Livecodes omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Snel en Goeie Levering + Perfecte Klantenservice

hier meerdere keren een xbox live code gekocht perfecte en snelle leveringen. vandaag helaas mis gegaan xbox live code was al gebruikt of werkte gewoon niet, hierbij contact opgenomen via de live chat en ben hier snel en uitstekend geholpen top website met goede services.

Super!

Doet wat het beloofd te doen. Is snel, duidelijk en niet te duur. Absoluut een aanrader.

Directe levering en goede support

Verschillende keren al iets besteld. Code direct binnen gekregen. 1x deed de code het niet, maar door het snelle support had ik binnen 10 minuten een nieuwe code ! helemaal top.

Snel, Makkelijk, Goedkoop en Betrouwbaar

Ik heb net 4200 MP besteld voor 44 euro en ik kreeg binnen 5 seconden een e-mail met een gescande foto van een pre-paid card. Ik heb de code net ingevoerd en hij deed het gewoon. Lekker snel en ook nog eens 6 euro bespaard omdat 4200 MP normaal gesproken 50 euro kosten in de winkel.

Er zijn ook twee andere websites die dit voor 40 euro aanbieden maar de reviews gaven aan dat er ook gebruikte codes werden gestuurd wat leid tot een hoop gedoe. Nadat ik de website van Livecodes.nl goed had doorgelezen, durfde ik het aan om mijn bestelling te plaatsen. Het bedrijf heeft een keurmerk, waarschijnlijk een goede klantenservice en doneert ook een bepaalde percentage van de omzet aan een goed doel. Altijd mooi om te horen.

Hopelijk delen meer klanten hun ervaring bij dit bedrijf via Trustpilot zodat potentiële klanten weten of zij bepaalde ondernemingen wel of niet kunnen vertrouwen.

[Update]
2e aankoop gedaan, 12 maanden XBL Gold voor 42 euro. Code binnen 5 sec. ontvangen. Hier bestel ik voortaan mijn XBL Cards en Microsoft Points!

Är Livecodes ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Livecodes Support

Om företaget

Xbox Live Gold en Microsoft Points bestellen met kortingen tot wel 40%! 100% Direct geleverd (volledig automatisch) na betaling via iDEAL of Wallie!

Besök Livecodes

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.