Nordicfeel omdömen

Nordicfeel omdömen

7.4
31 Trustpilot omdömen

Väldigt bra!!

Jag älskar Nordic Feel! De har lägsta priset på marknaden och snabb leverans! Jag har aldrig blivit besviken.

Bästa online-butiken på nätet!!!

Nordic Feel är i mitt tycke absolut den bästa online butiken på nätet vad gäller skönhetsprodukter!!!
Bra sortiment som utökas hela tiden med nya märken, jättebra priser på "lyx"-märken!
Otroligt snabb leverans och kontinuerlig info via mail och sms från beställning fram till dörren i stort sett!!! Få nät-butiker har så snabb leveranstid som denna!!
Jag kan varmt rekommendera Nordic Feel; jag handlar mycket skönhetsprodukter här ifrån och har aldrig blivit besviken!!
Aldrig har något problem uppstått, det flyter på som det ska!!

Hur bra som helst!

Har handlat hos Nordicfeel väldigt många gånger. Jag har alltid fått mina leveranser snabbt, kvaliteten på produkterna har varit perfekt (har handlat både parfym, smink, hårprodukter osv). Aldrig ens behövt att kontakta kundtjänst. Jag är SÅ nöjd med sidan överlag och jag kommer fortsätta handla alla mina skönhetsprodukter där i framtiden.

Tvungen att betala varan 2 gånger

Jag köpte en parfym ifrån nordicfeel eller rättare sagt dem påstår att jag köpte 2 stycken likadana parfymer. Jag trodde att jag köpte en vilken jag betalade på internetbanken. Fick hem produkten, jag var nöjd och glad. Sen efter en månads tid så fick jag ett mail ifrån dem där dem sa att jag skulle betala för varan som jag hade beställt men som jag inte hade fått. Då tar jag kontakt med dem, då säger dem i sin tur att jag ska höra mig för med klarna deras betalsystem, så jag ringer dem och dem säger i sin tur att dem ser inte att jag har betalat något. Jag hör av mig till nordic feel igen och då går dem med på att betala tillbaka mig pengarna och jag ska betala klarna med dem (dem betalar tillbaka mig i 2 omgångar dessutom 199kr och 29 kr på 2 olika dagar) jag betalar till klarna, får ett mail ifrån nordicfeel där dem säger att jag nu ska betala dem också och att jag ska ta ett bank kvitto ifrån min bank för att bevisa att jag har betalat, vilket jag gör. jag mailar det till dem. Dem är fortfarande inte nöjda utan dem skriver att dem rekommenderar mig att betala pengarna till dem och sen ska jag ta kontakt med klarna och få tillbaks mina pengar ifrån dem (pengar som jag redan hade betalat till nordicfeel ska jag nu få tillbaks ifrån klarna och betala nordicfeel. Men vad jag inte förstår är hur klarna ska kunna se att dem har skickat varan till mig och betala tillbaks mig pengarna, det kommer dem ju inte att göra. Och varför kan inte nordicfeel ta kontakt med klarna och lösa situationen? Då betalar klarna nordicfeel sina pengar och allt är löst? eller?

Dessutom så skriver kundtjänst till mig att dem har skickat en faktura ifrån sitt eget betalsystem, och det har dem gjort därför att klarna tar en avgift för att fakturera men det gör inte nordicfeel.
Vad jag inte förstår är att varför skulle klarna skicka en faktura till mig för något som jag redan har betalat till dem för där är ju pengarna nu. men nordicfeel ska ha dem. och innan jag dem betalade tillbaks mig pengarna, så hade nordicfeel dem..
Sista mejlet dem skrev till mig rekommenderade dem mig att betala men samtidigt skulle dem höra efter med klarna vart pengarna tagit vägen..
Men ändock rekommenderar dem mig att betala

Kanonbra utbud, snabba leveranser och låga priser!

Har köpt smink, parfymer och hårprodukter hos Nordicfeel i flera år nu och är supernöjd. Deras hemsida är kanon - lätt att söka efter produkter. Otroligt snabba leveranser, kanonbra priser och stort utbud! Kan varmt rekommenderas!!

Fantastisk sida :D

Nordicfeel är verkligen min favorit shopping-sajt :) Det bästa med den är att allting är sammlat på samma ställe och billigt är det också :). Men bäst är ändå att det inte kostar något för frakten. Dessutom har det längsta paketet jag beställt tagit bara 3 dagar, och jag har beställt väldigt mycket där.

Perfekt! Bra pris och snabb leverans!

Beställde parfym och hårprodukter för någon vecka sedan, betalade nästan bara halva priset jämfört med om jag hade handlat i butik i city (allt var originalprodukter). Dessutom, två timmar efter jag lagt min beställning få jag ett sms att varorna är packade, dagen efter finns paketet att hämta på Ica. Klockrent! Jag kommer fortsättningsvis alltid handla mina parfymer och schampo & balsam på Nordicfeel.

Bästa onlineshopen för parfym - rätt produkter till rätt pris snabbt!

