Netto omdömen

Netto omdömen

Lågt
4.2

Industristellets netto i Ishøj med en ikke særlig høflig og serviceminded medarbejder

Jeg var i netto lørdag aften hvor jeg ledte efter hele kaneler. Jeg spørger en medarbejder om hvor jeg kan finde dem, men får intet svar, derefter spørger jeg igen, afbryder hun mig og siger at det har de simpelthen ikke..Fint nok, allerede der har hun mistet respekt fra mig.
Når jeg så når op til kassen, spørger jeg den samme pige(Camilla) om hun har en skraldespand. Hun siger ja og da jeg hiver min flaske op, siger hun at hun ikke ved om hun må smide plastik ned i posen. Jeg synes selv at hun ikke virkede særlig engageret og det ødelagde min "oplevelse" i netto. Derimod var der en sindssyg flink dreng som var forstående og kiggede på en mens man snakkede til ham. Respekt!

Til medarbejderne i Netto, Jernbanevejen- i Lyngby.Koster det noget hvis netto- medarbejderne siger undskyld til kunderne?

Igår ved kassen blev jeg bad om vise mine ekstra poser frem. ( har altid poser hjemmefra for at skåne miljøet) Blev overrasket men gjorde det alligevel. kassedamen var tilfreds, men jeg stod der og følte mig krænket, da hun sagde ingen ting bagefter. Jeg har ikke noget imod at blev tjekket, men forventer at få en pæn undskyldning til gengæld.
Spurte om en unskyldning, men kassedamen mente, at hun ikke vil gøre det, da den afdeling er den mest bestjålede i område!!
Jeg giver hende ret til at tjekke kunderne yderliger. Men hvad så med at sige en enkelt unskyldningen når en kunde føler sig krænket af såden en behandling.
Og hvis man ikke gider sige undskyld ti kunderne, for det minst man kan skrive på en skilt," pga. det og det er man nød til at tjekke yderliger. På forhånd undskyld"
På den måde er både Netto-medarbejder og kunderne tilfredse, synes jeg.

Netto Jernbanegade 46-48 Kolding er til grin!

Aldrig har jeg prøvet noget lignende.
forestil dig at finde en flaskebon på 30 kr. midt på gågaden når du mest mangler det.
så forestil dig at prøve at indløse den, men i stedet for at få pengenen. får du nærmest at vide at du prøver at snyde dem o lign. fordi flaskebonnen allerede er brugt én gang!
Chefen Anders var meget uvelkommen, og stod og grinte af mig da jeg gjorde fast at jeg synes det var rigtig dårlig service at de påstod at den allerede var brugt.
og jeg ikke kunne få yderligere forklaring på hvorfor at min flaskebon nu var ugyldig.

hvordan kan den allerede være brugt når jeg har fundet den på gaden?
burde i ikke få styr på jeres sager, og frem for at klantre kunderne for at snyde jer!
jeg føler at netto på jernbanegade i kolding har snydt mig for min flaskebon!

Dansk retursystem fortæller mig at en flaskebon kan ses om et værdibevis,
dette gælder åbenbart ikke i Netto!?

og til sidst?
hvordan kender man forskel på de brugte og de ubrugte flaskebonner?

Slap nu af!

Jeg er så træt af at høre på jer sure kunder som hele tiden skal brokke jer over personalet. Nej, jeg arbejder ikke i Netto, men jeg har selv engang været ung og stået i supermarked.

Selvfølgelig er der nogle af disse medarbejdere der ikke yder god kundeservice, bevares, men der er altså også nogle der knokler røven ud af bukserne og gør hvad de kan. Der er nogle som kommer direkte fra skole og skal være på arbejde til kl 23, og op igen næste morgen. Der er nogle der rent faktisk betjener mange hundrede kunder på en dag og får den ene sure bemærkning i hovedet efter den anden, selvom de intet har at gøre med at der ikke er flere tomater. Og der er nogle der tager på arbejde kl 7 søndag morgen og skal gå igennem en 12-timers vagt selvom 80% af personalet har lagt sig syge.

