Mobile Supplies B.V. omdömen

113 Trustpilot recensioner
Det senaste omdömet

omdömen

Om

Ruime sortering, goed geprijsd en snelle levering.

Wat de telefoonwinkel niet heeft vind je vaak hier.De keus is ook groot. Ze zijn goedkoop en leveren snel.

TOP ONLINEWINKEL

Vrijdags besteld Zaterdag al in huis , helemaal geweldig + gratis verzending.
Is echt een aanrader. Ordernummer: 100038381

Perfecte service

Een van mijn producten was niet helemaal op orde. Maandag opgestuurd, woensdag al een nieuwe in huis! Top service

Goede keus, snelle levering, goede service

Ik ben altijd een beetje terughoudend om iets via internet te kopen. Maar ik was op zoek naar een batterij voor een Nokia 6300. Die zijn niet overal meer te krijgen en was blij dat zij deze nog wel hadden. Op deze site zag ik goede beoordelingen en durfde ik het dus wel aan om hier te bestellen. Hier waren de batterijen het goedkoopst en gratis levering. Ik heb besteld en kreeg een mailtje van hen met informatie. Toen zij de batterijen verstuurd hadden stuurde ze weer een mailtje om dit door te geven. Ik heb de bestelling op zondag geplaatst en donderdag had ik 't in huis. Erg tevreden over dit bedrijf.

snelle correcte levering!

(Ik hoef verder niets toe te voegen aan het onderwerp, lijkt me!)

Goede website snelle levering.

Vandaag, 6 februari, de hoes met keyboard ontvangen. In goede staat aan gekomen. De review met het keyboard geschreven. Prima en dank hier voor.

Belofte maakt schuld

Prima website die waar maakt wat er beloofd wordt.
Product voldoet aan de verwachting en de levering is supersnel.
Gewoon doen: bestel snel bij MobileSupplies.nl

mobile supplise fantatisch

Ik heb zondag 2 Feb een flip case voor mijn samsung galaxy besteld. Dinsdag 4 Feb ontvangen. Precies wat ik had besteld. In ėèn woord geweldig. Ordernr: 100029749

Ellen Terhoeve

overzichtelijke website die de order snel en goed(koop) verzorgd

Hoi ik heb laatst een hoesje besteld voor mijn mobieltje en ik heb dat gedaan bij mobilesupplies.nl
de bestelling werd meteen verwerkt en gratis verstuurd. Het was perfect verpakt en netjes met factuur erbij.
Als het niet goed was of als ik niet tevreden zou zijn dan kon ik contact opnemen zodat we tot een oplossing konden komen. Dit was niet nodig want ik kreeg precies wat ik had besteld.
Dus mocht je ook iets nodig hebben voor je mobiele apparaten dan raad ik je aan om eens te kijken bij mobilesupplies.nl alles tegen leuke prijsjes en als het in voorraad is word het meteen verwerkt en verzonden zodat je het binnen 3 werkdagen in huis hebt.
Echt het proberen waard.
Gr.
Bert met ordernr: 100027793

Eerste ervaring, SUPER GEWOON !!

Via surfen op internet deze webshop gevonden. Alle goede review's hebben me doen besluiten mijn bestelling (ordenr. 100027596) te plaatsen.
Direct een mail met de orderbevestiging ontvangen met de mededeling dat het product verzonden wordt.
Volgende ochtend, perfect verpakt in huis !!
De volle vijf sterren waard, een 6e zou ook verdiend zijn.
Mobile supplies.... Ga zo door, deze afhandeling en netheid maakt het verschil !!

zoveelste zeer tevreden klant

Goede kwaliteit, snelle levering!

Ik was al een tijdje op zoek naar een armband waar ik mijn Sony Xperia Z in kon doen tijdens het hardlopen. Via Google kwam ik terecht op de website van Mobile supplies. Ze hebben hier een Sport armband voor maar € 8,95. Toen ik zag dat het ook nog eens gratis verzonden wordt, twijfelde ik geen moment en ik besloot er een te bestellen. Tot mijn grote verbazing lag de armband de volgende middag al in de brievenbus!

