Peaksport omdömen

Peaksport omdömen

9.6

Højt informationsniveau

Hele vejen fra bestilling af varen til modtagelsen blev jeg hele tiden ajourført med hvor ordren og derefter pakken var, tilmed med en mail fra PostDanmark med hvornår pakken ville blive afleveret. Og et lille stykke chokolade til at forsøde dagen med, er altid velkomment :-)

Sindsyg Hurtig Levering

Bestilt den 10 feb. kl. 13.46
Afsendt den 10 feb. kl. 14:07
Modtaget den 11 feb. kl. 13:22

Alt er perfekt. Fed oplevelse!

Excellent support & fast delivery

I ordered late on thursday and it was delivered early on tuesday in Germany. Very good price, too.

Ingen dekedarer

super med en dansk special butik der leverer kvalitet, til serdeles godt priser...

Super hurtigt og uden problemer

Min vare var ikke på lager men jeg havde svar indenfor et par timer efter bestillingen, at varen kunne være klar til forsendelse i løbet af 2-3 dage. Alt gik som forventet blev leveret på adressen en dag hurtigere end forventet.

Alt som det skal være

Super service, gennemskuelig hjemmeside og en fantastisk hurtig levering.

Super hurtig fragt, billigste på markedet og perfekt kommunikation

Jeg bestile en Petzl Grilon hos Peaksport der var det billigste sted jeg kunne finde i Danmark. Der stod 3-5 levering men fik pakken aften efter jeg havde bestilt den. Super service.

hurtigt og nemt

Der er ikke så meget andet at sige end det var hurtigt og nemt at bestille varer hos peaksport.dk. Og selvfølgelig smagte den lille "bonus" marbar godt. Godt gået √

Lynhurtig betjening

Købte arbejdsseler til rapelling lynhurtig betjening det var en god oplevelse at købe hos peaksport

hurtig ekspedition og god betjening.

Købte pga. den gode pris, men kom til at lave en fejl under oprettelsen. Det gjorde jeg opmærksom på og Peaksport rettede fejlen hurtig og ubesværet.

GOD SERVICE. Hilsen Christina lund Kjeldsen.

Kære Peaksport.

Tak for en god handel, jeg er meget tilfreds med forløbet og servicen, dog havde jeg forventet at der fulgte en rem med den kalkpose jeg bestilte, syntes ikke det fremgik af hjemmesiden at den skulle være eksl. bælte/rem... det er dog imidlertid ikke et problem. mange hilsner Christina.

En rigtig god oplevelse

Det bliver ikke sidste gang jeg handler her.
kommer som aftalt, godt indpakket.
God service.

Lynhurtig Service

Er vildt glad for handlen og den super hurtige levering... det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der :-D

Super Godt

Hurtig levering, og god service i forhold til de spørgsmål jeg hvade.

Jeg bestilte 6 karabinhager og de ankom dagen efter, helt som aftalt.

God hurtig levering

Bestilte en klatresele som blev leveret dagen efter

Rigtig fin oplevelse

jeg købte en børne rygsæk hos Peak Sport som kom dagen efter bestilling. Oveni købet fik jeg en personlig henvendelse på en note jeg havde skrevet på min bestilling. Absolut en af de bedre internet handels oplevelser.

Hurtig og kompetent betjening

Jeg fik en usædvanlig god og kompetent betjening da jeg stod akut og manglede stigeisen. Varene blev leveret hurtigt og turen blev reddet. Peaksport står bestem på listen over de første butikker jeg vil kigge efter udstyr i.

Hurtig levering og alt var som det skulle være

Jeg fik mine vare leveret hurtigt .Super service og meget rimelige priser, bestemt ikke sidste gang at jeg handler her..

Peaksport Support

Klatreudstyr til både kold og varm klatring, bigwalls og alpinisme. Største udvalg af karabiner og de letteste isøkser. Alt til din klatrevæg, klatregreb, ankre og fittings

Besök Peaksport

Skriv till: info@peaksport.dk