Måske I, altid sure kunder, med jeres sure bemærkninger om det ene og andet, skulle smile i stedet? Har denne medarbejder haft pause i dag? Eller er hun blevet nødt til at blive i kassen fordi de andre kolleger ikke er mødt på arbejde? Har hun haft mange kunder før dig, som har skældt hende ud over at priserne er forkerte, selvom hun intet har med dem at gøre, og i øvrigt har spurgt sine medarbejdere flere gange om ikke godt at de vil ændre priserne? Eller måske har hun sagt hej og "hav en god dag" til alle kunderne, men kun få har svaret...

Så for helvede, gør som jeg: smil til den søde kasseassistent, lad være at lægge de varer I alligevel ikke ville have, tilfældige steder i butikken. Sig hej, tak, nej tak, ja tak, og andre høflige vendinger. Og hvis I er rigtig gode, så gør medarbejderne opmærksomme, på en venlig måde, hvis der er fejl eller mangler. Og husk at man altid kan tale pænt

Nu gider jeg ikke mere

Nettos slagtilbud udmærker sig ved at være udsolgt sommetider allerede 1 time efter, at de er gældende.
Sidst havde jeg glædet mig til en lammekølle på tilbud - prisskiltet stod da godt nok også over fryseren, men ak! - ingen lammekølle, i stedet var der fyldt op med frossen, paneret fisk. Øv.
Butikken, hvor jeg handler i Overlund i Viborg, skifter hele tiden personale, så man altid møder nogle ofte MEGET unge ansatte, der ikke aner en dyt om varerne eller om, hvor de er placeret i butikken. Det er sommetider et rent Helvede at finde noget som helst.
Samtidig er jeg ikke for stolt ved fødevaresikkerheden. Varerne i kummefryserne er ofte stablet op over kanten - så Gud alene ved, hvilken temperatur de har.
Jeg ville ønske, de ville stramme sig an, for det var engang en god discountbutik, men håbet er spinkelt, så det bliver nok Lidl fremover, når det skal være discount.

Dårlig ombytningsret

Netto Hylkedalvej 1 6000 Kolding den 26 3 2014 .
Det drejer sig om en støvsuger jeg købte den 25 3 2014 på kassen stod der ikke den var med ledning .Så jeg prøvede at bytte den ,men i butikken nægtede de at jeg kunne få penge tilbage det syntes jeg er for dårlig da jeg havde købt støvsugeren i går det er dårlig service fra butikkens side jeg kan personlig ikke anbefale den butik
Venlig hilsen Flemming Erichsen

Tilbudsvarer som ikke eksisterer

Tilbud denne weekend: 500 gram fersk svinemørbrad kr. 25.-

BOR DU I HASLEV - GLEM DET
JEG GIK FORGÆVES BÅDE LØRDAG OG SØNDAG

Af en eller anden grund er tilbud meget tit ikke tilgængelige i Haslev

Danmarks førende discountkæde

Handler primært i Netto, og er fuldt ud tilfreds med priser, service, vareudvalg.

Nettoforlidttilbudsvarer

Netto i Frederiksværk.
Det er ret irriterende at tilbuds varene ikke er der.
Nu er det 3 uge efter hinanden jeg har været i netto Frederiksværk, Mandag ca 10.00 og tilbusvarene er udsolgt, og jeg henvender mig til personalet og spurgte efter i denne uge Biotex til 14 kr, det var udsolgt og der kommer ikke mere, det samme sidste uge pålæg i havde på tilbud , og for 3 uger siden dybfrossen ærter.
Det er vel ikke meningen at kunderne skal stå i tilbuds kø. jeg ved godt at tilbuddene starter Lørdag.
så jeg måtte endnu en gang forlade Netto, og kørte derefter i Rema og Fakta, der er ingen problemer med varerne, hvis de er udsolgt kommer nye dagen efter.
Så det er nok Rema og Fakta jeg handler i fremover

Pas på jer selv når i handler i Netto.

