint udvalg - gode priser. Hurtig levering.

Jeg fandt forgyldte magnetlåse, som ellers er svære at finde, og er tilfreds med kvaliteten (pris og kvalitet harmonerer)

fint

Fint og hurtigt og nemt. Ærgerligt at I ikke har åbent i forretningen på tirsdag, hvor jeg netop er i Ålborg.

Rigtig god:)

Rigtig fine og billige ting. Super og hurtig service.
Hvis jeg skulle komme med en ide, ville det være rigtig godt hvis i fik lavet en mobil site, da det er meget nemmere.
Om ikke andet så i hvert fald få rykket side antallende nederst i stedet for øverst.
Det ville lette jeres kunder utrolig meget, da man hurtigt kan blive lidt irriteret over at skulle scrolle helt op igen for at komme til næste side.
Men ellers er jeg rigtig meget tilfreds :D

Hurtig betjening

Fint sted, intet at udsætte på det :-)

God service, meget hurtig levering og lækker kvalitet på varerne

Jeg kan klart anbefale Pearls & Pieces. De har rigtig god service, super hurtig levering og varerne er i en rigtig fin kvalitet. Og så har de gode priser og ofte gode tilbud.

Tilfredsstillendende

Bestilling og køb var nemt, og inden for to dage havde jeg mine vare.

Pearls and Pieces har en fantastisk god service og nogle virkeligt lækre og billige produkter!! :)

Absolut en af mine favorit perle/smykkemateriale online shops! Utroligt lækre produkter til en rigtig god pris, og mange ting man ikke finder andre steder !
Priserne er absolut rimelige og ved sammenligning af basisprodukter med andre sites som regel de billigste!

hurtig levering

Pearls og pieces supert sted
dog har de så meget man simpelthen en nødt til at bruge en hel aften :-)))
skulle jo nødig gå glip a noget :-)
Super hurtig levering
Fuld tilfredshed herfra så vender tilbage
Susanne

Super butik

Alt lige efter bogen, kan klart anbefales.
Gode varer, gode priser.
Handler gerne igen.

suveræn internetbutik med sikker levering

Pearls & Pieces er et rigtigt godt sted at handle til smykkefremstilling. Vælg denne butik

god service

Man får hurtigt svar på evt spørgsmål. gode priser

Smukke elementer - ville oenske i sendte til UK!!

Har vaeret igang med smykke lavning siden 2008 og har koebt fra forskellige steder siden da. Da jeg fandt Pearl and Pieces blev jeg elle-vild - synes I har utroligt smukke elementer - men besvaerligt at fa dem sendt til UK da det ma goeres gennem mine foraeldre. Men det er sa ogsa den eneste negative ting jeg kan sige om P&P.
Venligst, Gitte, MyHartBeading.

god service

når man handler ved Pearls & Pieces er varenede super flotte og deres service super god og det er nemt at handle hos Pearls & Pieces

Nanna

Fænomenal;-)

Bare fine ting, god service og hurtig levering.

Pearls & Pieces Support

Alt til Smykkefremstilling. Fremstiller du smykker? Stort udvalg til konkurrence dygtige priser, alt lige fra ferskvandsperler, 925s sølv smykkedele, tråd, 925s mellemstykker, smykke stativer, smykke værktøj, smykke dele, halvædelsten, shamballa perler

Besök Pearls & Pieces

Vi finns här: Karlskogavej 10