Lidl Danmark omdömen

Lidl Danmark omdömen

Bra
7.2

Lidl er det sted, vi først går hen …

Det var med nogen skepsis, vi første gang begav os ind i Lidl i Viborg, for erfaringerne med andre tysk baserede butikker i Viborg har ikke været gode.
Men vores forventninger blev gjort til skamme, og efter at have handlet i Lidl gennem et par år, er det faktisk blevet vores førstevalg på indkøbsturen.
Lidl har ikke alt (men hvem har dét nu om dage?).
Til gengæld har Lidl mange fine ting, som ingen andre har. Røget laks og marinerede sild er det jævnt hen kvalitetsmæssigt gået meget tilbage med – men ikke i Lidl! Det samme gælder så forskellige varer som pølser, køkkenruller, nødder, vin, mejeriprodukter osv. osv.
Læg dertil, at medarbejderne er søde og hjælpsomme og at vi aldrig har mødt fødevarer, der er blevet for gamle. Fødevarekvaliteten er i det hele taget god og pænt over middel i forhold til resten af Viborgs butikker.
Derfor er Lidl blevet det sted, vi først går hen …
Den eneste anke er, at Lidl ikke har alt, men da det gælder samtlige butikker her i området, kan det godt blive til 5 stjerner.

Der er penge at spare på storindkøb af almindelige dagligvarer

Alt i alt et godt udvalg af dagligvarer og forskellige specialiteter. Desværre er kundeservice meget forskellig fra by til by. Den spænder fra 1 til 5 stjerner - så det må sammenlagt blive et sted i midten.

MUFFINS

Jeg er totalt vild med blåbæmuffinsene fra bakeoff afdelingen men oplever for tiden at de ikke sælges i butikkerne i Kolding længere. Der sælges kun de trælse chokolademuffins (som nok er gode for dem der kan lide mørk chokolade) . Hvis i er holdt op med at sælge dem er der så en mulighed for at lure en opskrift eller noget? Synes generelt Lidl i Kolding er en fin og god butik (begge to) men personalet kan virke en smule sure og ligeglade når man taler med dem. Finder altid spændende og gode ting når jeg lusker rundt i tilbudskurvene og er glad for begge butikker..men mangler blåbærmuffins!!! :)

Hej Birte,
Tak for din anmeldelse. Vores blåbærmuffins er taget ud af sortiment, og derfor kan du desværre ikke finde dem i vores bake off afdelinger mere.

Lidl, Mosevej i Kolding

Vi har tit købt noget i Lidl. Desværre oplever vi tit, at der er mange tomme brødkurve. Når man siger til de ansatte, at der ikke er flere brød, virker de ansatte ofte både ligeglade og sure. Når man spørger efter en bestemt vare, ved de ansatte ikke, hvor de skal lede. Ofte siger de bare, at varen er udsolgt, de gider åbenbart ikke hjælpe kunden. (Vi har mange gange selv fundet de "udsolgte" varer, efter vi har spurgt). God service og venlighed giver tilfredse kunder, der kommer igen. Manglende service og ligegyldighed giver kunderne et indtryk af, at Lidl er ligeglade med deres kunder. Der findes da heldigvis andre butikker, der sælger brød og andre dagligvarer, og som samtidig har et venligt og hjælpsomt personale.

Svar från Lidl Danmark

Hej Anne, tak for din anmeldelse. Vi beklager, at du tit oplever der er tomme brødkurve i vores bake-off afdeling. Det kan selvfølgelig ske, at en enkelt variant er udsolgt, men det skal mere være undtagelsen end reglen. Samtidig beklager vi også, at du ikke oplever, at du får en god service i vores butik. Vi går meget op i at vores kunder skal have en god købsoplevelse i vores butikker, og der er et kundevenligt personale helt essensielt.
Din anmeldelse vil selvfølgelig blive givet videre til den ansvarlige for butikken.