Netto ved Ishøj station, det er sku et dumt sted at gå hen hvis man er bare lidt glad for sit helbred. Tirsdag morgen skal lige forbi netto ,inden turen går hjem i seng efter en lang nattevagt. hmm ikke et klogt valg, Jeg ved godt at der skal fyldes op med vare, hurtigst muligt men hør nu søde venner, jeg ville jo bare gerne købe nogle tomater, står så og kigger lidt på de dejlige tomater, for at blive skubbet til ikke 1 hmm 2 nej 3 gange for varen skal jo op koste hvad det vil. Nå men et undskyld ville vel være på sin plads????? nej undskyld min fejl det var jo mig der stod og gloede på tomaterne, jeg stod hvor den unge dame skulle udføre sit arbejde, nå glem tomaterne vil jo ikke være til besvær. Yoghurt det skal jeg have, nej tro om igen der skal vaskes gulv, så jeg får besked på at flytte mig! ok sidste chance tag en Cola til ungerne og løb for livet. Pyha endelig ved kassen,der sidder en flink fyr ok smiler til ham, det er jo tros alt ikke hans fejl at der er "travlt" inde i butikken (med at skramme kunder væk), bedst som jeg nu tror at jeg er kommet igennem netto, uden at miste mit ellers gode morgen humør ( har fået penge tilbage i skat ) Kommer vaske/feje maskinen nu snigende op bagfra og fejer mit ene ben væk under mig, nu er det så lige før at at der flyver diverse eder ud af min mund, men nej HUN sagde jo tros alt "UPS" ikke undskyld men ok, jeg er jo i godt humør. At jeg så nu må humpe ud af netto med ondt i ryggen og benet, ja det er vel bare en af de ting man må lære at leve med når nu man har valgt at handle i netto i Ishøj, Hmm skal måske tage bilen næste gang og køre i FAKTA, der vil de så gerne have at man bliver lidt længere.

50/50

Netto er en butik som nemt lige kan benyttes til at købe en liter mælk til morgenmaden, og slik til aftenshyggen.
Medarbejderne er, i de fleste tilfælde, og gælder nogle medarbejdere alt for useriøse. Gemmer sig med vilje på lageret i +10 min. fordi de ved kunden står på den anden side af porten og venter på svar.

Det er næsten helt komisk!

Blækpatron

Det er for dårligt at vores netto ikke har en eneste hp blækpatron farve og sort :(( jeg har været i 3 butik idag men der er ikke nogen der har noget:(( rigtig dårlig så man kan ikke tro på deres tilbuds avis frem over... Jeg ville handle hos andre og ikke hos netto frem over nu når man ikke tro på dem...

TJEK ALTID BON OG SIDSTE SALGSDATO I NETTO, TARUPCENTER I ODENSE.

Jeg har den 22/2 2014 handlet i Netto Rugvang 5210 Odense NV. Ud af 15 varer tog de for meget, i forhold til prisskiltet ved varerne, for 3 varer. Æbler stod til 20,- de tog 25,- kærgården stod til 16.30 de tog 16,75 remulade stod til 9,01 de tog 9,50. Det kan da ikke have sin rigtighed at vi ikke kan stole på priserne. Hvor mange tjekker sin bon? Mærkeligt nok er det ALTID til butikkens fordel - aldrig til kundens fordel. Ydermere fortalte jeg, at der var en del pålæg som havde sidste salgsdato den 17/2 2014 (5 dage for gammelt) Det var han tilsyneladende ligeglad med. Jeg fik blot denne kommentar da jeg klagede: Bevar dog det gode humør!! Det er godt nok svært, når man bliver snydt. Så husk at tjekke både bon og sidste salgsdato på varerne i denne butik.

Netto Christianshavn

Netto ude på Christianshavn er en dejlig butik. Der er altid rent og pænt og de plejer at have tilbudsvarene man går efter. Mit problem med Netto har altid været at der er så rodet i deres butikker men ude ved Holmen er det faktisk helt okay.

Netto hvor er I ?

