Licotronic webshop omdömen

Licotronic webshop omdömen

9.2

Hvad skal jeg sige, billige priser og meget hurtig levering.

Bestilte Samsung fladskærm og kortholder, varerne leveret 2 dage senere. Havde telefonisk kontakt med Licotronic fik et venligt og høfligt svar på mit spørgsmål med det samme.

Fremragende

Bestilte mandag efter lukketid, og skrev det var vigtigt varen var fremme onsdag, p.g.a. ferie.

Ringede tirsdag eftermiddag, for at dobbeltjekke. Hurtigt svar på telefonen, og forsikring om ordren var ekspederet.

Onsdag inden kl 10, kom varen med Gls!

Super pris, super service, og hurtigt levering.

Tak for handlen.

Tilfreds

Den IPad jeg bestilte var ikk på lager selvom hjemmesiden sagde den var. Licotronic var dog hurtige om at kontakte mig og der gik kun få dage ekstra inden jeg modtog den.
Licotronic var klart den billigste i forhold til andre forhandlere af IPad Air.

Personlig betjening i en net butik ,det er sjældent man har den fornemmelse ;-)

Som overskriften siger så føler man sig velkommen og penge ikke er alt.

:-((

For dårligt at man skal vente en uge på at få vare som der stod var på lager. Så regn roligt med leveringsforsinkelse når du bestiller ved dette firma
Licotronic

Svar från Licotronic

Hej Frank
Du bestiller din vare søndag den. 6 April og din ordre bliver registreret mandag den. 7 April. kl. 09.39 og samme dag og på samme tid udsender vi denne mail da der er fejl i vores shop system....

Hej Frank
Der har været et mindre problem på vores shop i weekenden så lagret har ikke talt ned i takt med at bestillinger er landet ind så måske stod varen som værende på lager da du bestilte men det er ikke tilfældet da antal af bestillinger før din desværre har tømt lagret.
Men fortvivl ikke for vi har flere på vej hjem men der går lige 2-3 dage før vi kan afsende. Håber på din forståelse.

Så efter denne besked burde vi så have afsendt senest Torsdag den. 10 April men da sendingen først kommer ind på vortes lager meget sent på eftermiddagen kan vores logostikl ikke nå det så vi afsender først dagen efter.
Så ift. hvad vi oplyser dig så har du ret i at vi levere en dag for sent og det beklager vi.
Men skal vi se det fra den positive side så håber jeg du er glad for at du trods alt fik den til den billigste pris på nettet på det tidspunkt du bestilte :-)

Nemt at bestille, hurtig levering, konkurrencedygtig pris.

Nemt at bestille, hurtig og nem levering til pakkeshop, meget konkurrencedygtig pris for produktet. Kan bestemt anbefales.

Samsung TabPro 12,2

Virkelig en meget hurtig ekspedition, og god behandling kan anbefalses

hurtigt

Varen kom hurtig og lige til døren perfekt

Fantastisk.

Fik det bestilte inden for en uge. Leveret lige til døren.
Kan kun sige noget godt..

God og hurtig levering til Færøerne =)

Jeg anbefaller helt sikkert Licotronic til alle jer! :)
Har i nogle spørgsmål, skriv til dem i deres "chat"

Perfekt handel

Bestilte en Samsung F468005 TV til afhentning dagen efter, men inden jeg kom af sted til Jyllinge fik jeg en opringning at de ville kommer og aflevere TV på min adresse. Og selvfølgelig skulle det ikke koste mig noget som helst, det kalder jeg superservice.
Det er første gang jeg handler hos Licotronic men det er sikkert IKKE den sidste !!!

fin service

Selvom Jabra headsettet ikke var på lager kom det efter få dage. Og til den bedste pris!

Fantastisk service

Super service hos Licotronic. Kan varmt anbefales at handle hos Licotronic.com.

Super professionel service.

Hej Per
Tusinde tak for hurtig og sublim service. Jeg vil helt sikkert vende tilbage i fremtiden.

Jeg har sat stor pris på dine råd, og at du var på forkant med situationen, eksempelvis da jeg bestilte den gamle model af IPad mini.

Mvh Lars iversen

God service og informerende status vedrørende ordrerbestilling og afsendelse.

Kan kun anbefale Licotronic som et godt sted at handle. De svare hurtigt tilbage på alle tider af døgnet. Og du får information om at varen er bestilt og hvornår den er afsendt.
Du kan endvidere følge varen på nettet ved at følge det link der følger med afsendelsesbekræftigelsen.

Hurtig bestilling og levering

Det bestilte var ikke på lager, men der kom hurtig en henvendelse med et alternativ produkt som blev bestilt. Det lever fuldt op til forventningerne.

sen levering

Tja når man bliver bedt om at anmelde, medens man stadig venter på at få vareen, må det være et udtryk for at den kommer for sent. Det er nu over en uges siden jeg bestilte den, da var den på lager.

Super pris.. Mangler lidt track&trace info.

Super pris.. Mangler dog track&trace info.

Let og smertefrit

Hurtig ekspedition, god opfølgning og forbavsende hurtigt leveret (Post Danmark). Kan varmt anbefales

Personlig hurtig levering

Bestilte til frokost og om eftermiddagen kunne det nye TV tages i brug - fantastisk

Licotronic Support

Licotronic ApS har siden 1986 leveret produkter til brug indenfor Tele- & Data branchen. Langsomt og støt henover de mange år er sortimentet så blevet udvidet med nye produkter indenfor Audio- & Video så vi idag repræsenterer og leverer mærkevare fra Samsung Danmark, JVC Danmark, Doro Scandinavia m.fl. Til daglig holder vi til på Møllehaven 15 B 4040 Jyllinge og der kan vi træffes i hverdagene imellem 08.00-16.30 på telefon 4673 2600 eller fax 4673 1545. I weekenden er der lukket for personlig betjenning men shoppen har åbent 24-7. Man er også velkommen til at skrive til den daglige ansvarlige leder Per Silkjær på Email Ps@Licotronic.dk

Besök Licotronic webshop

Skriv till: salg@licotronic.dk