neoo.se omdömen

Lågt
4.6
7 Trustpilot omdömen

Ingen leverans.

Beställde. Fick bekräftelse. Ingen leverans....

Skrev till kundsupport och de lovade att återkomma men det har de inte gjort på TRE MÅNADER!!!!!!!! Detta fick jag den 15:e juli:

Hej JXXX, tack för ditt mail.

Jag ska kolla med lagret vad som har hänt med din order. Återkommer till dig under måndagen.

Med vänliga hälsningar

[Name]

[Link]

Besviken.

Jag tyckte hemsidan verkade proffsig och priserna bra, beställde och fick en bekräftelse, efter 8e dagen utan paket skickade jag ett mail frågandes när leveransen skulle komma.
Har fortfarande inte fått något svar nu efter ytterligare två dagar så nu skickar jag en avbeställning på neoos mail.
Och så beställer jag ifrån intimera istället.

Dålig kundservice

står 1-3 dagars leverans på hemsidan. Dagen efter jag gjort min beställning fick jag ett mail om att varan var skickad, väntade ytterligare 3 dagar utan att jag fick mitt paket. Skickade mail på en fredag, inget svar på måndagen, så jag skickade ett till. På hemsidan står det att företaget svarar på mail inom 24 timmar, så var inte fallet här. jag fick skicka ett tredje mail innan de svarade att de skickat ett nytt paket som kom fram 8 dagar efter beställningsdag.....

Helt nöjd!

Jag är nöjd att jag fick mitt paket så fort tog bara en dag och så var jag väldigt nöjd med varorna med:)

Håller leveranstider

Jag fick va jag beställde och inom lovad leveranstid.. allt gick fint!

Perfekt

bara got att säga. snabb leverans. diskret. mycket bra priser. Kommer absolut att handla hos er igen.

Extremt snabb leverans!

Bara jättenöjd. Beställde i torsdags vid 13.00 tiden och på fredagen fick jag sms från DHL att jag kunde hämta paketet :-)

neoo.se Support

Besök neoo.se