Lekmer omdömen

Lekmer omdömen

8.5
4667 Trustpilot omdömen

Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans, helt klart över förväntan!

Bästa priset på min sulky, kunde Lekmer erbjuda. Beställde precis innan påsk, fick den ändå levererad innan påskledigheten, helt klart över förväntan.
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb,t enkelt och överrensstämmande med produktinfo

Bra varor, snabb leverans, Inga problem vid reklammation av en vagn som felbeställdes och mycket bra conversation med er kundtjänst!
Jag är en mycket trogen och nöjd kund som rekommenderat er vidare till flertalet vänner! :)
Omdöme av bekräftad köpare

En förebild på ämnet "hantering av tjänst"

Var alla företag som Lekmer skulle jag inte behöva fundera om jag ska handla på nätet eller ej och om/när mina varor kommer fram. Över förväntan!

Alltid snabb leverans!

Väldigt smidigt att beställa och snabb återkoppling. Problemet jag har nu är att jag ska sätta fast bilbarnstolen i bilen, då kan jag inte få någon hjälp som jag kunde fått om jag köpt i en "vanlig" affär.

Bra upplevelse

Jag hade en bra erferanhet for att handla från Lekmer.

bästa butik

Jag tycker att eran online butik är bra men hoppas att ni ska öppna fler butiker att besöka.

lekupplevelser

Inga problem att hitta presenter till barnbarnen.
snabba leveranser om man är sent ute.Direkt hem till brevlådan,
Tummen upp.

Besvikelse

Tyvärr tycker jag inte att min vara gjorde sig rättvis i det som visades på bilden, storleken var inte heller bra. Seg leverans och dåligt att det inte går art få telefon kontakt med er!!!
Bad dessutom om att stoppa beställningen men fick svar att den gått förlängt nästan 24 h senare lämnad den erat lager, vilket betyder att de borde gått att stoppa. Stor besvikelse tyvärr då jag tidigare varit nöjd med er!

Svar från Lekmer

Bäste kund, det här låter absolut inte bra. Vi vill absolut hjälpa dig på bästa möjliga sätt och ber dig därför vänligen ta kontakt med vår kundtjänst via http://lekmer.se/kundtjanst/ snarast möjligt, så ska vi titta närmare på just din order. Vh, Philip på Lekmer.se
Omdöme av bekräftad köpare

Bra utbud med snabb leverans.

Sajten har ett mycket bra utbud. Trots att vi beställde varorna i samband med helgdagar var varorna hos oss inom 3 dagar. Vi är helnöjda med våra produkter.
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans och varan uppfyller ens förväntningar.

Snabb leverans och varan uppfyller ens förväntningar.

Toppen nöjd

Super snabb leverans trots röda dagar vid påsk! Nöjd med min ergobaby spädbarns inlägg, prisvärd!

Toppen !

Snabb leverans! Varan perfekt.! Rekommenderas !

VÄLDIGT NÖJD

Köpte lite olika saker och jag fick produkterna inom ett par dagar. Superbra

Snabb leverans!

Bästa nätbutiken för mig som småbarnsförälder! Alltid bra och lockande rabatter, stort och bra sortiment och jättesnabba leveranser.

Inget krångel

Allt flöt på fint och varorna kom snabbt.
Omdöme av bekräftad köpare

Mjuka färgglada mössor! Perfekt leveranstid!

Bra leveranstid!
Bra pris!
Bra kvalitet!

Snabb leverans men

Bilderna stämde inte med produkterna

Svar från Lekmer

Bäste kund, det låter inte alls bra! Vi ska omgående titta närmare på dessa produktbilder och undersöka saken närmare. Finns det något mer vi kan hjälpa till med ber vi dig vänligen ta kontakt med vår kundtjänst på http://lekmer.se/kundtjanst/. Vh, Philip på Lekmer.se

Lång leveranstid

Utlovad leveranstid: 1-3 dgr. Beställde varor den 13/4, för ca 10 dgr sedan (5 arbetsdgr sedan) och enl leveransstatus så är det fortfarande inte framme vid utlämningsstället. Mkt trist erfarenhet.
/Anna

Svar från Lekmer

Bäste kund, normalt levereras paket inom 1-3 arbetsdagar i Sverige. Runt större högtider kan leveranstiden bli upp mot 5 arbetsdagar. Det är beklagligt att det tagit så pass lång tid för ditt paket att komma fram och vi ber om ursäkt. Om det finns något mer vi kan hjälpa till med ber vi dig höra av dig till vår kundtjänst http://lekmer.se/kundtjanst/ så ska vi hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Vh, Philip på Lekmer.se

Perfekt

Bra leverans.Bra kontak .bra information av varje produkt.

snabba leveranser

handlar gärna här igen

Lekmer Support

Hos Lekmer finns trygga och populära leksaker. Leksaker, spel och barnböcker från Lego, Duplo, Barbie, Alga, Kärnan och Lundby. Här finns klassiska trä-leksaker från Brio och Micki liksom barnens favoriter från Stiga, Matell och Hasbro.

Besök Lekmer

Lekmer ligger som 9 av 13 i kategorin