Mediastyle webbureau omdömen

Mediastyle webbureau omdömen

9.3

Fuldt ud tilfreds

Mediastyle har lavet hjemmesiden http://www.businessviewdanmark.dk for mig, og jeg er meget tilfreds. Min kontaktperson har været 100% på igennem hele forløbet, og har løst de udfordringer som jeg løbende er stødt på i forbindelse med udviklingen af siden. Da jeg er perfektionist helt ind til benene, kan det til tider være lidt af en udfordring at gøre mig tilfreds, men det klarede Mediastyle til fulde. Jeg kan varmt anbefale Mediastyle til andre.

Verdens firma

Jeg skiftede fra et andet webfirma til Mediastyle og jeg har ikke fortrudt, de har en utrolig knowhow og man får tilknyttet en fast medarbejder som har varetaget alle mine problemer og udfordringer uden at skulle ind i en større forklaring og dialog, nemt og godt arbejde. Jeg kan kun anbefale Mediastyle til alle som har en hjemmeside som driller eller bare skal fungere 100 %.

En anden fordel er at det er et mindre firma hvor man altid kan komme i kontakt med chefen.

Mvh
Mads Andersen
e-bil.dk

Flot og brugbart arbejde

Både den funktionelle del af vores hjemmeside, samt opbygning/udseende og visuelt udtryk, har været gennemtænkt, bearbejdet, rigtig godt tilrettelagt og udført fra Mediastyles side.

En fin proces, hvor dialogen har været åben og tilgangen konstruktiv, endte med et af vores brugere meget rost resultat. Se det selv på www.copenhagenbeer.dk

Også i 'efterbehandlingen' af siden har der været forståelse for finjusteringer og fortsat dialog, ligesom der var flot fokus på at videreformidle de tekniske forhold til den ansvarlige redaktør/administrator.

Der kan alt i alt ikke indvendes noget mod den leverede ydelse, som også prismæssigt var abslut konkurrencedygtig.

Alletiders!

Foreningen mod Pigeomskæring har været super glade for alt hvad Mediastyle har hjulpet med =) Foreningen har fået kodet en flot og overskuelig hjemmeside i Drupal.

Mediastyle har været flinke til at hjælpe med diverse spørgsmål angående hjemmesiden og det har været et fantastisk samarbejde mellem fagligt dygtige medarbejdere fra Mediastyle og meget lidt webudviklingserfarne bestyrelsesmedlemmer ;)

Vi giver hermed Mediastyle vores varmeste anbefaling.

Hilsen
Foreningen mod Pigeomskæring

Mediastyle leverer et flot stykke arbejde !

I Historisk Motorsport Danmark, som kører og arrangerer motorløb for historiske biler i hele danmark, har vi brug for et "virituelt" klubhus. Processen frem til vor nye hjemmeside www.HMS.dk som gik live 31 januar 2013, har været fremragende.

De forstod fra starten, hvad jeg ville opnå, og sammen har vi skabt et velfungerende site, med en masse spændende funktionaliteter. Blandt disse tæller et godt overblik over arrangementer, tilmelding, overblik over hvem der er tilmeldte, samt on-line betaling.
Desuden lykkedes det Mediastyle at overføre alle data og indlæg fra vort gamle forum, et opgave som vist ikke var helt nemt. Men nu har vi et opdateret forum, med alle de værdifulde data, opsamlet igennem de sidste 6 år.

Samarbejdet har fungeret optimalt, og de er altid parate til at hjælpe, hvis der er behov for lidt hurtig action.
Jeg vil varmt anbefale et samarbejde med Mediastyle.

Finn Kristensen
Webmaster
HMS Bestyrelsen

Super godt arbejde

Jeg er meget tilfreds ikke kun med produktet men også med et godt samarbejde. Det gik hurtigt, der var god service og prisen var fornuftig.

God service

Media Style fik opgaven om at lave en ny hjemmeside til Greve Pigegarde.
Kan ikke klage over noget, super service/ perfekt lavet hjemmeside...

Vil klart brge dem i fremtiden :-)

George Kaino
Formand for Greve Pigegarde

Super service til filmskole

I forbindelse med opgradering af filmskolen Super16's hjemmeside brugte vi Mediastyle. Opgaven var, at sætte et system op, hvor alle medlemmer og elever kunne redigere indhold med forskellige rettigheder, hvor siden kunne vises på flere sprog og implementere video, indhold og profiler på en ordnet måde, så det ville være brugbart mange år i fremtiden uden vedligeholdelse.

Vi kan kun snakke varmt om Mediastyle's håndtering og service. De var konstant til stede, og meget interesserede i at forstå vores behov og forløse vores ideer. Service og professionalisme var i top, og vi har nu en side alle eleverne har stor stor glæde af.

Det var en svær opgave der blev løst helt glidende og problemfrit.

Er der spørgsmål i den forbindelse er i velkomne til at kontakte os.

Mvh
Super 16 webudvalget
info.super16@gmail.com
www.super16.dk

Super fleksibel service

Mediastyle har hjulpet mig med en del funktionalitet og styling på min Dandomain webshop og jeg har hele vejen igennem oplevet en super service, hurtige svar og en meget "know-how" i.f.t. Dandomains produkt.

Jeg kan varmt anbefale dem og skulle du have spørgsmål i den forbindelse er I velkomne til at kontakte mig.

Anne Mette Schroll
www.coolnordic.dk

Flot ny hjemmeside

Jeg fik anbefalet MediaStyle, da jeg skulle lave min nye webshop. Jeg er yderst tilfreds med resultatet og særligt ideen til designet er jeg begejstret over. Små problemer blev hurtigt løst. Jeg har allerede modtaget meget ros for siden. Helt igennem god service.

