Klubsupport omdömen

Klubsupport omdömen

Det är inte möjligt att skriva omdöme om Klubsupport. Har du frågor om detta är du välkommen att kontakta oss via vårt kontaktformulär.

Siden er lukket!

Er der nogle der har hørt noget eller hvad der er sket med de opsparede penge?

Noget tunge bagi!

Bestilte en håndfuld forskellige varer, som blev leveret efter 9 dage. Desværre benyttede de ikke GLS, som de ellers skrev på deres hjemmeside, så det var en noget tung proces at få pakken genleveret med DHL.
Alle varene blev ikke leveret selvom det fulde beløb var blevet trukket på min konto. Først over en måned efter lykkedes det at modtage det hele, efter KlubSupport var rykket et par gange.
Det er ikke i orden, og handler jeg ikke igen.

Casper Pedersen

I min fodboldklub har vi brugt klubsupport flittigt, og har derved kunne få råd til at deltage i flere forskellige turneringer.
Dvs. at klubsupport har givet os mulighedder som vi ikke har haft før.

Jeg kan KLART anbefale jer andre at prøve det an. Pengene kan virkelig gøre en forskel for jeres klub.Og jo flere penge, jo større forskel.

Nemme penge til din forening....

Klubsupport er nem at benytte og giver din klub mulighed for via medlemmernes køb på internettet at få % af købet sat ind på kontoen... Hvis medlemmerne har lyst kan det give klubben mange penge - og hvem kan ikke bruge det...?

God service

Klubsupport er et rigtig godt koncept og de få gange jeg har oplevet tekniske problemer har der været en rigtig god service.

Rigtig godt koncept

Klubsupport er en super idé til at tjene lidt ekstra til jeres foreining, når jeres medlemmer alligevel køber over nettet. udvalget af buttiker, og tilbud er godt, men bliver bedre og bedre, hvilket betyder kun 4 stjerne (endnu..).

God stil

Oplevelsen har helt igennem været perfekt.
Det er ikke snyd og det virker, selv dem der bliver nummer 1 i deres konkurrence, får god service, får sine penge (til klubben) og får sit produkt..

Super idé og godt formål!

Klubsupport har virkelig fundet på en genial idé!
En side som både hjælper virksomheder til at komme ud til forbrugere OG støtte gode formål og samtidig en mulighed for forbrugere om at støtte et godt formål samtidig med man handler.

Har virket upåklageligt. Man når frem til forhandlerens site uden problemer og får de beløb der er lovet.
Eneste svære er at motivere folk til at gå igennem ens site når de handler.
Og så er flere forhandlere selvfølgelig ønskværdigt så man kan handle så bredt som muligt.

kanon initiativ

dejlig måde at skaffe penge til favoritklubben via ting man alligevel gør

Rigtig god ide.

Her kan medlemmerne støtte sin klub, uden at det koster dem noget.
Det er en godt for medlemmerne, at interessere sig for og selv være aktive i,
at støtte sin klub og endda selv få fordele af det når de E-handler.
M.v.h. HP
TCO

God måde at hjælpe sin lokalforening

Klubsupport.dk er et glimrende initiativ, og en rigtig god måde at støtte sin forening på.

Der er allerede en del velkendte e-handelssites tilgængelige via Klubsupport, så hvorfor ikke bruge lejligheden til at sende nogle penge til foreningskassen samtidig.

God hjælp til foreninger

Klub Support er en kanon idé, den kan hjælpe mange foreninger med at få lidt mere i klubkassen.

Så kære foreninger brug dog de muligheder Klub Support har.

Super godt koncept

Jeg synes klubsupport er en rigtig god ide og det kunne være fedt hvis det blev endnu større :-)

Super koncept/aftale med foreninger

Fantastisk mulighed for foreninger for lidt ekstra støtte. Super idé.

Kanon tiltag for små klubber.

Fantastisk mulighed for foreninger for lidt ekstra støtte. Det er en super idé. Det gør at selv små foreninger får lidt ekstra i pengekassen at gøre godt med.

God mulighed

Dette er bare en rigtig god mulighed for den lille klubs medlemmer, eller støttemedlemmer til at gøre en lille indsats, der kan betyde så meget i den sidste ende. For alle ved at de små klubbers økonomi er trængt i disse tider.

Super koncept

Fantastisk mulighed for foreninger for lidt ekstra støtte. Super idé.

Flot koncept

Der er ingen tvivl om, at Klubsupport er et gennemført projekt. God støtte til sportsforeninger og dets lige. De bedste anbefalinger herfra!

Suveren idé til fodbold foreningslivet

Jeg syntes denne idé er fantastisk da klubberne herved får mulighed for at indtjene penge til materialer samt, og ikke mindst, "teambuilding" ture der vil gøre holdet bag klubben stærkere.
Selve idéen er jo lige til, og alle der deler samme interesse for at hjælpe sin klub har via denne kanal en meget nem mulighed for at gøre dette.

www.klubsupport.dk Support

På KlubSupport kan man oprette sin klub og tjene penge, når medlemmerne e-handler.

Besök Klubsupport