MobielBereikbaar.nl omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Geweldig

Enige tijd geleden een hoesje besteld voor mijn telefoon, echter was de kwaliteit niet zoals behoren (productiefout).

Goed geholpen om een nieuw hoesje uit te zoeken, retour procedure helder en duidelijk.

Kortom; aanrader deze tent!

Super snel!!!

Ik had s'avonds mij flipcover besteld voor mijn Galaxy S2 en s'morgens al in huis binnen 14 uur toppie hoor !!!!

Uitstekende serves en nette behandeling

Ik heb 2 weken geleden laat in de avond een mobiele case aangeschaft die de volgende dag gelijk al op de mat lag. De case was goed verpakt en kon gewoon door de brievenbus dus ik moest er niet speciaal voor thuis blijven. Jammer genoeg was bovenstaande case binnen 2 weken al kapot. vervolgens heb contact gehad met de klantenservice en die vertelde mij dat het defect buiten de garantie viel. toch mocht ik voor het zelfde geld een andere case uitzoeken zonder daar extra voor te betalen omdat ze vonden dan hun product niet binnen 2 weken kapot hoort te gaan. daarom vind ik de serves van Mobielbereikbaar.nl echt uitstekend.

SUPER SERVICE

Ik had zelf een verkeerde bestelling gedaan en heb daar direct een mail over gesteurd of het nog terug te draaien was. Binnen vijf min antwoord dat ze de bestelling hadden onderschept! Heb een nieuwe bestelling gedaan en de volgende dag in huis, TOP TOP TOP. Het bedrag van de eerste bestelling wordt binnen 14 dagen terug gestort!
Ze krijgen van mij een TIEN+ voor de service!!

geweldig

Goede keuze mogelijkheden en snelle en duidelijke omschrijving per mail en gratis! Verzending. Top.

Snel en goed!

Vrijdag eind van de middag besteld, zaterdagochtend keurig verpakt in de bus!
Omdöme av bekräftad köpare

Hele snelle levering. Prima verpakt (telefoonhoesje). Zeer tevreden dus.

Hele snelle levering. Prima verpakt (telefoonhoesje). Zeer tevreden dus.
Omdöme av bekräftad köpare

Goede, snelle service, goed product

Heb een telefoonhoesje gekocht voor mijn samsung galaxy xcover2, snelle levering, goed en handig in gebruik, prijs is ook goed.
Omdöme av bekräftad köpare

Bestelling snel bezorgd .

Hoesje besteld en de volgende dag in huis.
Super snelle bezorging.
Bedankt en ga zo door.
Omdöme av bekräftad köpare

snel, correct en prachtig product!

Zoals het afgesproken wordt met de klant, is het ook verlopen! ook snelle reactie over de bezorging, die uitstekend en met zorg geleverd wordt.

hoesje voor mobiel

Belangrijk om te weten voor mensen die hier iets kopen, mijn koopervaring is super goed, alles gegaan zoals belooft, gisteren besteld vandaag keurig netjes verpakt met de brievenbus post afgeleverd. Ik heb geen enkel minpunt te melden.
Geweldige site, ga zo door, Groet Petronella

Perfecte Service, goede prijs

Was op zoek naar een Nokia DT-900 QI oplader, overal prijzen vergerlijkt en kwam bij MobielBereikbaar.nl het goedkoopste uit.
S'avonds besteld, de volgende dag om 13.30 uur was pakketje binnen.
Bedankt MobielBereikbaar.nl en tot de volgende keer
Omdöme av bekräftad köpare

Super site. Snelle levering en betrouwbaar

Kreeg mijn bestelling de dag erna bezorgd. Netjes verpakt, alles prima in orde. Een echte aanrader deze site!

Super

Snelle levering en goede service wat betreft de verzending

VANDAAG al in huis, super! Hartelijk dank voor de geweldige snelle service.

Gisteren een nieuwe Muvit elegant case gekocht voor mijn Samsung Galaxy SIII mini nadat ik de vorige heb laten vallen en er een bevestiging afbrak.
VANDAAG al in huis, super!
Hartelijk dank voor de geweldige snelle service.
groet Bert van Hoof, Gemond

Svar från MobielBereikbaar.nl

Geachte heer Van Hoof,

Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent met onze service en uw aankoop. Wij wensen u nog veel plezier van uw case. Wij willen u bedanken voor uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Het MobielBereikbaar.nl team.

goed en snel

een goede en snelle service met kwaliteits artikelen

zeer goed..goede ondersteuning

Persoonlijke service.. Prettig om mee te praten. Vragen worden goed beantwoord. Volgende dag was het er. .
Een aanrader voor mobiele onderdelen.
Dank. .

in 1 woord geweldig

Ik bestelde om 18.00 een hoesje voor mijn telefoon en had hem de volgende dag om 17.00 uur in de bus. Gratis bezorgd. Kan niet beter.

Morgen in huis!

Voor 22.30 uur besteld, morgen in huis

Telefonische klantenservice!

Bereikbaar van 9.00-22.30 uur

Gratis Verzending!

Snelle service

MobielBereikbaar.nl

Bij ons bent u aan het juiste adres voor accessoires, gadgets en hoesjes voor alle telefoons en tablets.

Bekijk bijvoorbeeld eens het assortiment Samsung accessoires of iPhone 5 hoesjes, dat we dagelijks aanvullen.

Besök MobielBereikbaar.nl

Nederländerna

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.