DOVN PERSONALE I LIDL, CITY VEST

Jeg har op til FLERE gange oplevet at medarbejderne i Lidl City vest har været dovne og respektløse. Når man spørger dem om hvor deres ting ligger peger de bare uden af kigge på ens ansigt. Når man så vender tilbage igen og fortæller at man ikke har kunne finde dem, får man svaret "hvis ikke det er der, så har vi det ikke". Man er nærmest "bange" for at spørge dem om noget, fordi de vælger at svare tilbage med et surt ansigt. I må hellere være ekstra omhyggelige med jeres medarbejder valg, det er sku for dårligt!! Dårlig service i LIDL CITY VEST!

Hej D,

Vi er kede af at høre, at du har haft dårlige oplevelser i vores butik. Vi er meget opmærksomme på at vores kunder får en god købsoplevelse i vores butikker, og derfor vil din kritik blive givet videre til den ansvarlige for butikken.

Super flotte butikker med bredde gange

Jeg synes det er en god og dejlig oplevelse at komme i jeres butik, der er et stort udvalg og altid masser af spændende tilbud. Jeres nye brødkoncept ser også rigtig godt ud.

Svar från Lidl Danmark

Hej Peter, Tak for de pæne ord. Det er dejligt at høre at du kan lide vores butikker og vores tiltag :-)

Handler der tit

Men bor også meget tæt på.

Jeg bryder mig ikke om det kæmpe farverige indtryk man får, så jeg styrer direkte mod tilbudskurvene for at se om de har noget elektronik( som er af glimrende kvalitet) og de dagligvare jeg skal have.
Brød og mælk mangler der dog lidt for ofte

Pæn discountbutik og rigtig lækker bake-off

Lidl er en pæn og nyddelig discount butik, som sjældent roder, og sjældent har udsolgt af det fastesortiment. Jeg oplever, at medarbejderne gøre deres for at holde butikken pæn, men alligevel har dog konstateret at butikken på Lygten, er pænest/ mindst rodet om formiddagen, og blive mere og mere rodet jo længere hen ad dagen man kommer.

Behagelig discounter

Vi handler mere og mere hos Lidl, vi kan lade varerne og deres fine afdeling med diverse brød. Tænker at det lige skal fordanskes lidt mere inden det er helt i top. Men det lærer de nok med tiden (deres slik afdeling er eksempelvis lidt underlig).

Lidl i City Vest

Fin butik og personale. Dog har Lidl et problem med at have deres kampnagevarer hjemme. Ellers er jeg godt tilfreds med butikken og deres koncept.

Bedste discount-kæde

Af de mange discountkæder er Lidl efter min mening den absolut bedste. Forretninger er flotte og rare at komme i, udvalget er rigtig godt, og så er det billigt.

SKUFFELSE IGEN IGEN I MARIBO

Hvor er det fantastisk at man gang efter gang kommer forgæves efter tilbudsvarer.
når man så spørger personalet hvor tilbudene ligger siger de nok så flot at de ligger der og der, ser man så efter på de steder som bliver anvist, ak ja så stod der i stedet for ost et par kasser med yogurt , men skiltet med ost havde man ikke fjernet.
Spørger man så hvor det ellers står, ja så er svaret, hvis der ikke står noget, ja så er der ikke mere, og tænk det kan vi selv også regne ud.
Dette foregår i Maribo afdelingern, gang efter gang.
PS. Kommer man derop tidlig Søndag morgen, og spørger efter et konkret tilbud som ikke er der, ja så er svaret, det har vi ikke fået, så ligemeget om man kommer Søndag eller Torsdag er det det samme.
poul Nilsson
kildevej 21
4970 Rødby

