Mcdonalds omdömen

Mcdonalds omdömen

Lågt
3.9

Fremragende service og særdeles velsmagende mad.

Jeg var på McDonald's forleden, da jeg havde travlt og ikke selv havde overskud til at lave min mad.
Maden blev leveret med det samme jeg kom op til vinduet, hvilket naturligvis er dejligt, når man er på farten. Jeg har ellers ikke spist på McDonald's i mere end et halvt år, da jeg finder historierne om McDonald's skræmmende. Jeg kan dog blot sige, at jeg har fuld tiltro til deres koncept, og det er langt mere velsmagende end jeg kunne huske det.

mcdonalds, Åvænget Herning.. Elendig, flabet og snyder bevist

købe noget mad i deres driv in - var som tit forkert.. kørte tilbage for at få noget nyt. personalet snakker til os som om vi er idioter, og de mener som udgangspunkt ikke vi har ret til dette. Til sidst giver de sig - igen med en latterliggørelse samt arrogant tone.

da vi kommer hjem kan vi se der delvis det samme mad fra første gang!!! (klam og iskold)

Har ALDIG i mit liv modtaget en SÅ elendig betjening..........

Mcdonalds Nørresundby

Utrolig dårlig betjening, det var lige før min mand ikke kunne nå at bestille med, så fortravlet var personalet. Vi skulle stå i kø for at for vores mad, der var mange i kø for at få det mad, som man havde købt og bestilt. Vi kommer ned for at finde et bord, alle borde var klistrede og ikke rengjort ordenligt, sofaen var fyldt med sprækker og uhygiejnisk. Jeg havde slet ikke lyst til at spise min mad der, eller ramme bordet for den sags skyld. Gulvet var så ulækkert at man ihvertfald ikke skulle ramme det med sin jakke eller taske. Var faktisk bange for at blive syg af at spise der. På toilettet var wcet klistret ind i noget, og når man gik på gulvet klistrede sålerne i gulvet, ved ikke om det var vasket i lim eller urin?
Ja ikke mere at sige til det besøg, vi spiser der ikke mere.

Igen det forkerte med hjem!

Bestilte 2 Cheeseburger Deluxe og en pose Chilli cheese tops, fik Hotwings med hjem, for det første var det ikke hvad jeg havde bestilt, for det andet var de kolde og helt bløde.. Der står stort med rødt på hvidt "wings" på posen, desværre oplever jeg ofte at jeg får det forkerte eller ikke det hele med hjem. Kan godt være de priser sig med at være "Danmarks bedste arbejdsplads" bare ærgerligt kunder ikke har samme oplevelse....

KATASTROFE PÅ JYLLINGEVEJ

Jeg var i dag oppe på MCD ved Jyllingevej "Rødovre" for at få lidt aftensmad.
Der er lang kø, men personalet knokler. Imens jeg står og venter kigger jeg ind på køkkenet og kan se en medarbejder fjerne pickels fra 2 burger. Da kunden så får de 2 burger han havde bestilt brokker han sig til resturent chefen, og fortæller han vil have 2 nye som medarbejderen ikke har pillet i. Der bliver lavet 2 nye, og da kunden får de 2 nye burger kommer resturent chefen ud til kunden og fortæller ham, at der ingen grund er til at hidse sig op, kunden forklare at det gør han heller ikke, men han ikke har lyst til at have sådan en burger. Resturent chefen siger, at der ikke er sket noget og de bruger handsker i køkkenet, da kunden svare ham tilbage "stadig med høflig stemme" vender resturent chefen sig om, og siger jaja det godt. aflevere sit heat sæt til en kassedame og forsvinder...
Det er fandeme dårlig service overfor kunderne at bare vende ryggen til.

MC i Haderslev en blandet fornøjelse

Jeg har meget lidt forståelse for at der er parkeringsvagt tilknyttet den nye MC parkeringsplad i Haderslev. Trods afskiltning, som vi desværre overså da vi kom slæbene med ungerne, kom det helt bag på mig at skiven skulle stilles, da jeg aldrig, trods mange besøg i hele landet, har oplevet at det har været påkrævet. Et hyggeligt besøg med familien blev desværre fuldstændigt ødelagt af en ekstra regning på 650 kr. Øv!

