Madamechic omdömen

Madamechic omdömen

9.8

Fantastisk

Det var bare helt perfekt og iorden.

Perfekt!

MadameChic.dk kan anbefales. Herrepungen var klar til afhentning på posthuset 2 dage efter den var bestilt. Pungen var oven i købet pakket og sendt i en solid æske, så der ikke kunne ske noget under forsendelsen.

Alt er godt hos Madame Chic

Handler altid med stor glæde hos Madame Chic. Har også anbefalet jer videre til veninder, som er lige så glade for jeres venlige og hurtige forsendelser. Der er intet at beklage sig over. :-)

God service og hurtig levering.

Tasken er rigtig fin, og den blev afsendt og leveret meget hurtigt. Alt i alt gik det helt problemfrit, og jeg er meget glad for min nye taske.

Ordre i dag og leveret i morgen.

Jeg har handlet flere gange hos Madame chic, og varerne har altid været, som forventet, og levering hurtig, så det bliver ikke sidste gang.
Inge-Lise fra Biersted.

Superhurtig forsendelse

Købte tasken søndag aften og den ankom i GLS-shoppen tirsdag formiddag. Er imponeret.
Hjemmesiden er nem at finde rundt på, gode produktbeskrivelser, konkurrencedygtige priser og hurtig forsendelse = jeg køber hos dem igen.

Den ønskede skoletaske var nem at finde på hjemmesiden, det var nemt at bestille og der kom ingen uventede udgifter til undervejs - og leveringen var super hurtig og perfekt.
Hilsen fra Rolf

Meget hurtig levering

Min vare kom meget hurtigt frem, hjemmesiden er god og nem, og jeg er super tilfreds med mine varer. Kan varmt anbefales!

Lynhurtig levering og god pris

Jeg bestilte Lego Friends penalhus og skoletaske til min datter som var nedsat. De blev leveret to dage senere og alt var som det skulle være.

Handlet ved dem 3 gange.
God service i telefonen og varen kom dagen efter som lovet,.

Sådan skulle alle webshops være

Bemærkelsesværdige gode beskrivelser af varene, sindsyg hurtig levering, forsvarlig indpakning og i det hele taget en rigtig god oplevelse.

Helt i orden

Det var intet at udsætte på købsprocessen. Det var præcis, som det skal være.

Fantastisk service og levering

Fantastiske tilbud, service og hurtig levering. Nem og overskuelig hjemmeside. Service pr. telefon også i top :-) Super glad for min nye taske :-)

Jeg bestilte varen fredag og kunne hente den på posthuset mandag, det var meget rart at leveringen gik så hurtigt.

Hurtig levering i god indpakning + vare svarende til det forventede

Hurtig levering i god indpakning + vare svarende til det forventede

Ganske enkelt perfekt!!

Sjældent oplever man en SÅ hurtigt levering som jeg gjorde hos MadamChic.dk. Varen var som oplyst, transaktionen forløb gnidningsløst og jeg havde varen dagen efter. Bestemt ikke sidste gang jeg handler der!

Betjening i top

God hjemmeside, let at bestille og hurtig levering af vare:-) Kan kunne anbefales! Fantastisk service...

Fantastisk hurtig levering

Altid en sand fornøjelse at handle hos MadameChick. Har handlet der 3 gange nu, og bliver lige overrasket hver gang over hvor hurtigt min vare ankommer hos mig. Helt sikkert et sted jeg gerne handler i fremtiden.

Kundepleje over al forventning

Du skulle prøve at handle hos MADAME CHICK, du vil aldrig fortryde et øjeblik. Du bestiller den ene dag og næste dag er varen afsendt. Det kalder man da service

MadameChic.dk Support

Hos MadameChic.dk finder du et stort udvalg af tasker og punge fra kendte mærker som Adax, Octopus, Nova Bags og mange flere. Vi ved hvor vigtig et tilbehør en taske er, og sætter en stor ære i at finde noget helt særligt, vi kan dele med dig.

Besök Madamechic

Ring på: 72 30 10 42