Laskompaniet omdömen

9.4
235 Trustpilot omdömen

Omdöme av bekräftad köpare

Inköp av dörrlås

Websida - många produkter, men ganska enkelt att hitta det man behöver,
Beställning/betalning procedur - standart, inga problemer här, fast visst kan det vara enklare idag (t.ex. med Klarna checkout)
Leveranstid - som utlövad upp till 3 dagar
Priserna - bra!
Sammanfattat - helt objektivt 5 sjärnor

Rekommenderas

Snabb service och leverans. Bra priser. Dock en brist att ingen monteringsinstruktion följde med för låset jag köpte.

Snabbt, enkelt och trevligt

Jag har köpt en yale doorman, låskompaniet har riktigt bra pris jämfört med andra och servicen är hur bra som helst, slutbläcket passade inte riktigt i min dörr, inga problem, 2 minuter samtal i telefon så skickade de ett nytt och jag fick med frankerat kuvert så att att det bara var att skicka tillbaka det gamla. Tänk om det det hade varit såhär smidigt att handla över allt.

Bra service och snabb leverans

Levererade beställningen på några dagar och var snabba på att svara på mina frågor före beställning. Konversationen innan beställning gav ett bra intryck av kunskap om mina frågor.

Utmärkt!

Bra hemsida, lätt att beställa och snabb leverans. Varorna helt utan anmärkning. Bra information om expediering och leverans.
Ett utmärkt, seriöst företag att handla av.

Helt Suveränt!

Snabb trevlig service. Jag had i all hast lagt en felaktig order och blev uppringd för att få bekräfta att de hade förstått vad jag egentligen ville ha!

Precis så som näthandel ska vara

Rätt sortiment, enkelt att beställa, snabb leverans! Priset var säkert bra det med... Svårt att jämföra eftersom detta företag var det enda som hade produkten jag sökte efter. Det märks att det är era kunder som är i fokus!

Mycket bra

Köpte ett lås som jag inte var riktigt nöjd med och dom var mycket trevliga och jag fick byta mot en annan modell bara positiva tankar om detta mycket kund medvetna företag,

Imponerande service av toppklass.

Beställda grejor kom omedelbart. Innan dess hade jag haft mailkontakt vid några tillfällen och alltid fått snabbt svar på mina frågor. Vid installationen av mitt lås fredag kväll fick jag problem och ringde efter kontorstid och pratade med en telefonsvarare. En halvtimme senare ringer man upp mig och löser mina problem samtidigt som man är ute och rastar sin hund. Imponerande - service av toppklass.

Låskompaniet fängslar sina kunder, är det lagligt?

Jag handlar en hel del via nätet och man träffar på bra företag och mindre bra dito.
Att få en nätupplevelse utöver det vanliga sker väl bara via kontaktsajter. Men den uppenbarelsen kom överraskande nog även från ett kanske lite oglamoröst företag som Låskompaniet.
Tack för upplevelsen, servicen och tron på mänskligheten, eller åtminstone ett i grunden seriöst företag på nätet. Blixtsnabbt svar när jag ringde och fick tala med en antagligen mycket vacker och begåvad flicka/kvinna. Snabbare än avgången hos en finnig sextonårsgrabbs första erotiska äventyr med en flicka var leveransen hem till mig.
Frågan är om inte varorna redan låg i brevlådan när jag stängde av datorn, jo så var det nog.
Tack Låskompaniet.

Rekommenderas!

Väldigt bra och snabb service. Dessutom till bästa priset.

Leverar över förväntan

Fick grejjerna snabbt, specialbeställd cylinder på 4 dagar. Fick dessutom en nyckel mer än vad som stod specificerat, tack för det!

Snabbt och smidigt.

Finns absolut ingenting att anmärka på.
Enkelt att beställa via hemsidan.
Grymt snabb leverans. En klockren butik.

Problemfritt

Köpte två assa entre med likalåsning, skulle få 5 nycklar, fick 7 av någon anledning... hyffsat snabb leverans allt OK inget att anmärka på

Kanon!

Beställde ett handtag som jag av den lokala handlaren i stan skulle fått vänta 15 arbetsdagar på, hos låskompaniet kom den efter 2 dagar.
/Mattias

Behövde komplettera ändå!

Handlade Myloq till en ytterdörr som det endast fanns det som brukar skickas med, låskistan etc.
Behövde endast komplettera med ett trycke men likförbannat var jag tvungen att åka och köpa ett låsvred, utan det gick det inte att montera låscylindern.
Ska man montera Mylock i en dörr där det aldrig suttit något lås behövs lite mer än trycket.
I övrigt är jag utomordentligt nöjd och kommer att handla där igen.
Jag kan starkt rekommendera låskompaniet åt andra.

Laskompaniet Support

Komplett låsbutik och säkerhetsbutik på nätet. Allt från lås,dörrlås, fönsterlås, hänglås, larm och säkerhetsskåp till dörrbeslag, överfallsskydd och skyltar. Vi har även mc-lås, mopedlås, cykellås, prylar, verktyg och båtlås. Drivs av auktoriserad låsmed. . Låskompaniet

Besök Laskompaniet

Kontaktinformation