MyTrendyPhone.se omdömen

MyTrendyPhone.se omdömen

8.7
2796 Trustpilot omdömen

överaskad av den snabba leveransen

beställde dockninngsladdare samt fodral till min nyinköpta surfplatta xperia z2. Enligt hemsidan så fanns inte produkterna i lager utan skulle komma in några dagar senare, men Döm av min förvåning, dagen efter min beställning så hade jag ett paket att hämta ut på mitt uthämtningställe.
Kan bara rekommendera att handla härifrån.
Har bara en sak att klaga på och det är att det inte stod någonstans att om man skapar ett konto så får man rabatt på det du beställer, mejlade och frågade om det går att ordna i efterhand. Eller om jag skulle annullera ordern och göra en ny beställning. Men fick bara ett standardsvar först dagen efter som inte direkt hade med min fråga att göra och att det var försent då jag hade produkterna hemma :-o

Väldigt bra! Snabb leverans och bra pris

Jag köpte ett mobilskal till min LG G2 hos MyTrendyPhone.se, och priset var väldigt lågt i jämförelse med andra butiker, samt att leveransen var väldigt snabb! I tillägg så tycker jag även att dem har en fräsch hemsida där det är lätt att hitta det man söker efter.

Kundsupporten har jag för övrigt ingen aning om hur bra den är, eftersom jag inte behövde kontakta dem.

Inget fungerar!

När vi mailade in en hänvisning till en svensk hemsida vars priser på vissa produkter låg på nästan hälften av de som My Trendy Phone erbjuder fick vi ett svar med frågor som tyder på att ingen på My Trendy har gått in på den hemsidan och kontrollerat produkter och köpvillkor! Än mindre något erbjudande om att My Trendy skulle sänka sina priser till samma eller lägre nivå!

När vi försökte köpa de produkter som ändå var billigast hos My Trendy Phone i jämförelse med de andra sidorna gick köpordern inte igenom!
Gång på gång!
I tre dagar!

När vi ringde kundtjänst på 0771-numret blev vi bortkopplade ut i ingenstans!
Igen och igen!
Och igen!

När vi chattade med medarbetare på My Trendy's kundtjäst fick de "tekniska problem" och avslutade chatten och kopplade vidare till nästa, två gånger tills vi med den tredje personen helt enkelt inte längre hade tid att förklara allt igen!

Nu har en av våra ordrar gått igenom och vi hoppas att själva produkterna som kommer inte skall hålla samma kvalité som hemsidan och kundservicen på My Trendy Phone!
Detta återstår att se dock men vad som är klarlagt nu är att My Trendy Phone dels har stora tekniska problem både när det gäller köporderfunktionerna och möjligheten till kontakt med kundtjänst, dels inte alls är billigast på nätet men kanske sämst...

/Engblom.

Svar från MyTrendyPhone.se

Hej Gunnar och tack för ditt omdöme.

Jag ber uppriktigt och innerligt om ursäkt att du har haft en så dålig kundtjänstupplevelse hos oss.
Vi har haft tekniska problem och det har förekommit svårigheter att nå oss.
Fel kan uppstå, men vi gör vårt bästa för att lösa eventuella problem så snabbt som möjligt.
Jag ser att du har haft en lång e-postkorrespondens med min kollega, som inte har godkänt din prisgaranti.
Anledningen var att du inte har angivit direkta produktlänken till konkurrenten och det är dessvärre ett krav.
Trots allt detta krångel har du ändå valt att köpa produkten hos oss och det är vi mycket glada över.
Beställningen har skickats till dig idag och du bör få den senast på torsdag.
För att visa vår uppskattning har jag precis inräknat 20% rabatt samt förminskat fakturabeloppet.
En ny uppdaterad faktura är skickad till din e-post.
Tveka inte att kontakta oss om vi kan hjälpa dig vidare på något sätt.

Jag hoppas att du får en snabb levernas och blir nöjd med produkten.

mvh / Tilde

Snabb leverans och bra priser

Jättebra hemsida att beställa mobilskal i från! Leveransen var väldigt snabb och priserna billiga. Kommer absolut beställa därifrån igen!

Ärliga

Bra tjanst, kavlificerade, leverans i tid. Jag har lagt deras hemsida i favoriter fält.
Mvh.Farook

Väldigt billigt och pra leverans.

Mycket bra priser, fanns grejer till massa olika telefoner,som inte finns på andra sidor, snabb och problemfri leverans. Ska värkligen rekomendera till andra.

Väldigt snabba att skicka varor och brett sortiment.

Köpt en HTC Desire 500 och det finns inget utbud att köpa skydd och andra saker ute i butiker som säljer telefoner mm.
Sökte på nätet och fick träff på denna sidan. Beställde 2 fodral till telefonen på söndagen och hade varorna på tisdagen.Kommer nog att handla mer från denna sida framöver och säger till bekanta att dom kan handla här. Tack för snabb orderhantering.