Jan Kaiser
www.racingstore.dk

Stor tak til Mediastyle for et flot stykke arbejde.

Jeg fik sat min magento webshop op af mediastyle. De var hurtige med et designforslag, som gik rent ind første gang. Senere designede de også plakater og flyers. Der var en del programmering og tilrettelser efterfølgende, da siden skal arbejde sammen med en api. Alt dette blev gjort hurtigt og effektivt og til den aftalte pris.
Jeg vil uden at tøve anbefale dem til enhver anden der har brug for en flot og professionel webshop.

Bjarke Petersen
www.e-studiebøger.dk

Stor hjælp og hurtig besvarelse af spørgsmål.

At skabe en ny hjemmeside er en meget lang proces. Mediastyle var meget gode til at gøre os opmærksomme på, at forberedelserne var de vigtigste, så vores kravsspecifikationer kunne blive så gode og præcise som muligt.
Vi brugte meget tid på at skabe rammerne og en "tegnet" udgave af hjemmesiden, før vi fik Mediastyle på banen, og deres indledende vejledning om, hvor meget vi skulle gøre ud af denne fase var afgørende.
De hjalp os med at skabe vores hovedfaner, der kan ses på www.dommerfm.dk, hvorefter vi selv fyldte tekst og alle underfaner på.
Mediastyle har været gode til at besvare vores løbende spørgsmål og hurtige til at løse eventuelle "bugs". Derfor har vi også i tillid til at det gode samarbejde forsætter tegnet en supportaftale med firmaet.

KANON GOD SERVICE

Mediastyle har været vi været yderst tilfredse med. De har leveret os en rigtig flot hjemmeside og servicen har været yderst tilfredsstillende.
Vi kan til en hver tid anbefalde Mediastyle.
Mvh.
emmali & samson.dk

Teknisk & Grafisk kunnen til fornuftige priser

Vi hyrede Mediastyle til at lave vores webshop i Dandomain systemet, og vi har bestemt ikke fortrudt at valget faldt på dem. Der var en god dialog fra start til slut og vi har været meget glade for deres tekniske & grafiske evner. Vi har fået en webshop som udstråler alt det vi var ude efter, og vi vil helt sikkert bruge Mediastyle fremover løbende og til nye projekter, og kan varmt anbefale dem til andre.

M. Bellajrou
Arganic Beauty
Mediastyle

Svar från Mediastyle

Shoppen kan ses her: http://arganic-beauty.com

Mediastyle har lavet en masse funktionalitet på min webshop og har derudover også stylet en del af sitet, hvilket jeg er meget tilfreds med. De har været super hjælpsomme og hurtige til at udføre de forskellige opgaver. De har leveret et godt stykke arbejde til nogle fornuftige priser.
Anne Mette Schroll tyckte detta omdöme var användbart
Mediastyle

Svar från Mediastyle

Shoppen kan ses her: http://myfittingroom.dk

Stor hjælpsomhed

Mediastyle har udviklet skabelonen til vores hjemmeside medborger.net. Som ny webmaster har jeg haft brug for ekstra forklaringer og sparring, og der har Mediastyle udvist stor tålmodighed og pædagogisk kompetence.
Jeg ville bruge dem igen uden tøven.

Top ydelser på alle niveauer

Mediastyle er et webbureau helt i top. De har opfyldt alle vores forventninger - plus meget mere. Et helt igennem sympatisk team af kompentente folk. Og uden at de er bevidste om det , opfylder de vores eget firmas motto Personlig, Professionel og Pålidelig. Kan meget varmt anbefales.

Nikos Asvestas
AsVestas Traktor Reservedele
www.asvestas.dk

Mediastyle.dk er professionelle, kreative, venlige og hurtige!

Jeg fik Mediastyle anbefalet, da jeg skulle have lavet en ny udgave af min hjemmeside, og det har jeg ikke fortrudt et øjeblik. Jeg blev mødt med stor venlighed og imødekommenhed og frem for alt, en dyb professionel holdning til arbejdet, samt stor kreativitet og iderigdom, og så sætter jeg stor pris på, at Mediastyle arbejder hurtigt og effektivt.

Bertill Nordahl
Forlaget Nierlsens
www.bertillnordahl.com

Yderst hjælpsomme og kompetente

Mediastyle har opdateret vores hjemmeside med nogle professionelle og gode løsninger. De har været yderst hjælpsomme og imødekommende overfor vores ønsker. De har alt i alt leveret et fremragende stykke arbejde til en meget konkurrencedygtig pris.

Fleksibel, proffessionel og yderst serviceminded opgaveløsning

I forløbet med designet og konceptet med vor wordpress hjemmeside www.kæreKBH.com, har vi internt nølet og ombestemt os, vendt det hele på hovedet, ladet det ligge ½ år - uden et eneste suk fra Nicolai fra Mediastyle - der har leveret en overmåde tilfredsstillende service og et brugbart og i alle henseender efter vores ønsker - produkt! - alle anbefalinger hermed givet!

Tenna Arnbak, grafisk designer, Claus Bjarrum Arkitekter

Mediastyle Support

Webbureauet Mediastyle beskæftiger sig med alle typer af virksomheder, som har brug for en funktionel hjemmeside eller webshop. Design og opsætning af Open Source CMS-systemer i blandt andet Drupal, Joomla, Wordpress, Magento m.fl.

Besök Mediastyle webbureau

Skriv till: hello@mediastyle.dk
Vi finns här: Herstedvang 7A, 1. tv.
2620 Albertslund