Nettoparts omdömen

Nettoparts omdömen

9.3

Hurtig svar på mail

Hurtig og præcis svar på mail :-)

Super

Super og nemt

Uden forbehold: Effektiv og reel nethandel

Levering præcis. Effektiv service i tilfælde af fejlleverance hvor kunden har gjort fejl i bestillingen. Venlig og professionel hjælp ved opståede problemer.

Helt perfekt

Alle tiders firma til bestilling af reservedele til køleskabe, komfurer og køkkenmaskiner m.m. Når man først har noteret sig fabrikat og apparatets typenr. m.m., er det sjovt at "shoppe rundt" på siderne og se, hvad man kan købe, f.eks. ekstrahylder til køleskabet.
Lynhurtig levering. Når man ved bestilling indtaster sit postnr., kommer der forslag frem til hvilke kiosker det ligger nærmest, og man vælger selv, hvilken kiosk man ønsker sin pakke leveret til.

Super hurtig levering, god service, god hjælp fra service centeret (Karina) med hjælp til at bestille sin varer over nettet, der drillede lidt, fik man en hurtig Pro. hjælp, sådan.
Varen var så defekt, blev sagen hurtigt behandlet og ombyttet inden for 1 døgn uden problemer, det er det jeg kalder rigtig god service, tak for hjælpen og vil klart benytte Nettoparts igen hvis jeg skulle få brug for det...
Tak for hjælpen :))
Mvh. Dion Bond

Hurtigt nemt venligt og tilfredsstillende

Kan anbefales til alle der mangler dele til hvidevarer

hurtig behandling og modtag mine vare som lovet

Fik min vare, nemt og hurtigt,

Super hurtig.....

Bestilte torsdag, og havde varen fredag formiddag...

Jeg fik hvad jeg havde brug for hurtigt

Telefonservicen, som jeg fik, var præcis og nøjagtig, hvorfor jeg to dage efter havde de dele, som jeg havde brug for. Ikke så mange dikkedarer - du leverede bare til tiden.

Venlige - hjælpsomme - præcise

Har handlet flere gange hos Nettoparts og fået en god behandling. Sidste gang "brændte lokummet" og vi fik superhjælp til at løse problemet. At vi alligevel ikke fik det løst, var bestemt ikke pga. Nettoparts. De var meget hjælpsomme og prøvede alt. Vi håber selvfølgelig ikke at nogle af vore maskiner strejker, men det gør de jo nok - og så handler vi igen med glæde hos Nettoparts.

Hurtig og korrekt levering

Hurtig og korrekt levering, og så til en rigtig konkurrence dygtig pris

super

super service og kvik betjening

kanon levering igen uden problemmer

bestilte et håndtag til køleskab og fik det 2 dage senere som beregnet også var delen original til billig pris

Service-Yes!

Det er så nemt at finde reservedele her, og de kommer lynhurtigt med GSL pakke service.

Kanon Service

Hurtig nemt services pakken kom til tiden , besked kom over sms handler gerne der igen

Super firma

Fantastisk kunde service og support af behaglig medarbejder. Købt diverse reservedele for 600 kr. til vores Miele vaskemaskine som er over 15 år gl., dele modtaget næste dag. Kvalitet er ok og priser er lav sammenlignet med de originale. Nu fungerer vaskemaskinen igen og er så god som ny. Kan varmt anbefales.

Min mening om Nettoparts

Det var let at finde den rigtig vare, hurtig levering, og en rimelig pris, god imfomatione om varens forsendelse

Hurtig handel

Det var let at handle hos Nettoparts.

Bare perfekt service - helt enkelt :)

Jeg har handlet hos Nettoparts rigtigt mange gange, og har altid fået en fantastisk god, behagelig samt professionel betjening. Super forløb hele vejen igennem, og man sparer virkelig mange penge ved at handle her. Så godt :)

Udmærket

Kr. 55,- i fragt, og så afhentede vi trådkurven i Mosbjerg, hvor gls havde
Leveret den, - ca 15 km fra vores adresse.

Nettoparts ApS Support

Om Nettoparts.dk

Nettoparts tilbyder markedets bredeste udvalg i reservedele og tilbehør til hårde hvidevarer og små elapparater, og finder du ikke delen i shoppen kan vi som regel skaffe den til dig alligevel. Vi arbejder bestandigt mod at blive de bedste på vort felt og vores målsætning er; rette vare, til rette tid og pris. Besøg også vores servicesider på www.hvidevareprofessoren.dk hvor vi hjælper dig med tips og tricks til fejlsøgning og montering af nye reservedele.

Besök Nettoparts

Kundeservice: