Monarch omdömen

Monarch omdömen

Otillräckligt
5.4

For meget og for lidt på E45

Bestilte Pasta Bolognese og min kammerat en Burger med fries. Maden var alt for hurtigt færdig 2-3 min fordi den seføli´ var blevet "tilberedt" i mikroen. Smagen er ikke noget at skrive om her....den er bare flad og man må tilbage og be´ om ketchup til for at spice den lidt op. Pris knap en hund pr. ret. Overpriced !
Men heldigvis kostede 2 colaer med høflig selvbetjening så kun kr. 33 pr stk.
Vi spurgte så den i øvrigt venlige dame bag disken om der så var en kop kaffe med til den pris. Hun svarede at det ville hun da egentlig gerne gi´ men så ville hun blive fyret.
Hvad er det for en måde at lede sine medarbejdere på?
Det koncept er ikke langtidsholdbart........

25 kr. for 1/2 kildevand - optrækkeri

Blev sulten og kørte ind til Monarch ved Slagelse.
Købte 2 stk. luksus smørrebrød. Det var der ikke meget luksus over.
Drikkevarerne er det rene optrækkeri. En flaske vand kr. 25,- 2 for kr. 30,- Kunderne tvinges til at købe to flasker.
Et godt råd: Kør videre.

Hilsen
Morten B.

Kør videre!!!!

Laaaaang ventetid på maden, som så absolut ikke er den ventetid værd. Flere kunder klagede og forlangte pengene tilbage. Bordene i cafeteriet flød og der var i det hele taget uhumsk. Der manglede manglede også rent bestik.

Monarch meget dyr og meget ringe

Vi var fire kolleger, der forleden i forbindelse med en forretningsrejse kørte omkring en Monarch restaurant lidt uden for Odense.
Samstemmende var vi enige om, at standarden af maden var meget kritisabel. En kollega havde rent faktisk kvalme resten af aftenen. Så det skulle da overhovedet ikke undre mig, hvis nogle med sarte maver risikerer en infektion efter at have spist på Monarch.
Priserne var ellers meget i overkanten af, hvad man vel må finde rimeligt for et motorvejscafeteria. 139kr for en såkaldt pepper steak, hvor bøffen var opvarmet, sej, senet og uden saft, med en sovs, som vel nærmest må betegnes som melklister og nogle ulækre pommes frites til.

26 kr. for en halv liter vand.

Flot udsigt - ja , men 26 kr for en plasticflaske med vand - der er I gået over stregen.

Udmærket motorvejsrestaurant

Jeg har spist et par gange hos Monarch, når jeg har været på farten i Danmark. Et af de steder, som jeg vil anbefale at besøge, er Monarch restauranten ved det gamle færgeleje i Knudshoved. Maden er udmærket og mættende, samtidig at man har en fantastisk udsigt over Storebælt og skibstrafikken. Samtidig er restauranten lys, pæn og ren, hvilket er en forudsætning for, at billisterne kommer igen og igen for at holde en pause i deres rejse mellem landsdelene.

Är Monarch ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Monarch Knudshoved Support

Besök Monarch