Mac Donalds Haverslev.

Da vi bor i Aalborg og jeg manden kommer fra Kolding, har vi mange ture om året sydover.
Sjovt nok, ved jeg ikke hvorfor jeg bliver ved med at kører ind på McD i Haverslev, men de skuffer mig gang på gang.
Sidst var i lørdags, vi bestiller 2 chile cheese top, 2 burger og en Milkshake.. Vi bestiller altid uden pickles, så der lidt ventetid. Vi får shaken og chili cheese tops og vi bliver så bedt om at kører hen i vente zonen, men kone spørger så, er der så sugerør med i posen, da vi ikke fik en sammen med shaken - Jo siger den unge dame i drive in - Vi får posen, kører på motorvejen og jeg leder i posen - INGEN sugerør.. WTF, hun havde enda spurgt hende.. Nå men den kunne så ikke drikkes, spild af penge.

Andre gange er det altid galt med bestillingen der og når man så rammer motorvejen, så finder man ud af det, syntes virkelig det er ringe service, hvis det havde været en gang, men 9 ud 10 gange, så skal der altså gøres noget ved det..

okay

fint, dog synes jeg det kunne være rart at der er en ordenlig mængde grillsovs i big tasty, nogle gange skal man godt nok lede længe efter det,,

stor fejl fra mc donalds i Holstebro

Jeg var i dag fredag d. 7/2 2014 på mc Donalds drive in i Holstebro. Jeg havde bestilt to gange chili cheese tops. Men fik kun en omgang, fordi den kvindelige ekspedient snorksov. Hun fandt ud af at jeg ville have to gange chilicheese tops, men fik det aldrig rettet. Og jeg opdagede det først da jeg kom hjem. Så jeg gav 10 kr for ingen ting. Det er bogstaveligt talt penge ud af vinduet. Det duer altså ikke at lade de helt unge piger drive personalet. Mange af dem står og snorksover.

Better than uk yet, not?

Eat in a few Mcdonalds when travelling in eourope but denmarks were the worste.

Dårlig oplevelse trækker ned på helhedsindtrykket

Kørte i dag til nybygget McDonalds restaurant i Viby.
Vi bestiller morgenmad. Vi betaler for menuer. Den ansatte fejler i ekspeditionen og kommer ikke med den komplette menu. Da vi venligt informerer at der mangler noget, vælger den ansatte konfrontationen frem for løsningen. Hun benægter skylden, hvorefter en kollega overtager og giver os de manglende dele af menuen.

Mens vi venter på de sidste dele af menuen, kigger vi ud i køkkenet fra kassen hvor vi står. Gulvet er møjbeskidt, komponenter fra friture maskinen ligger spredt på gulvet sammen med komponenter fra emhætten. Ting der får en til at miste appetitten mens man står og venter.

Da vi får vores McMuffin er der noget galt. Osten løber ud af burgeren, og det hele er klistret sammen og føles vammelt i munden.

Det virker umiddelbart som om at der mangler modent og voksent personale. Der var så vidt vi kunne se 3 unge piger i restauranten. Det duer ikke at lade unge piger have ansvaret for driften af en restaurant.

Det er ikke godt nok. Jeg nægter at tro på at denne oplevelse lever op til de krav og målsætninger som McDonalds har til deres restauranter.

100% orgasme

Mig og nogle venner var på Mc Donalds i Slagelse, og jeg må sige vi var bestemt tilfredse.
Søde medarbejdere, god mad med ordentlige råvarer, og til sidst massere af lækker bacon i min Big tasty Bacon.
Andre steder er en bacon burger en burger med 1 skive bacon, men jeg må sige den fik fuld skrue.

En virkelig ringe oplevelse

Vi var idag på McDonalds på Vesterbrogade, KBH. Da vi kommer ind bliver vi mødt at følgende som under ingen omstændigheder sætter restauranten i godt lys:
- Affald på stort set ALLE bordene samt de fleste steder på gulvene
- En mand som ligger og sover lige når man kommer ind
- En smadret vinflaske på gulvet med vin overalt (denne lå her ihvert fald 30 min mens vi var der til der skete noget, men den har nok ligget der længere og før vi kom)

Restauranten lignede virkelig et bombet lokum og var slet slet ikke indbydende. Vi blev der kun fordi børnene var opsat på en omgang happy meal.

