momondo.se omdömen

momondo.se omdömen

8.0
17 Trustpilot omdömen

Klockrent

Bästa hemsidan att hitta billigaste resorna. Sökte även på hotell och hittade fler alternativ än vad jag gjorde på andra sidor när vi skulle åka till Milano!

Innovativ reseförmedlare

Transaparsen på informationen som momondo erbjuder mig är mkt uppskattad. Jag känner mig trygg i att använda momondo när jag planerar mina resor. Tummen upp!

Bästa reseappen!

Enkel, snabb och pedagogisk! LIKE!

Bästa sajten för flyg och hotell

Bra sida som ger snabbt och bra resultat.

Svar från momondo.se

Tack för din feedback Therese!

Bästa sajten för att hitta billiga flyg

Har använt den i flera år och rekommenderar den till alla mina vänner. Hittar alltid billigast priser åt mig, ibland tom billigare än flygbolagen själva.. Snygg sida och lätt att använda!

Missnöjd

Priset på momondo stämmer aldrig när man väl ska köpa biljetterna.

Hej Sofie,

Att visa korrekt priser hos oss är den absolut högsta prioriteten för oss och vi har både automatiska kontroller via våra robotar och manuella kontroller av vår IT-avdelning som ska se till att vi visar rätt priser! Men ibland kan även den bästa göra misstag.. Skulle du möjligtvis kunna skicka ett mail till feedback@momondo.com med vilken resa och leverantör som du har haft problem med så ska vi undersöka om det är något fel hos antingen oss eller vår leverantör!

Tack för att du upplyst oss om detta så att vi kan åtgärda eventuella problem på vår sajt!

Måste tydligen boka tur och retur,även om jag försöker ändra sökning och åka från andra hållet, då går inte detta via deras sida.

De vill bara tjäna pengar. Så du MÅSTE boka tur och retur resa via Momondo.
Men vad gör man om man åker tåg till Stockholm, men vill flyga till Göteborg. Då; kan man inte detta.
Vad säger datainspektionen om att de lagrar ens info (och sen kan man inte ändra sökningen), även om man inte bokat resan
Fult sätt att tvinga på en alternativ man inte vill ha !

Hej Kicki,

Tack för att du hört av dig till oss!

Jag kan tyvärr inte bifoga en print screen av vår sajt i detta meddelande för att visa dig, men ovanför sökrutan på vår startsida så finns det alternativet att antingen åka "Enkel" eller "Retur". Så där kan du välja om du vill ha en enkelresa från Stockholm till Göteborg, eller en tur och retur resa från Göteborg - Stockholm och tillbaka..

Angående lagring av information så använder sig momondo enbart av cookies för att ge er användare en så bra upplevelse som möjligt på vår sajt, vi lagrar ingen personlig information och det är liknande användning av cookies som de flesta sajter på nätet använder sig av. Vill du läsa mer om hur vi använder cookies eller om du vill veta hur du rensar din dator på cookies kan du göra det här: http://www.momondo.se/content/cookies

Hoppas detta ger lite klarhet, om inte är du välkommen att kontakta oss på feedback@momondo.com.

Staplarna är dina tjänare

Momondo är inte den enda siten jag använder men den är alltid den vars uppgifter jag använder för mina beslut om biljettköp.

Svar från momondo.se

Roligt att höra Paul. Hoppas du hittat många bra resor via oss!

Enda flyg jämförelsesidan som jag använder

Sedan jag hittade den här sidan så är det den enda jag använt för att hitta billigaste och snabbaste resan. En viktigt funktion är att man kan hitta resor på månadsbasis vilket betyder att man kan spara tusenlappar på att någon vecka tidigare/senare och det är momondo valt att visa för oss.

Svar från momondo.se

Exakt Emanuel, det finns mycket att spara om man kan vara flexibel! Tips, kolla in vår nya tjänst "Flyginsikt" där får du ännu mer information!

BÄST BÄST BÄST

Enda gången som jag helt förbehålls löst kan rekommendera nägot Ni är bäst.....

Svar från momondo.se

Tack Bjarne. Vi gillar dig också!

Sveriges i särklass bästa resesajt !

Otroligt välgjord hemsida som låter dig söka och inspireras av billiga flyg/hotell/hyrbil världen över. Varmt rekommenderat!

Svar från momondo.se

Whohoo, tack så mycket! Det gör oss väldigt glada att höra!

Tidsbesparande

Jag har nyligen upptäckt Mimondo och kan bara säga "Tack för det!". Jag letar ofta billiga flygresor och med Mimondo som hjälp behöver jag inte leta själv och länge.

Först, bäst och snabbast!

Har använt Momondo sen 2006 och de var först med en enkel och tydlig lågpriskalender vilket gjort att jag alltid hittat det bästa priserna supersnabbt. Jag har blivit känd för att hitta superbilliga priser på resor, (vad sägs om New York t o r för 1800 kr!) så nu får jag alltid i uppdrag att hitta de bästa resorna till mina vänner, men det är helt klart Momondos förtjänst såklart!

Svar från momondo.se

Alla uppskattar en billig resa! :)

Lätt, enkelt och överraskande!

Bra sida och enkel att hitta på! Snabba svar och överraskande att tjänsten hittar så pass bra priser som oftast ligger lägre än andra tjänster :)

Mycket bra sida

Hittat åtskilliga billiga biljetter på denna sida.
Både till mig själv och vänner.
Enkel och lättnavigerad och snabbt får man svar på bästa möjliga pris på just den dagen jag tänkt resa.

Välgjord sökmotor som erbjuder allt och mer därtill!

Har hittat mina drömbiljetter 3 gånger via denna sida och kan varmt rekommendera den till alla. Gillar den nya funktionen Multicity som kan användas om man vill resa till flera städer som gör att man kan hitta de biljetter man behöver genom endast en sökning!

Utöver det så är det fin design på hemsidan och deras app är också väldigt enkel att använda.

allt i ett.....

Flyg,hotel,upplevelser,bil och komfort. Allt går att boka snabbt, smidigt och prisvärt -utan krångel och besvär - ett enkelt och bra val!

momondo.se Support

momondo är en nyskapande web 2.0 resesida med internets bästasökmaskin för flygresor. Vi söker på tvärs över mängder av webbsidor, liknande Google men för flyg och hotel, för att inom få sekunder hjälpa dig hitta billigaste och mest passande flyg och hotell för din resa. Ingen annan sida söker lika många webbsidor som momondo, och vårt nätverk expanderar ständigt.

Besök momondo.se

Kontaktinformation