Lystfiskeren omdömen

Lystfiskeren omdömen

9.5

Excellent web shop - sikker emballering og hurtig levering

Ved alle mine tre on-line køb hos Lystfiskeren har service været excellent. Hurtig ordre bekræftelse, sikker indpakning og hurtig forsendelse/levering. Købene har varieret fra nogle få dåser hagl til en ny luft riffel . Det er min oplevelse at Lystfiskeren behandler alle order, små som store, med samme excellente service.

Perfekt!

Jeg bestilte om aftenen d. 9. april og kunne i dag d. 11. april hente min bestilling! Varen var pakket fint ind med en hilsen fra vedkommende, der havde pakket min bestilling. Meget god kundeservice, så jeg kan absolut kun anbefale at købe fra Lystfiskeren.dk!

Hurtig og præcis levering.

Den Web-shop er bare super. Pris, levering og varen er bare i top.

Topservice

Igen vildt hurtigt godt gået

Fantastisk

Utroligt det går så hurtig at det ikke kan betale sig selv at køre 😀 er ikke sidste gang jeg handler ved dem 👍👍 kan varmt anbefale

Hilsen en TILFREDS KUNDE

jeg har fået en meget fin behandling ved køb hos lystfisker ,hurtigt og reelt behandling .
Jeg fik en vare som var beskadiget under transporten og ringede så og talte med en mand som hed Erik vi fik en hyggelig samtale og blev enige om at jeg skulle sende varen retur . Det gjorde jeg så ,Jeg syntes så ikke at varens konstruktion var som jeg ville havde og foretrak så at få pengene tilbage . DET VAR DER IKKE NOGEN PROBLEM I ,PENGENE IGEN . TAK FOR GOD BEHANDLING

Hurtig, kvik og effektivt - ingen skader - kort sagt ikke sidste gang jeg handler der.

Som sagt intet at komme efter på nogen måde på det bestilte og leverede var bare helt ok og i top - men skal der være en enkelt lille torn ved rosen, var det at der i det indkøbte manglede en ekstra holder - da diameteren på det købte og det jeg havde i forvejen var forskelligt - resultat - den eksisterende holder var for lille til det indkøbte.

Men problemet var ikke stører end jeg selv kunne løse det - så no problemo.....

Fin levering

Hurtig og sikker levering

Flot og overskuelig hjemmeside

Hermed de bedste anbefalinger af Lystfiskeren. Efter at have kigget på hjemmesiden, der både var nem og overskueligt, så besluttede jeg mig for en handel en fredag eftermiddag. Tirsdag kunne jeg hente pakken, og indholdet svarede fuldt ud til det lovede. Tak for handlen og tak for den lille hilsen i pakken fra hende, der havde lavet forsendelsen. Hans-Chr.

Rabat-misforståelse

Rabat-misforståelse skal forstås således: varerne som jeg købte (3 forskellige slags 4 varer ialt) kostede 79.- pr. vare el. 2 stk for 130,-
Jeg købte 2 af én slags og 2 andre til nøjagtig samme pris - blev dog faktureret med 158,- for de sidste varer.
Når man kører med rabat-kampagner på så og så meget rabat ved køb af 2 varer må det jo være ligesom ved købmanden at man får rabatten uanset om man køber 2 "gule" eller 1 "blå" og 1 "gul" :(
Servicen var derudover bare iorden :)

Det bliver ikke meget bedre.

Rigtig gode varer og helt fantastiske priser.

100% Tilfreds

Gode priser, hurtig levering. Alt er i top :D

Bare ok

Har lystt til at handle der igen helt sikkert

god service og hurtig levering

Jeg bestilte et par sandaler lørdag aften og kunne hente pakken allerede om tirsdagen. Og så endda 200 kr billigere end andre steder. Super service og hurtig levering. Dejligt.

Lynende hurtig levering.

Hurtig levering af den rigtige kvalitet til en meget fornuftig kvalitet. Kommer igen 😃.

Nemt, hurtigt og produkter til en fornuftige priser

Nemt, hurtigt og produkter til en fornuftige priser

Super

Super godt sted at handle hurtig levering.

God service

En god oplevelse at handle med jer, meget professionel

Hurtig og effektiv

Jeg fandt mine sandaler som var 200 kr billigere end andre steder og sparede også i porto så det var en WIN WIN jeg er meget tilfreds.

Super

Super levering. Et sted man trygt kan handle uden problemer

Bedst på Kundeservice og Levering

Den Bedste Kundeservice

Hos Lystfiskeren ønsker vi at levere den bedst mulige kundeservice. Derfor holder vi åbent alle ugens dage året rundt. Dette mener vi er god kundeservice!

Hurtig Levering

Bestil dit nye luftgevær eller din nye luftpistol inden kl. 15 på alle hverdage - så garanterer vi at det sendes samme dag!

Om Lystfiskeren

Hos Lystfiskerens finder du alt inden for kvalitets Luftgevær, Luftpistoler og PCP Luftgeværer fra Gamo, Hatsan, Norica og Weihrauch.

Samtidig finder du også et stort udvalg i lækkert Outdoor Beklædning fra førende brands som, Fjällräven, Haglöfs, Columbia og Jack Wolfskin.

Besök Lystfiskeren

Skriv till: info@lystfiskeren.dk