Der er da ærgerligt at Netto ikke gider kommentere nogle af de mange anmeldelser
fra forbrugerne ;-((
Er I ligeglade ??
Jeg var i netto på Nørremarken 7100 Vejle i dag , hvor jeg bla andet skulle købe hakket gris.
Da jeg tager pakken med kød er der tydeligvis mugpletter på , da jeg kigger i bunden af pakken ser det endnu værre ud.
Kontakter selvfølgelig personalet , der ikke reagere overhovedet.
Senere var jeg igen i Netto..
Tænk kødet lå der endnu med mug.
Tror måske jeg går å videre med sagen ,da det jo ikke er helt ufarligt at spise rådden kød.
Tine M

Udsolgt over hele landet dagen efter start

Har for anden gang været på jagt efter reol/bogkasser i netto, og for anden gang er jeg blevet skuffet!
Denne gang kom jeg dog dagen efter tilbuddet startede, og kørte til to forskellige netto forretninger, fik dem til at ringe til 5 forskellige butikker, og fik besked om at de nok var udsolgt i hele landet..
ja, det er meget fint med den lille stjerne der markere at der er et 'men' ved denne varer, men når i åbenbart ikke får mere end 10 kasser hjem, så skriv da for fanden at der er meget få pr. Butik, så må man jo sove foran butikken hvis personalet selvfølgelig ikke har købt de få dagen før!
Er stoppet med at lede efter jeres spot tilbud, da de alligevel aldrig er der..
SKUFFENDE.

Undskyld Netto, må jeg have lov til at bruge nogle af mine penge i jeres butik?

Kære Netto, jeg kan selv komme i tvivl om, hvorfor jeg gider at bruge tid på at skrive denne anmeldelse. Jeg håber på at i snart vil tage jeres kunder seriøst, min anmeldelse er ikke den første af sin slags, og bliver nok ej heller den sidste, hvis i lader dette stå til.
Der findes helt sikkert en masse utilfredsstillende at sige om jer, men jeg vil holde mig til min seneste oplevelse.
Det kan siges meget kort - "Levevis Skyr Kr. 15"
Det har aldrig lykkedes mig at få fat i dette produkt, i VED at det er en af jeres største "indtrækkere" men alligevel så vælger i at ignorer det.
Tilbuddet startede i går, så derfor stod jeg ved Netto troligt, med håbet om at kunne få en vare, som i har annonceret med, intet held!
Jeg prøvede igen i dag, INTET!
Jeg kom desværre til at spørge kassedamen hvornår i havde tænkt jer at få Skyr hjem igen, hvortil hun svarede at folk havde simpelthen revet det væk, det er jo ikke bare urealistisk når konkurrenter med samme tilbud kan præstere at holde det hjemme under tilbudsugen, men det er også en lodret løgn.
Jeg, sammen med en MASSE utilfredse danskere vil meget gerne have et svar, hvordan i har tænkt jer at imødekomme vores urimelige ønske om at få lov til at bruge nogle penge i jeres butik.

Ødelægger varer, snyder og er bevidst uforskammede

Ekstremt provokerende medarbejdere. Ødelægger bevidst ens varer og stopper ikke uanset om der kommer høje mislyde, knasende lyse, ødelagde mælkekartoner eller andet. Skændes med kunderne og er provokerende og får øjensynligt lov til det.
Går tit derfra virkeligt sur over personale og ødelagte varer og snyd med bon og priser. I særklasse den laveste taberbiks i forhold til de mange andre lavprisbutikker.

SÅ irriterende!

det er SÅ skide irriterende at i sælger vare før tiden, så oplever man at 2 dage efter tilbuddene er startet, er vare udsolgte!

Aldrig set så lange køer

Jeg har i løbet af de sidste par år været igennem mange af Nettos butikker. Noget der, desværre, er kendetegnende for samtlige butikker er: Kø, kø og kø. Det anbefales at du tillægger 10min ekstra til din planlagte indkøbstur, da du som minimum tilbringer så lang tid i en kø. Problemet kunne løses nemt og effektiv ved at åbne kasse 2 og/eller 3 (som de i øvrigt altid gør det i Rema og Fakta).. Men hos Netto holder man gerne unødvendigt lang tid på kunderne!!

Är Netto ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Netto Support

Netto på nettet