Jag har handlat väldigt mycket hos Nordicfeel de senaste två åren och aldrig blivit besviken (förutom att det ibland inte finns just den vara jag vill ha). Det jag har hittat och beställt har varit rätt pris och varorna har alltid kommit på rätt tid.
Har ibland jämfört, i efterhand, med priser på Kastrup och insett att det är oftast billigare hos Nordicfeel. Dessutom får man det gratis hemskickat!

VARNING!!! Ej äkta parfymer!

Nordicfeel är ett riktigt skämtföretag! Lurar sina kunder med falska/gamla parfymer. Beställde Tommy Hilfiger-parfym .. Doften håller inte ens 2 timmar och efter 10 timmar luktar man riktigt illa. Gjorde ett test och beställde parfymen ytterligare en gång och fick den då i en helt annan förpackning. Denna parfym var exakt lika dålig som den första jag beställde. Det här är ett företag som satt i spel att lura sina kunder. Dem har förmodligen ett antal äkta parfymer i beredskap om konsumentverket eller annan tillsynsmyndighet kommer och inspekterar och dem skickar förmodligen också ut ett antal äkta parfymer ibland just för att inte bli lätt avslöjade. Kommer aldrig mer att beställa från detta skämtföretag och rekommenderar ingen att handla här någonsin!!!

oäkta parfym (?)

Jag har alltid talat bra om Nordicfeel.se, snabba leveranser och bra priser. MEN. Min senaste beställning var en flaska D&G L'imperatrice 100ml och jag misstänker starkt att detta är en kopia på originalet. För det första pga att doften försvinner så otroligt snabbt, själva etiketten är limmad snett och för det tredje - priset. Varje gång jag sprayat på parfymen börjar jag nysa, konstant! Har aldrig reagerat liknande av någon annan parfym. Doften är i princip densamma men jag känner mig lurad och kommer definitivt inte handla mer därifrån.

Billigt och snabb leverans

Jag har bara positiva erfarenheter av denna sida, som rubriken lyder bra priser och snabb leverans.

Faktura/kundtjänst

Håller helt med föregående talare! Jag beställde varor för över 1400 kr inför en resa som jag o min fru hade planerat in. Först så fick vi inte varorna förän ganska sent in på resedatum och i samband med detta så upptäckte vi fel på varan. Kunde inte ringa eller skynda på processen utan mailet blev allternativet efter ca 24-48h fick jag svar att varan skulle skickas till de och om de fann den felaktigt så skulle nytt skickas till oss.
Nu var ju resan inplanerad och någon väntan var inte aktuellt. 2 dagar in på resan får jag ett meddelande om att varan är klar för uthämtning. Lite svårt då man måste legitimera sig vid uthämtning. Nåja till saken hör att jag var tvungen att skicka mail att jag är utomlands och är åter 14 senare. Väl hämma så hämtade jag paketet dagen efter att vi landat på svensk mark och betalningen genomfördes...
Nu till saken 2 veckor senare så har jag fått ett inkassokrav på 60kr förseningsavgift, 8 kr dröjsmålsränta, och 180 inkassokrav. 248 kr för vad, för att de inte kan ha kundservice som möter upp. Jag förklarade att jag hade skickat mail...men då fick jag svaret att inget sådant mottogs...när jag vidarebefordrade detta...så fick jag svaret...ja men autosvar raderas omedelbart...nu är jag inte så tekniskt begåvad kanske men för helsike d var från en hotmailadress som till mig veto inte ställs in på autosvar.
Så nu står jag där med en räkning som jag inte fattar ett dugg av och betalar för serviceminded företag, visserligen bra produkter men sämst kundtjänst om något uppstår. Så tack så jädrans mkt Nordic Feel...imponerande.

Riktigt dåligt

Bra och snabb leverans, men jag är otroligt jäkla missnöjd över att man inte kan ringa till kundservice! Behövde snabb hjälp iom min pojkväns födelsedag, men nåt telefonnummer hittade jag inte. Skrev då ett mail till kundtjänst och bad dem ringa upp mig. Fick varken svar eller telefonsamtal.
Jag rekommenderar denna butik till den som inte bryr sig om kundtjänst och som kan strunta i om problem uppstår.

Perfekt!

Julklapparna fixade snabbt och billigt! Bra utbud, bra priser och snabb leverans! Jag har handlat flera gånger från Nordicfeel och det har alltid fungerat perfekt.

Bra, snabb leverans och många produkter

Sidan är slö ibland och har svårt att ladda. tråkigt då detta gör att man handlar någon annan stans eller inte kan slutföra köpet.

Alltid nöjd!!

* användarvänlig hemsida
* fantastiska priser
* snabb leverans

Köper inte parfym någon annanstans!!

billigt o snabbt

kanonbra priser o leveransen gå riktigt fort!!

bäst

perfekt lätt och betala snabb leverans meddelar per sms mycket bra handlar där ofta..

SNABBT MED ORIGINALITET EJ

SNABBHET OKEY MEN SAKNAR ORIGINALITET, KÖPTE YSL MEN DET VAR KATASTROF HUR DEN LUKTAR...

Är Nordicfeel ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Support

Besök Nordicfeel