Marinetorvet omdömen

Marinetorvet omdömen

9.8

Jørgen H. Christensen

Har handlet med Marinetorvet 3-4 gange inden for de seneste år. Det er simpelthen bare et firma med 100 % styr på tingene.

Alt godt

Købte en kikkert. Billige priser og ekstrem hurtig levering og alt i orden. Meget, meget tilfredsstillende. Kan bestemt anbefales.

Perfekt.

Ordren blev afsendt hurtigt og derfor hurtigt fremme. Varen, fortøjninger, svarer fuldt ud til mine forventninger. Handler gerne her igen.

Denne side er ikke mindre end PERFEKT. Handlede på den som den første kunde, da den i sin tid startede op. Har også hadlet til min gamle far. Denne gang købte jeg en håndholdt GPS. Havde nogle spørgsmål, og kontaktede butikken telefonisk. Fik god og klar besked på alle mine spørgsmål, og det selv om det var tæt på lukketid en lørdag. Bestilte efter week, og kort efter kom der en email om, at varen var afsendt. Lå i postkassen næste formiddag. Det er bare perfekt og lige som jeg godt kan lide at handle. Vil helt sikkert handle fra forretningen igen, og anbefaler den til alle mine venner. Siden er nem at finde rundt på, og det er nemt at bestille.

God marine-service

Sendte våddragt retur længe efter ombytningsretten var udløbet og fik penge retur. Flot service.

I hare reddet min julegave!

Det rigtige produkt. Den rigtige pris og lynhurtig levering!

Hurtig levering og god service

Jeg kan varmt anbefale marinetorvet.dk. Levering fra dag til dag og de pakkede sågar min bestilling ind som gave. Handler gerne der igen!

PERFEKT

Dette er 3 gang inden for godt 2 år at familien har købt en Garmin Gps til brug til Geocaching, som tidligere gange utrolig hurtig leveringstid, bestilte i går mandag omkring kl 16GPS'en, 10 min. efter fik jeg en mail på at varen var sendt, og i dag ved 15.30 tiden landede den på adressen i det sydvestlige Jylland, så det kan ikke andet end roses hurtig leveringstid, under 24 timer og den lange rejse.

Intet at klage over! Dag til dag levering. Godt sted at handle.

XXXX

Jeg har købt Garmin Etrix og kort - alt er gået som det skal - særlig med tanke ¨på at det er leveret i Grønland. Jeg handler gerne hos jer igen.
Mvh Frank Thorsen

Super hurtigt og dybt professionelt med en personlig hilsen fra Jan S på toppen!

Hurtigt, effektivit og konkurrencedygtigt. Perfekt nethandel - eller blot nethandel som det bør være - man bare ikke altid er. SUPER

Marinetorvet matcher moderne medier og mennesker - service i top, priser i bund

Marinetorvets hjemmeside har langt mere på paletten end katalogerne fra de store bådudstyrsforretninger. Giv dig god tid til søgningen, så dukker der med garanti noget op, der svarer til dit ønske. Hjemmesiden er nem at finde rundt i, herunder fyldige produktbeskrivelser og klart udmeldte priser, der stort set på forhåndsvarer til den rabat, du andre steder må battle med ekspedienten om. Man kan savne detailoplysninger om montagen, skot og/eller bøjle af nogle af apparaterne samt om antenneinstallation. Men det klarer du med enten en opringning eller en mail til forretningen. Jeg glæder mig til at høre om din oplevelse af Marinetorvet. Lige på falderebet: Du får varerne 1-3 dage efter bestillingen!

Hurtig - effektiv - god pris

Fin hjemmeside - effektiv håndtering - god pris.

Her handler jeg gerne igen og kan anbefale til andre.

KANON GOD BETJENING

Det er ikke sidste gang jeg handler hos jer .
Hilsen Bent.

Totalt iorden

Garmin eTrex 30. God hjemmeside bla. med sammenligning af kort til GPS'er. Nemt at bestille og hurtig levering. Kun +++++er herfra.

Garmin GPSMap 62S

Hurtig levering. Pris OK efter hvad jeg har kunnet finde frem til.

Dog første gang jeg har har købt noget så dyrt og så selv skulle skaffe batterierne for at komme igang, desuden måtte den egentlige brugervejledning hentes på "nettet" idet den ikke var vedlagt i æsken. 2 forhold som dog næppe kan klandres Marinetorvet men snarere Garmin.

PS
Hvad er grunden til at produktet ikke kan oplades med batterier isat ? så
kunne gen-kalibrering undgåes.

Super!!

Virkelig imponerende leverings tid!

Gode priser

Super priser, god service og hurtig levering.
Brian Nielsen ( Det mørke Jylland )

100%

Overskuelig og vejledende hjemmeside - nem bestilling - bestilte den ene dag, havde pakken i hånden dagen efter. Perfekt!!!

Marinetorvet Support

Bådudstyr, fiskegrej, søkortplotter, GPS, fishfinders, radar, vhf, kikkerter, Garmin Lowrance, Furuno mm.

Besök Marinetorvet

Skriv till: info@marinetorvet.dk