MyMoza fotomozaiek omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Wat een teleurstelling

Voor mijn 60ste verjaardag heb ik een schilderij met foto's cadeau gekregen. Op het schilderij allemaal foto's van mijn kleinkinderen waar de hoofden afgehakt zijn en de foto's zijn zo klein en onscherp dat ik de kinderen nauwelijks uit elkaar kan halen. Ook mijn dochter van wie ik het cadeau heb gehad was hevig teleurgesteld. Zij gaat nog contact met jullie opnemen...wat een teleurstelling!

Hoogachtend,
Mevrouw Petronesa
Oirschot

mooie kwaliteit, levering op tijd

mooie kwaliteit, levering op tijd
Omdöme av bekräftad köpare

Prima service, alles naar wens.

Ik vond het gemakkelijk te bestellen. Ook erg goed dat je een mail terugkrijgt met tips hoe je de kwaliteit van de foto kan vergroten; wij hebben bijvoorbeeld een andere foto gekozen, omdat we de tip kregen dat het niet scherp zou zijn met de foto die wij in eerste instantie hadden gekozen. Vervolgens snel geleverd, op de dag die ook op het internet stond.
Geen minpunten te melden. Ook de jarige was erg tevreden over het resultaat!

Vriendelijke, goede service

Mocht je niet weten wat je met digitale foto's weet te doen?
Verzamel de foto's en maak een leuke canvas schilderij.
Omdöme av bekräftad köpare

Het Mozaïek is echt helemaal super mooi geworden, een kostbare herinnering!

We hebben allemaal familiefoto's verzameld en hiervan een mozaïek laten maken met als hoofdfoto een familielid die helaas op korte termijn niet meer onder ons zal zijn. Het maken van de mozaïek is heel eenvoudig. Een tip voor mymoza is dat ze meteen al aangeven dat je er maximaal 500 foto's in kunt verwerken. Ik had er eerst 1000 en moest toen dus gaan selecteren. Verder hoe je bijna niets te doen en het resultaat is echt prachtig!
Omdöme av bekräftad köpare

Snelle service, makkelijk te maken en van prima kwaliteit. Dit is zeker een aanrader

Super leuk en mooie duidelijke kwaliteit

Super leuk en mooie duidelijke kwaliteit

Mooi

Het resultaat is mooi en groot. Het maken op de website was eenvoudig. De levering was zeer vlot. Papier van de poster is wat aan de dunne kant, maar is geen probleem in een lijst.

Snelle en heldere service, maar matige kwaliteit

De voorwaarden zoals vermeld op de website worden exact nageleefd. Ook vragen aan de servicedesk worden snel en correct beantwoord.
Echter de 'controle' van kwaliteit welke plaatsvindt wordt volgens mij met een korreltje zout genomen. De geleverde fotomozaiek bevatte veelvuldig dezelfde foto's (lang niet alle geuploade foto's zijn zichtbaar) en foto's met tekst zijn in veel gevallen afgekapt.
Wellicht had ik hier zelf iets aan kunnen doen, maar graag had ik dit in de feedback terug ontvangen zodat de fotomozaiek leuker en kwalitatief beter zou zijn geworden.
Omdöme av bekräftad köpare

Vriendelijk personeel en snelle levering!

Toen ik een bestelling plaatste, werd ik direct gemaild door My Moza dat door een aanpassing de fotomozaïek nog mooier zou worden. Ik heb toen met ze gebeld en ze hebben het 's avonds nog voor me aangepast en de volgende dag verzonden. Hij werd er inderdaad nog mooier van!

Goede afwerking, snelle bezorging

Mooi resultaat, snel bezorgd, ziet er goed uit zoals verwacht

Superleuk en mooi!

Wij hebben een prachtige mozaiek-portretfoto laten maken. Wat leuk en handig om zelf de hoofdfoto te kunnen uploaden en vervolgens de deelfoto's, en dan meteen op je eigen computer te zien hoe het wordt! Planning is ook top: woensdag aanleveren, vrijdag in huis. Snelle en aardige reacties op telefoon en email. Kortom, erg tevreden! Paar tips: zorg wel voor inderdaad meer dan 300 deelfoto's; minder kan ook, maar dan worden de fotootjes wel heel vaak herhaald. Let ook op de kleuren van de hoofdfoto; wij hadden er eerst eentje met grote witte vlakken, en dan kregen we strepen.

Goed.

Een mooie foto, snelle levering.
Omdöme av bekräftad köpare

Super goed geholpen en erg blij met het fantastische reslutaat!

Wij hebben gekozen voor het maken van een foto mozaïek als huwelijkscadeau. Er werd vanuit MyMoza nog teruggekoppeld dat we te veel roze en rood op de foto's hadden en we deze beter konden verwijderen. Na dit te hebben aangepast, zagen we inderdaad een mooier resultaat. Meteen besteld en binnen 3 dagen werd het thuis bezorgd!
Omdöme av bekräftad köpare

Mooi, maar kwalitatief minder dan een vorige bestelling van een paar jaar geleden.

Het blijft een mooi effect voor een foto op doek. Helaas vind ik de kwaliteit minder dan een bestelling die ik een paar jaar geleden heb gedaan. Zowel de uitvoering, het hout waarom het doek is gespannen en het doek zelf zijn nu van mindere kwaliteit.
Ik was dus minder enthousiast dan de vorige keer. Ik moet nu ook een aantal meters van het doek staan om de foto duidelijk te kunnen zien.

Tevreden

Ik vond het erg goed dat je via de mail op de hoogte werd gehouden van de voortgang en dat het pakketje optijd werd geleverd!
Omdöme av bekräftad köpare

Goede service, snelle levertijd!

Leuk geschenkidee! Zelfs de kleine foto's blijven goed herkenbaar.
Samen met een goede service en snelle levertijd zeker de moeite waard.

Supersnelle levering, mooi resultaat!

Wij hadden eerst de software gedownload maar werden toen steeds uit het bestelproces gegooid. Toen online geprobeerd en daar kregen we niet het resultaat van de foto te zien (met browser Firefox). Toch maar gegokt aan de hand van het miniatuurfotootje wat je ziet bij het bestelproces. Dit had dus wat beter gekund.
Dan de complimenten: het resultaat is erg mooi geworden. Zelfs de detailfotootjes zijn scherp!
En wat schetst onze verbazing? Door al het gedoe met de software hebben we uiteindelijk pas zondag 22-12 besteld. Máár zojuist ging de bel en werd het pakketje geleverd! Helemaal te gek: nu kan het cadeau tóch onder de kerstboom!!
Omdöme av bekräftad köpare

Super gaaf schilderij helemaal naar wens!

MyMoza is echt een super makkelijk programma. Je gaat naar de site, download het programma. Daarna kan je via de computer je eigen schilderij maken naar wensen. Tevens kun je verschillende effecten gebruiken. Ik zeg; helemaal SUPER!

Super goede service, vooral telefonisch goede uitleg. Mooi resutaat.

Ik ben zeer tevreden over de service, zowel telefonisch als via de mail. Alles wordt goed uitgelegd en opgelost.
Het resultaat is erg leuk/mooi

Mymoza Support

Om företaget

Opzoek naar een origineel kado voor een verjaardag, bruiloft, vriend(in), jubileum of gewoon zomaar? Met de Mymoza tool maak je zelf een persoonlijke fotomozaïek, fotocollage of fotoeffect in 3 eenvoudige stappen van je eigen foto's. Download de software gratis op www.mymoza.com Alle klanten krijgen enkele dagen na ontvangst van hun bestelling automatisch een e-mail met daarin het verzoek om een review te schrijven.

Besök MyMoza fotomozaiek

Kategori

Konst

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.

MyMoza fotomozaiek är i kategorin: Fotoutskrift

1. Canvaspicasso
156 omdömen