Lensway omdömen

Lensway omdömen

8.6
384 Trustpilot omdömen

Klockrent

Dom har superläkra märkesbågar till fantastiska priser,och deras kundtjänst är mycket bra, alltid snabbt och enkelt och leveranserna går fort.

Bra kundhantering!

Väldigt trevliga och hjälpsamma. Hade blivit fel på min faktura, ringde in och fick hjälp och allt fixade sig smidigt och enkelt.

perfekta felfria leveranser

Det ultimata E-handels bolaget aldrig ngt krångel leverans beskeden stämmer liksom tiderna.

Glasögon på tre dagar och är supernöjd!!

Supernöjd med mina glasögon och den bästa optiker jag någonsin haft.

Ulrika

Tack!

Snabbt och enkelt! Bra erbjudanden och smidig betalning! Kundservice när den är som bäst!

super

Very fast delivery and helpful and polite customer service.

Fantastiskt bra och SNABBA!

Lensway är absolut den bästa säljaren på nätet enligt min mening. Jag har beställt varor åtskilda gånger och varit lika nöjd varenda gång. Och allra bäst och imponerande är den snabba leveransen! Till och med glasögon med din valda styrka levereras inom ett par dagar. Högsta betyg!

Snabbt och smidigt

Det är alltid enkelt att beställa, leveransen sker snabbt och smidigt och det är aldrig något krångel. Tummen upp för Lensway!

altid hurtige, men irriterende kortbetalingsløsning

Altid hurtig levering og god kundeservice - er dog enormt træt af kortbetalingsdelen som jeg aldrig kan få til at fungere. Der kommer mere og mere sikkerhed på, hvilket IKKE har lettet ekspeditionen. Efter 3-4 forgæves forsøg ender jeg altid med en faktura og det er ærgerligt, da jeg gerne vil have betalingen ud af verden med det samme.

Bra optikertjänst

Ni har bra urval av glasögon i olika färger, former, material & storlekar & det faktumet att ni samarbetar med hyresgästföreningen är mycket bra då en stor del av landets befolkning är fattig. Med vänlig hälsning Kim Alfredsson

Ett enormt utbud!

Utbudet är väldigt omfattande och priserna är överkomliga. Framför allt så är det extra gynnsamt när de skickar ut dagliga erbjudanden per sms. Jag skulle verkligen rekommendera Lensway till mina vänner!

Snabb leverans, serviceminded kundtjänst

Har använt mig av lensway i flera år nu, förmånligt med konstant studentrabatt och fri frakt. Helt klart bekvämare än att gå in till optikern där de tar liiiite mer betalt.

Holder hvad de lover

Jeg har brugt Lensway i nogle år og priserne er de laveste jeg har fundet på nettet indtil videre, de kører ofte med rabatter og levering sker med det samme.

Har kun positivt at sige.

Perfect!

Fast delivery and very good customer service :)

I mangel på bedre ord Fantastisk og alt overskyggende

Jeg har brugt Lensway.dk i et par år nu, og i alle tilfælde så har de levet op til mine forventninger.
Nem og overskuelig hjemmeside, som efter deres nyeste tiltag er blevet endnu bedre.
Ved oprettelse af profil på deres site, får du hurtig adgang til de produkter du plejer at bestille.
Dvs genbestilling, som i mit tilfælde er kontaktlinser, har aldrig været hurtigere og nemmere.
Deres leveringstid er altid kort, konstant og til at regne med.
Jeg kan kun anbefale Lensway.dk

Mvh
Danni Capion Rasmussen

Excellent!

Always quick delivery. Tack :)

Very good service and products both when i order to Sweden or Spain

Very good service and products both when i order to Sweden or Spain

Nöjd kund

En nöjd kund som återkommer och återkommer

LensWay Support

Europas största nätbutik för kontaktlinser. 95% av alla beställningar levereras inom 24 timmar.

Besök Lensway

Kontaktinformation