MM-Konsol ApS omdömen

MM-Konsol ApS omdömen

9.2

Super god service...

Alt forløb efter planen... God vare, billig pris og fornuftig forsendelse og hurtig levering... Vil gerne handle her igen :-)

Rc tank x 2

bestiller en RC tank og den første jeg får er defekt (har åbenbart været tabt ude af boxen) har en ca 2cm flænge i tårnet og trækker til den ene side nå den bliver så sendt tilbage igen no probs der har så lige modtaget en ny i dag og det ene track sad ikke ordenligt på (nemt ordnet) og den ene led lygte var knækket og den ande sad heller ikke ordenlig dog ikke knækket
udover det var kassen ikke forsejlet dvs at tapen var brudt
update nr 2 sendes osse tilbage da den som den første osse trækker mod højere lidt øv men sådan er det
må så sige at servicen har været top ingen problemer der kun med produktet

Hurtig og korrekt levering

Jeg bestilte sengetøj og vupti så var det her super hurtig.

Bordfodbold af meget ringe kvalitet - spar dine penge og køb et brugt bordfodbold.

Har lige modtaget mine nye bordfodboldbord ......bordet er lavet i Kina og er af utrolig dårlig kvalitet. Pladen er skæv, mange dele er lavet af forkromet plastik.....det burde være forbudt at sælge så ringe produkter.

Hej Nikolaj,

Beklager din oplevelse af bordet du har købt. Vi har rigtig gode erfaringer med dette bordfodbold bord, og har solgt det igennem 3 år nu. Det er desværre ikke i samme kvalitet, som borde der koster 3 x prisen.

Du har selvfølgelig fuld returret hvis du ikke ønsker produktet.

Hurtigt og præcist

Jeg har tidligere handlet med MM-vision og forventede at et køb hos MM-konsol gik lige så smertefrit. Det gjorde det. Jeg afhentede en pakke i min lokale GLS-butik mindre end 20 timer efter jeg havde trykket "OK" på hjemmesiden.

Ok Men Langt længere leveringstid, og træg kommunikation

Var lovet først 6 dages leveringstid, så et lidt vagt svar og endeligt lidt vagt svar igen, og i en stavels ord. Men ok varen kom dog frem. Skulle bruge den til en gave og gjorde opmærksom på dem, derfor ekstra træls, da de bare kunne have meldt ærligt ud. Så havde jeg nok nået det et andet sted.

Upd. 6/4

Sikke dog noget sludder af et svar passer ikke, svaret her på trust pilot er næsten værre end fejlen. - Føj

Hej Aase,

Beklager at leveringstiden blev længere end først forventet. Desværre leverede vores leverandør ikke som lovet. Du er blevet løbende orienteret om situationen.

Mvh Thomas
www.mm-konsol.dk

Svar på update 6/4:

Hvis vi havde vist at leveringstiden ikke holdte havde vi ikke skrevet en leveringstid på hjemmesiden, derudover stod der da du bestilte "Forventes på lager inden 6 dage".
Forsendelsen blev desværre først afsendt til dig 7 dage efter den forventet dato, dette skyldtes vores leverandør ikke overholdte den forventede leveringstid.

Du har modtaget 2 beskeder om leveringstiden kort tid efter du har forespurgt på det.

21-03-2014 15:36:39 Vi forventer at kunne afsende ordren i midt/slut af ugen der kommer. mvh MM-konsol
28-03-2014 11:28:26 Det er afsendt fra producenten, så forventer starten af næste uge.

Kan endnu engang kun beklage den længere leveringstid,

super service. Hurtigt og fejlfrit

Der er ingenting at sige. Alt gik som forventet. Super og hurtig service.

God kommunikation

Bestilte et poker bord, hvor spillepladen ikke er særlig pæn.
Det er formenlig transportskader og den grønne filt er helt trykket sammen nogen steder.
MM-konsol vil give afslag og vi sparer besværet at sende det retur hvilket vi begge kan være tilfreds med.

God kommunikation.

Hurtig og smertefri levering

Det gik let og smertefrit. Varen kom tre dage før forventet.

super behandling

Tingene kom som lovet. Deres feedback pr mail og opdatering på nette kunne godt gå lidt hurtigere. men ellers super oplevelse og god behandling. handler der gerne igen .

Virkelig god service

Virkelig hurtig levering og flotte varer.
Vil virkelig anbefale, SUPER

Hurtig levering.

Hurtig levering. Pakkede godt ind.

God service, overskuelig hjemmeside og hurtig fragt.

Jeg har ved flere lejligheder købt igennem mm konsol og jeg har ingen klager. Deres butik er også ganske udemærket, selvom den ligge lidt udenfor alfavej ;-).

Super IGEN

Jeg har nu 3 gange købt ting hos MM- konsol.dk 2 gange har jeg afhentet i butikken og en gang fået det med fragt, og der har aldrig været problemer..
FANTASTISK.

Super

Super ! Varen kom hurtig efter bestilling og i sender mails ud, så jeg som kunde ved hvor pakken er.

Kanon service

Bestilte en Nintendo fik den allerede dagen efter, meget god service og bestemt ikke sidste gang jeg køber noget her, og kan varmt anbefale andre at handle her

Den ankom fint og hurtigt

Den ankom kun efter nogle dage efter og jeg anvendte produktet dagen det ankom. Den havde en fin pris.

Vildledende oplysning på forespørgsmål

Jeg har købt 1 stk. NDSI, jeg spurgte pr. mail om den passede R4 med de gamle R4 som jeg allerede havde, hvortil jeg fik svar at det gjorde den.
Det viste sig bare at den gamle R4 ikke passede til en ny NDSI. ikke tilfreds med den info.

Hvorfor jeg også har købt ny R4 andet sted.

Dokumentation kan fremsendes, da det har været pr. mail

Hilsen

Niels Nilausen

Hej Niels,

Jeg beklager meget hvis du har modtaget vildledende oplysninger, det har helt sikkert ikke være hensigten. Send meget gerne emailen til salg@mm-konsol.dk, så kigger jeg på det.

seriøst firma

Godt firma, det var nemt at finde det ønskede produkt og bestille det. Ordren gik glat og leveringen var som lovet, nemt og hurtigt.

MM-Konsol.dk Support

MM-Konsol.dk - Din Specialist i alt til Playstation, Xbox, Wii og bootchip!. Vi har været i branchen siden 1998.

Besök MM-Konsol ApS

Skriv till: salg@mm-konsol.dk
Vi finns här: Alfarvejen 57, Osted
4320 Lejre

Underhållning

Barnleksak

90 dages bytteservice og fuld garanti

Køb gaver i god tid med den nye bytteservice

• 90 dages bytteservice
  • Fuld garanti & returret
  • Bestil inden kl. 16 og vi afsender varen samme hverdag
  • Eget stort lager med mulighed for afhentning
  • Dansk Telefon Hotline