Ik ben enorm tevreden met de vlotte afhandeling en mocht ik in de toekomst op zoek zijn naar telefoon accessoires, dan zal ik dat zeker bestellen via mobilesupplies.nl! Ik kan het dan ook aan iedereen aanbevelen.

Tessa
bestelnummer: 100027234

besteld en geleverd voor een goede prijs (zeg maar: goedkoop!)

Mobile supplies: snel gevonden snel besteld snel bezorgd. Helemaal blij, geen urenlange zoektocht door de stad, hoesje voor de telefoon voor een leuke prijs.
Happy!

ordernummer/factuurnr: 100021523

Dit geeft vertrouwen...

Ook bij vooruitbetaling via overschrijving lopen de zaken uitstekend! Ik werd op de hoogte gehouden en het bestelde werd keurig binnen termijn, zonder verzendkosten, thuis bezorgd. Als ik weer iets nodig heb ''wandel'' ik eerst door de Mobile Supplies winkel. ''Zegt het voort''.

zeer tevreden met snelle levering (100025693)

Op maandag een telefoon hoesje online besteld. Na de bestelling via mail goed op de hoogte gehouden van het verwerkings- en leveringsproces. Dag na bestelling keurig verpakt afgeleverd. Zou iedereen aanraden om via deze site te bestellen. (100025693)

Supersnel en gratis bezorgd.

M'n headset ging kapot. Online gekeken en bij Mobile Supplies terecht gekomen wegens goede prijs, gratis verzenden en voorraad informatie. De volgende dag lag de nieuwe headset in de bus. Graag tot een volgende keer.
100025234

Ik ben zeer tevreden met de goede en snelle service van Mobile Supplies B.V.

Ik heb op Zondag een draadloos oplaadbare cover besteld voor mijn nieuw toestel en heb hem de volgende dag ontvangen. Een Originele Samsung onderdeel met serienummer!
Met deze serienummer krijg ik geld terug van Samsung (cashback actie) .
Ik had al eerder via andere site's deze cover besteld maar zij waren allemaal Namaak.

Ik ben dus zeer tevreden met Mobile Supplies omdat zij originele onderdelen verkopen, en dat je zelfs op Zondag bij hun kan bestellen.

P.s. ik heb gelijk een Originele Samsung draadloze charging pad bij hun besteld!

Een hoesje voor een tientje

Voor mij was MobileSupplies een nieuwe bestelsite, dus een beetje een onzeker gevoel. Niets daarvan: een makkelijke bestelsite; prima berichtengeving en keurig op tijd geleverd. Het product, een flipcover voor een smartphone, voldoet aan de beschrijving en de prijs, incl. verzendkosten, is zeer aantrekkelijk. Bedankt MobileSupplies.

Snelle levering - goede service

Na twee dagen de bestelling in de brievenbus , 1 enkel foutje de screenprotector was er helaas niet bij . Mail gestuurd en dag erop protector al opgestuurd . Hopelijk morgen in de brievenbus . SUPER SERVICE . Dank je wel .

Helemaal top en goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb een hoes met ingebouwd toetsenbord besteld voor mijn Samsung galaxy tab 3 van 7 inch. Snelle levering, ik heb hem in het weekend besteld en kreeg hem binnen op de dag zoals dat ook op de site stond vermeld. De hoes ziet er erg mooi uit en is handig in gebruik. Het toetsenbord is wat klein, maar dat kan ook niet anders bij een tablet van 7 inch. Er zat ook een uitleg bij over hoe het toetsenbord aangezet moet worden e.d., wel jammer dat dit in gebrekkig Engels was. Maar wel goed te begrijpen. Al met al ben ik erg blij met de hoes! En ook voor een (naar mijn mening) lage prijs.

Ordernummer: 700001849

www.mobilesupplies.nl Support

Om företaget

Webwinkel met het meest uitgebreide en vernieuwende assortiment accessoires voor de mobiele telefoon, smartfoon, tablet, gaming en digitale camera's!

Besök Mobile Supplies B.V.

Kontaktinformation

Ring på: 0495-752039
Vi finns här: De Noord 35
6001DA Weert
Nederländerna

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.