tyveri og uforskammet butiks chef

Var i lidl sadelmagerporten i hvidovre og aflevere dåser som er købt selvsamme sted. Dog uden at få pant for dem alle. Deres flaske automat mente man ikke skulle kaste dem ind. Hvilket jeg heller ikke gjorde. Da jeg tager kontakt til medarbejderen efterfølgende får jeg beskeden at det kan de ikke gøre noget ved. Ringer herefter til lidl og får samme besked at det kan de ikke gøre noget ved. Mage til dårlig service skal man godt nok lede længe efter. Så dvs. Du betaler pant men kan ikke regne med at få det retur. Og dåserne var ikke beskadiget eller på anden måde ulæselige. Og butikschefen stikker os lidl en plade og siger han har tjekket automaten dette er dog ikke sandt han talte i tlf imens han talte med mig og var aldrig i nærheden af automaten. Hans svar vat kort og kontant det kunne de ik gøre noget ved og vendte rundt og snakkede videre i son tlf.....Så der handler jeg aldrig mere. Og kan ikke anbefale nogen at købe flasker og andet med pant på. Medmindre man selvfølgelig er ligeglad med at få det retur igen. ; (

Både ris og ros

Jeg starter med det positive: Lidl har nogle rigtig fine varer til billige priser. Deres Deluxe-varer er utrolig spændende, da de er anderledes og samtidig står til en god pris. Jeg ELSKER Lidls varer!!
Det negative: Der er næsten aldrig kurve ved indgangen (det er de dog blevet bedre til). Flaskeautomaten virker aldrig, hvilket betyder, at man kan slæbe sine flasker frem og tilbage mange gange uden at komme af med dem. Der roder tit (Lidl Lygten, København NV), og alle mulige slags varer ligger blandet i deres frysere. F.eks. is, fisk og kylling, hvilket ikke virker særlig indbydende at blande sammen.
Men min Lidl på Lygten gør stille og roligt fremskridt, efter der er kommet nye medarbejdere. Keep up the good work!

Verndes bedste muffins

Jeg vil så gerne rose jeres fantastiske muffins - både med blåbær og chokolade. Jeg har serveret dem mange gange, og de får altid rosende ord med på vejen. Flere tror også de er hjemmebagte. Og som et ekstra plus kan de også fryses.

God priser, men for lille udvalg

I bør have et bedre udvalg, men det i har et heldigvis til nogle gode priser.

Irriterende af man ikke kan afmelde nyhedsbrevet

Jeg har forgæves forsøgt at afmelde nyhedsbrevet 3 gange - linket virker og hjemmesiden fortæller at du er blevet afmeldt, men det man så alligevel ikke.
Møg irriterende!

Dårlige oplevelser.

Angående LIDL på Lygten 49, 2400 København NV.
Der er aldrig nogle kurve ved indgangen, så man skal hele vejen igennem butikken for at hente en.
Desuden har flaskeautomaten ikke virket i over 2 uger! Det er mega ufedt at slæbe flasker med ned til jeres butik, hvorefter at skulle slæbe dem med hjem gang på gang! ØV ! :-(
Jeg har oplevelsen af at butikken er fyldt med dovne ansatte.

Serviceminded kassepersonale trods discount-image

Forleden oplevede jeg i Lidl Haderslev at den venlige kassedame, opdagede en anelse mug på en fersken jeg havde købt, som jeg slet ikke selv havde bemærket. Hun tilkalder straks en kollega, der henter en ny til mig - en service jeg under ingen omstændigheder havde forventet at opleve i lidl.
Flere af den slags engagerede medarbejdere i alle virksomheder ville være et kærkomment syn :)

fine butikker, dog med et snært af værtshus

Altid en fornøjelse. Det eneste minus er deres vindfang. Hvorfor skal det altid lugte som et værtshus. Det er en ganske forfærdelig dunst som altid møder en som det første. Heldigvis er butikkerne pæne. Også forstår de åbenbart som de eneste i branchen at sætte priser på deres varer. Det er sjældent man finder en mangel. Jeg kan godt li' at de har styr på det og ikke bare gjort som netto og fakta. Som i erkendelse af manglende evner og vilje, bare har sat en scanner midt i butikken, så kunderne kan rende i pendulfart for at se priser.

Lidl Danmark Support

Besök Lidl Danmark