Lotra omdömen

Otillräckligt
6.1
1 Trustpilot recensioner

Elendig

Lotra skal man ikke hjælpe.
Min søn forlod sit gode arbejde for at hjælpe lotra med et chauffør job og hvad var takken for det en fyreseddel et ½år efter.

Føj for den lede

Är Lotra ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

LOTRA A/S Support

Velkommen til LOTRA AS på internettet OPTIMAL AFFALDSHÅNDTERING Du får altid afhentet affald af enhver art til tiden når du har valgt LOTRA som samarbejdspartner. Du kan være sikker på en miljørigtig og økonomisk forsvarlig håndtering med størst mulig genbrugsgrad. OPTIMAL ENTREPRENØRKØRSELDu får altid entreprenørkørsel hos LOTRA til aftalt tid og sted. Du får professionel sparring og råd om den

Besök Lotra

Kontaktinformation