Online-Tasker.dk omdömen

Online-Tasker.dk omdömen

9.5

Gode varer til billige priser!

Varerne kom hurtigt og farverne på coverne svarede helt til deres billeder på hjemmesiden, så det var helt perfekt!

Super

God service og hurtig levering

Rigtig hurtig levering. GODT TILFREDS! :)

Jeg fik min pakke allerede 2 dage efter jeg havde bestilt min pakke eftersom jeg først bestilte dem om aften så de kunne sende den næste dag. Så vil bare sige lyn hurtig levering, god tilfredshed med varen. Havde dog et minus, fik ikke nogen bekræftelse på om de havde modtaget min ordrebekræftelse så jeg blev faktisk i tvivl om jeg havde bestilt osv. Men ellers rigtig godt!! :)

Super service...

Købte en sleeve til en Ipad klokken ca. 15.30, varen afsendt samme dag. Varen helt som beskrivelsen og endda meget billig grundet ophørs udsalg. Synd at en E-butik af deres kvalitet lukker...

Hurtig levering - skarpe priser

Men desværre ophører online-tasker.dk :-( Priserne har nok været lidt for skarpe :-)

hurtigt, billigt og perfekt

Super hurtig ekspedition, varen var fremme allerede næste dag

Jeg havde ikke hørt om hjemmesiden før, og stod så lige og manglede en computertaske til min nye computer. Jeg fandt denne hjemmeside, og et sleeve som passede perfekt + at det var billigt! Jeg bestilte varen inden kl. 16:00 torsdag, og har lige fået den leveret nu, dagen efter kl. 15:30. Fantastisk hurtig levering! Dog må jeg sige at jeg ikke har fået en ordrebekræftelse på det jeg har bestilt, og det gjorde mig lidt bekymret, men eftersom mit sleeve er kommet frem, var der ikke noget at være nervør for! Kan klart anbefales! :-)

Fantastisk service og hurtig levering.

Pakkede min ordre ud dagen efter... Det kunne ikke være bedre...

Yderst tilfreds

Alt er overholdt her til UG, kvaliteten er super, specielt til de gode priser....forsendelsen er til UG++++ dagen efter som lovet.....god indpakning.
Handler selvfølgelig her igen :)

Ordren blev leveret som lovet. Men kunne nu godt...

Ordren blev leveret som lovet. Men kunne nu godt bruge lidt ekstra informationer såsom ordrestatus og forsendelsesstatus.
Fik aldrig en underbeskæftigelse pr. email eller om ordren er blevet behandlet, sendt og hvor langt den er kommet.
Udover dette så var købet fuldt tilfredsstillende!
Online-tasker.dk kan klart anbefales til alle som ønsker et godt køb.

God service

Levede op til mine forventninger og varen var fremme i løbet af 2 dage

Det var hurtigt!

Bestilte 4 kameratasker igår eftermiddags, og har netop fået dem leveret ny. Ydermere var produkterne vanvittigt billige. Anbefaler klart den her side.

Hurtig og god service

Jeg har bestilt en sleeve hos online-tasker.dk og det kom med posten 2 dage efter jeg havde bestilt varen (jeg bestilte en aften) - det gik hurtigt og nemt :) Da vi modtog pakken var det en forkert farve sleeve der var sendt, så vi kontaktede online-tasker.dk og fik den besked, at de ville sende den korrekte farve til os og vi kunne beholde den forkert leverede taske. Allerede dagen efter modtog vi det nye og rigtigt sleeve. Alt i alt en super god service, det er ikke sidste gang vi har handlet hos online-tasker.dk.

God service

Varen blev leveret meget hurtigt efter bestilling, og var af god kvalitet til en lav pris. Varens farve afveg dog en lille smule fra billedet på hjemmesiden.

LYNHURTIG

Super hurtig og alt i orden, kan kun anbefales.

PC taske

Super hurtig levering af PC taske

Forsendelsesgebyr som vinden blæser

De har rigtig gode priser og hurtig levering,. Min første ordre på et sleeve til Macbook blev leveret portofrit, og jeg bestilte en uge senere en anden model, men den var ejendommeligt nok pålagt forsendelsesgebyr. Begge leverancer var sendt som brev og leveret i min postkasse, så der har næpoe været forskel på håndteringen.
online-tasker.dk

Svar från online-tasker.dk

Kære Jan,

Mange tak for din positive tilbagemelding på vores priser og levering.

Vi har desværre ikke fri fragt på alle vare, men kun udvalgte vare. Dette fremgår direkte af vareteksten. Din første ordre var på en kampagne vare med fri fragt, det var den anden vare du senere bestilte desværre ikke. Derved fik du ikke fri fragt på denne.

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf.: 88704096 ved tvivl om din ordre hos os.

Online-Tasker.dk - Kundeservice.

Emil

Billig

Gode priser og hurtig levering

Bestilte kamerataske om eftermiddagen kl .15.00 og havde den næste formiddag kl 11.00. Tasken levede op til forventning og var et rigtig godt køb.
Hhv.
Kirsten Pedersen

Super-speedy levering

Kan varmt anbefales

online-tasker.dk Support

Online-Tasker.dk ApS er en dansk virksomhed der tilbyder et stort og bredt udvalg i tasker til Computere, kameraer, MP3 afspillere m.m. Vi sætter en ære i hurtig levering, lave priser og ikke mindst glade og tilfredse kunder. Hvis du som kunde imod forventning, ikke har været tilfreds med et ordreforløb, så skal du ikke tøve med at kontakte vores kundeservice, vi finder altid en løsning, så du bliver tilfreds. Kundeservice kan kontaktes på nedenstående kontakt oplysninger.

Besök Online-Tasker.dk

Skriv till: info@online-tasker.dk