Snabbt o enkelt

Enkelt att beställa. Snabb leverans och produkten är precis det som står i annonsen, varken mer eller mindre

snabbare än blixten.

Beställde en laddkabel till min sony walkman som ingen butik hade.
Beställde och betalade. Nån timme senare får jag ett mail om att varan var skickad.
Dagen efter ligger kabel i min postlåda.
Grymt jobbat.

Snabbt och enkelt köp

Original-tillbehör till ett mycket bra pris. Enkel betalning, vänligt bemötande och Snabb leverans. Vad mer kan man önska vid ett dylikt köp?

Felfri vara och snabb leverans!

Beställningen gick alldeles utmärkt och var enkel att genomföra med direktbetalning.

Snabb leverans

Det var första gången jag beställde nåt från mytrendyphone. Snabb leverans. Bra vara till lågt pris. Hoppas det inte var nybörjartur.

Oduglig billaddare till iPad Air

Dubbel USB Port Lightning Billaddare - iPhone 5S, 5C, iPad Air - Vit
119,00 SEK ARTIKELNR: 121915
Helt oanvändbar. Klarar inte att ladda en iPad Air, varken med den medlevererade laddkabeln eller med original laddkabel. En iPad under användning laddas ur med 10-15%-enheter per timme trots ansluten laddare. Med en laddare inköpt hos konkurrentfirma ansluten ökar laddningsnivån hela tiden vid motsvarande användning.

Hej Sven-Gunnar Nilsson!
Tack för ditt omdöme. Vi beklagar självklart problemet med billaddaren, det är högst troligt att det är ett dåligt eller defekt exemplar som har hamnat hos dig, och vi kan säkerställa detta efter att vår returavdelning har mottagit produkten i retur och undersökt vad som är fel. Jag kan se att du har fått hjälp med returnering av produkter från min kollega på vår livechatt.

Jag bifogar länken här igen:

Efter att formuläret är ifyllt och klart får du ett RMA nummer som vi ber dig tacksamt att skriva på paketet som du skickar iväg. Har du mer frågor eller synpunkter på laddaren eller om andra produkter som vi säljer så är du mer än välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi har öppet vardagar fram till klockan 22 och helger till klockan 18, och finns på telefon, chatt och mail.

Snabb service

Bra priser, bra utbud och snabb service

Ni har mycket bra service

Första gången beställde jag en produkt och var mycket nöjd med den samtidigt kom produkten väldigt snabbt hem till mig som lovat då bestämde jag mig att göra en till beställning och kommer att fortsätta göra det.

Bra produkter som är lätta att beställa

Ganska lätt hitta det man söker. Kunde vara lite utförligare information om produkterna Lätt att beställa. Tydligare information om när man får information så man kan söka en produkt. Står ju i mailet att man skall få inloggning för att följa ordern. Men när man beställer per post kan ju inte detta sökas. Vore bra med tydligare info

Hej Ola!
Tack för ditt omdöme. Vi försöker hela tiden vara så utförliga som möjligt i våra produktbeskrivningar. Den informationen vi får ifrån våra leverantörer, den skriver vi ut i beskrivningarna på hemsidan. Ibland så finns det inte mycket information från våra leverantörer, vilket vi också tycker är något som alltid kan förbättras. Ju mer detaljer kring våra produkter, desto bättre.
När man gör en beställning och väler Posten så är det precis som du säger, ingenting som kan sökas. Då krävs ett Postpaket (inklusive spårningsnummer).
Genom att logga in på vår hemsida under orderstatus kan du följa vad som har hänt med din order, om den stadigt är kvar i vårt lager eller om den blivit sänd. Du kan också kontrollera äldre ordrar och liknande. Tyvärr som du påpekar kan dessvärre inte någon sökning göras via vår hemsida vad gäller leveransstatus eller spårning av försändelser med brev. Detta kan ske endast om postpaketet har ett kolli-ID. Vi skall förstås försöka göra informationen ännu tydligare. Tills dess tackar vi för att du handlat hos oss och önskar dig välkommen åter!

Fantastiska färger!

Mobilskalen passade perfekt och är helt kompatibla med telefonerna, underbara färger som hemsidan gjorde total rättvisa mot. Billigt! Underbar kvalitet! Fantastiskt mjukt läder! Återkommer som kund absolut! Och leveransen var otroligt snabb!

MyTrendyPhone.se Support

MyTrendyphone.se säljer kvalitets tillbehör till mobiltelefoner, iPod, iPhone, minneskort, spelkonsoler och foto & video tillbehör till marknadens lägsta priser. Vi erbjudar mer än 90.000 olika produkter. Vår målsättning är att ha nöjda och glada kunder genom att ge våra kunder en prisgaranti och fullständigt nöjd garanti när du handlar i vår onlinebutik.

Besök MyTrendyPhone.se

Kontaktinformation