Malika & Rosa omdömen

Malika & Rosa omdömen

9.5

Super lækkert stof og stort udvalg

Jeg har flere gange købt stof hos Malika & Rosa og har alle gange været 100% tilfreds.
Der er så mange fede stoffer at det nærmest er et problem at vælge og de har fede prints som man ikke finder andre steder.
Hvis man har muligheden så kan jeg klart anbefale at besøge den fysiske butik på Amager - man bliver som et lille barn i en slikbutik :)

Stoffer der inspirerer

Her finder du alle de stoffer, der giver inspiration og lyst til at gå i gang med at sy de sejeste sødeste sjoveste stykker tøj til børnebørnene - både drengene og pigerne. ♡♥

Ekstrem dårlig stemning og underlig behandling

Jeg har efterhånden besøgt butikken fysisk 2-3 gange, senest i sidste uge. Det kan være problematisk at anmelde en købsoplevelse med udgangspunkt i stemningen, og hvordan man som kunde bliver tiltalt, da den oplevelse altid bero på subjektiv fortolkning. Men fra min veninde og jeg træder ind i butikken, udviser personalet en virkelig underlig og ikke særligt behagelig adfærd. Jeg er godt nok meget afslappet i tøjet - jeans og sneakers - og ser ikke specielt tjekket ud, men min veninde har sin 6 mdr. gamle baby med, så der er ingen grund til at tro, at vi er andet end to veninder, der er taget den lange vej for at købe stof.

Tonen er hele vejen igennem meget nedladende, som om vi nærmest generer dem ved vores tilstedeværelse. Og da jeg spørger efter hjælp til at finde noget stof, der vil passe godt sammen, virker det som om, hun slet ikke har lyst til at hjælpe, og hun får hurtigt fejet os af med kommentaren: "Jeg kan vist ikke komme med et mere kvalificeret gæt end det." Inde ved siden af sidder - hvad der tilsyneladende er - hende, der bestemmer. Igen med en ekstremt nedladende tone, som om jeg da vist er gået forkert, fortæller hun mig, at det stof, jeg kigger på, er af en designer, der hedder Amy Butler og at noget andet er noget fint japansk stof. Da jeg forklarer, at jeg godt kender Amy Butler og allerede har købt noget af det japanske (Echino) tidligere, ændrer tonen sig dog. Jeg ender med at købe for små 400 kr. til min veninde, og den første kvinde står for at betjene mig. Det foregår uengageret, og da hun skal indtaste mine betalingsoplysninger, hører hun slet ikke efter, hvad jeg siger. Det går undervejs op for mig, at den dårlige stemning muligvis ikke er opstået pga. min veninde og jeg men i stedet skyldes det indyrdes forhold mellem de to kvinder - og så går noget af det uheldigvis ud over os. De taler ikke pænt til hinanden, den ene kommanderer rundt med den anden, som til gengæld også virker uengageret, og de er begge ekstremt sarkastiske. Det er tåkrummende at opleve voksne kvinder omgås på den måde! Det er tydeligt, de selv synes, de er meget vigtige, og hele oplevelsen er præget af stor snobberi. Men de burde overveje, om det er smart at skue hunden på hårene, når man betjener kunder - jeg har f.eks. en kandidatgrad i moderne kultur og design, og jeg bryder mig ikke om, at blive talt til som en uvornt barn, der er trådt ind på et territorie, hvor jeg intet har at gøre. Den eneste grund til, at jeg har handlet hos Malika & Rosa er de smukke stoffer og det gode udvalg. Men efter oplevelsen i sidste uge overvejer jeg kraftigt at finde mærkerne andre steder på nettet og handle der i stedet.

Fantastiske metervarer og hyggelig betjening

Denne butikken er et "must" for den syglade! Jeg tok turen innom da jeg var i København og fikk god service og kofferten full av flotte jerseystoffer med meg hjem. Anbefales varmt!

Fuldstændig overensstemmelse mellem hjemmesiden og det man får. Super kvalitet.

Stoffet er lige så flot i virkeligheden som på hjemmesiden. Alle oplysninger stemmer.

Dejlige inspirerenðe netværker.

Jeg føler mig utryg ved at aflever alle min dankortoplysninger når jeg handler i butikken.

Meget hjælpsomme og utrolig hurtig levering

Meget hjælpsomme og utrolig hurtig levering....

Levede op til forventningerne

Levede op til mine forventninger

Fin levering.

Jeg ville gerne have haft tydeligere syn for, hvor meget af billedstoffet, jeg fik. På det printede stof mangler der noget af billedet. Men ellers fint.

Rask levering

Godt utvalg og rask levering. Bilder stemmer med farge på stoffer.

Nemt og hurtigt

Jeg fik varerne meget hurtigt efter bestilling. Alt var pænt og korrekt pakket.
Hjemmesiden er dejlig overskuelig og nem at finde rundt på.

Lækker kvalitet og hurtig levering.

Leveret på få dage, og super lækker kvalitet på stoffet.

De har en masse godt stof i gode mønstre og skønne farver.

Du skal klart shoppe hos Malika Rosa hvis du kan lide at sy i stof. De har en masse godt stof i gode mønstre og skønne farver. Du får din pakke under en uge efter bestilling.

fantastisk

Mange smukke og dejlige stoffer i fine farver og mønstre, og i forskellig kvalitet. Stort udvalg

Hurtig og korrekt levering

Jeg var overordentlig godt tilfreds. Hurtig og korrekt levering. Hvad mere kan man ønske sig.

mega hurtig levering

Fantastisk hurtig levering, bestilte en eftermiddag,fik stoffet næste dag. Rigtig gode stoffer. Dog snød en vare ret meget i farven,det er den med noget rødt og turkise stjerner. Stoffet skulle bruges til nattøj, og med mørkeblå bukser, det passede ikke lige sammen, da den tykke kant om en stjerne viste sig at være mere grøn end blå, lidt ærgerligt. men køber gerne igen hos jer.
Joan

Jeg eelsker bare Malika og Rosa

Problemet med Malika og Rosa er ikke at de mangler noget. Problemet er at jeg ikke kan stoppe, når jeg først er kommet i gang. Mange flotte stoffer som jeg kan forestille mig bliver til kjoler til pigerne og bluser til migselv. Stop mig dog....

Hurtigt, god service og fantastiske stoffer

Havde min pakke allerede dagen efter, med alt som det skulle være. Smukke stoffer og super service, jeg vender helt sikkert tilbage

Mega hurtig betjening.

Kunne hente varen dagen efter at jeg havde bestilt den. Så det kan ikke blive bedre.

Hurtig problemfri handel :-)

Dejligt fløjl, jeg har ledt efter længe, leveret hurtigt og uden problemer.
Mange tak

Malika & Rosa Support

Kan du lide at sy - er du vild med sjovt og lækkert stof - stort udvalg i metervarer - alexander Henry Amy Butler Robert Kaufman Michael Miller og Echino.

Besök Malika & Rosa

Skriv till: info@malika-rosa.dk