Mens vi var der, var der kun en person som gik rundt i restauranten og gjorde rent og man må sige at han ihvert fald ikke virkede som om han havde travlt eller at rodet gjorde ham noget.

Min egen mening er at arbejder man sådan et sted, så har man også en interesse i at holde orden og at der er pænt, flot og præsentabelt for kunderne.

Alt i alt en rigtig kedelig og dårlig oplevelse på McDonalds og desværre med til at gøre at der går et godt stykke tid før McDonalds får et besøg af os igen.

sjovt

Sjovt som deres medarbejdere glemmer og putte det i posen man har bestilt, men aldrig glemmer og få det forkerte beløb når man betaler.

Alt for dyrt

Prisen på en fiskeburger er steget fra 15 kr til 27,50 kr, hvordan kan det være rigtigt? Prisen er jo næsten fordoblet, og det er jo ikke fordi, at kvaliteten er blevet bedre.

Junkfood

Efter en lang frivillig pause på 7 år, fra jeg sidst havde sat mine ben i en Mcdonalds Restaurant. Blev jeg af mangel på andre alternativer og af ren og skær sult, en sen aften på vej hjem fra udlandet, nød til at bryde denne.

Bestilte en bigmac menu og måtte konstaterer, at jeg ville have været bedre stillet med min sult de sidste par timer hjemad, end det underlødige måltid jeg indtog.

Der er ikke nogen virkelig mæthedsfornemmelse forbundet med maden, men blot en følelse af oppustethed og tomme kalorier.

Fremover vil pausen blive stationær.

super godt

super god og jeg forstår ikke at noge giver 1 2 3 4 stjerner det er verdens bedste mad

For stor forskel på servicen

Har kørt meget igennem mange år og som hyppig frokost napper jeg ofte en cheese og en kop kaffe.
2 steder, viser jeg aldrig min bil mere. Middelfart og Fredericia er så langsomme, udiciplinerede og flapede, så det gansske simpelt ikke er værd at vente lang tid på.

Lige så fint som servicen er, eksempelvis Hornstrup ved motorvejen, vejlevej Kolding etcetera, ligeså totalt ringe er niveauet de andre steder.
Bare kvaliteten af deres salg & service blinde og for dårligt sidemandsoplærte kunde forulempere, er tankevækkende og sætter hele oplæringskonceptet i perspektiv. Uden sidemænd, der har fatte hvad service og salg er, ingen oplæring, bare effektuering af de allerede dybt indlejrede automat-roste og selvfedeme fyldte aparte attituder og humørudsving - patetisk
Mc D fint, melfar og frede afdelingerne - ynkeligt

Sød og god service hos McDonalds i Herlev, meeeen.......

Efter en alt for lang dag, med mennesker der ikke tager deres job alvorligt, måtte jeg ty til hurtig og nem mad fra McDonalds i Herlev. Betjeningen er sød og hjælpsom, men det er bare SÅ ærgerligt, at komme hjem med en tøøør burger uden dressing i. Det er altså ikke nogen god ide, at spare dressingen væk for at nå bundlinien. Tag dog jobbet alvorligt, det er trods alt kunderne der bestemmer om I har ét.

-Perfekt. God service, og kvalitets mad!

- McDonalds Svendborg, Fyn.
Super god service, med kanon smilende medarbejdere som udviser ekstrem overskud og professionellitet. Hurtig betjening og kvalitets mad! Flot restaurant, med aftørrede møbler, og generelt rent og skinnende. Jeg vil lige nævne en af de mange medarbejdere i restauranten der gjorde sit yderste for at hjælpe, top point til den unge mand der hjalp mig.

- Familien og jeg bliver modtaget med en åben dør, og et gladeste »Velkommen« fra Magnus, som senere serverede kaffe og hentede balloner til børene. Endnu en gang tak for Jeres varme og smilende velkomst.

Mange hilsner Gitte og familien!

Är Mcdonalds ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

JJM. SKANDERBORG ApS Support

Besök Mcdonalds