Nero omdömen

Nero omdömen

Otillräckligt
6.7

Lovely coffee, excellent service & comfortable seats

Their coffee is the best in town. The atmosphere is good. The service is excellent. A warm inviting place to rest whilst out shopping or meeting up with friends. Comfortable seats, and great chocolate to go with the coffee. I haven't tried the food yet, but it looks and smells good. Also very handy for me since there is one only 5 minutes walk from my home. I will definitely be purchasing one of their top up cards.

Absolut svindel

Jeg har en lille IT virksomhed. Jeg har lige fra NERO 6 opdateret til nyeste hver gang, men ikke til Nero 10.
Jeg skifter tit computer, og hver gang vælger jeg at installere alt fra bunden igen. For noget tid siden fik jeg meddlelse om at licensen var brugt for mange gange, heldivis nåede jeg ikke at opgradere. Aldrig aldrig mere NERO jeg har fundet et mindst lige så godt program til en billigere penge.

5 stjerner til Nero Burning Rom, men kun 2 til Nero Vision

Har brugt Nero software siden version 3 - mener det var ca. 1997-1998 - og det fungere bare perfekt.
Har købt online siden ca. 2002 - aldrig nogen problemer og du får licensen og kan download'e programmet indenfor 5 min. - det virker altid og har endnu ikke oplevet problemer med selve brændersoftware'n.
Nero's billedredigeringsprogram Nero Vision er derimod en anden sag - det understøtter selv i den nyeste version dårligt WTV filer fra Windows 7 og det kan jeg desværre ikke anbefale - men de lover at der snart kommer en opdatering - desværre er det snart 2 opgraderinger siden og Nero Vision understøtter stadig ikke hverken lyd eller undertekster på danske udsendelser med MPEG4 - surt og ærgerligt, da det jo ødelægger deres eget brand - forventningsafstemmingen halter meget her!

Fem store stjerner til Nero

Jeg har købt alt mit Cd brænder software, hos Nero siden de startede med at lave programmer. Jeg har altid været 100% tilfreds med deres software, som ikke høre til markeds billigste, men pris og kvalitet følges jo som ofte ad. Jeg køber Nero Burning ROM programmet online, fordi jeg spare nogle hunderede kroner, i forhold til prisen i en butik. Alle de gange jeg har handlet online hos Nero, er alting gået godt og super nemt. Jeg kan kun anbefale Nero`s multimedia pakker.

Är Nero ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Nero Support

Nero AG is the creator of the liquid media experience and offers products that let consumers and professionals simply enjoy their digital life.

Besök Nero

Nero ligger som 4 av 5 i kategorin