Klarna omdömen

Klarna omdömen

Mycket Lågt
2.5

Har ikke haft et problem med denne løsning

Har brugt Klarna 3-4 gange nu, altid klarna konto, elsker den løsning med at man har et minimum man skal betale hver måned, men er der overskud kan man betale meget af og hurtigt komme af med det.
Indtil videre har der ikke været nogle problemer, jeg har dog heller ikke været ude for jeg har bestilt noget forkert da jeg altid bruger en del tid på at være sikker på hvad jeg skal bruge osv.

Kan også lide den måde de laver "rykker gebyr" på ved at tilføje det til næste regning.

Det er en smart måde klarna virker på så længe man er obs på det hele.

Hej Heine

Vi stræber altid efter at tilbyde en enkel og smart betalingsmulighed for vores kunder og derfor er det dejlig bekræftende at læse din anmeldelse, hvor du netop fremhæver dette.

Det er fantastiskt at høre fra kunder, der er tilfredse med vores service.

Tak for de fem stjerne og de fine ord.

Hav en god tirsdag!

Top Service

Ich habe vor einiger Zeit über Klarna etwas auf Raten bestellt und bin wirklich sehr zufrieden. Ich bekam erst die Ware und etwas später die Rechnung. Habe nun schon die zweite Rate pünktlich bezahlt und es läuft wie am Schnürchen. Ich denke die vielen schlechten Bewertung resultieren daraus, das sich die meisten nicht sehr genau über Klarna und ihr geschäftsgebaren informiert haben. Wer pünktlich seine Rechnungen bezahlt, der bekommt auch keinen Ärger. Ich empfehle Klarna weiter, da ich mit dem Service sehr zufrieden bin und ich auch die flexibilität sehr schätze. :)

Hallo Maunz Maunz,

vielen Dank für das freundliche Feedback und die gute Bewertung!
Es freut uns ganz besonders wenn unsere zufriedenen Kunden Ihre Erfahrungen online mit uns und anderen teilen!
Schön dass unser Ratenkauf so gut zu Ihrer Zufriedenheit verläuft – so soll es sein.

Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag und ein frohes Osterfest!
Kerstin von Klarna

Ringere end så mange andre alternativer...

Der er flere andre gode på markedet... Kan anbefale Resursbank, - hvor kundeservices er god og deres kort kan bruges en del steder...

Hej Kim

Jeg er selvfølgelig interesseret i at vide, hvilken oplevelse du har baseret din anmeldelse på, så vi kan anvende din feedback konstruktivt.

Har du mulighed for at sende en mail til mig på service@klarna.dk?

Ist teuer!

Bei Jack Jones werden 3,- € für Klarna Rechnung verlangt, ohne dass darauf deutlich hingewiesen würde. Die Rechnung erhält man dann schon bevor die Ware verschickt ist.

Sehr geehrter Herr Buehring,

es ist richtig dass Jack Jones eine Rechnungsgebühr von 3 EUR pro Bestellung erhebt. Hierauf werden Se im Bestellverlauf hingewiesen und auch der Rechnungsbetrag ändert sich im Warenkorb natürlich dementsprechend.

Die Rechnung wird zeitgleich mit der Ware versandt. Da bei Bestellungen bei Jack Jones die Rechnungen per e-mail versendet werden, erhalten Sie diese in der Regel 1-2- Tage vor Erhalt der Ware. Benötigen Sie einmal mehr Zeit um die Ware vor der Zahlung auszuprobieren, können Se das Fälligkeitsdatum Ihrer Klarna Rechnung auf klarna.de um bis zu 10 Tage verlängern.

Wenn Sie die Ware einmal deutlich später als Ihre Rechnung erhalten sollten, kontaktieren Sie bitte unseren Kundendienst – dieser wird Ihnen dann gern weiterhelfen.

Viele Grüße und einen schönen Tag,

Fin ordning :-)

Har brugt Klarna nogle gange, altid uden problemer :-)

Hej Michelle

Hvor er det skønt at få 4 stjerner!

Det er rart at få bekræftelser fra vores kunder om vores gode service. Vi stræber altid efter at imødekomme vores kunders ønsker og det glæder mig derfor at læse din positiv kommentar.

Hav en god mandag.

Ekstremt utroværdige

Jeg bestilte en vare hos Dustin med 12 måneders afdragsfri betaling og ordren blev til min undren afvist hos klarna. Jeg betaler mine regninger til tiden og er ikke registreret i RKI. Jeg ringede derfor til klarna for at få en forklaring de sagde at min ordre var gået igennem hos dem og at de afventede svar fra Dustin. Dustin derimod kunne ikke finde nogle ordrer fra mig og gjorde mig i øvrigt opmærksom på at de ikke skal godkende noget fra Dustins side når ordren er gået igennem hos klarna. Altså fup og fiduser .....jeg har haft mange samtaler med Klarne men de holder stadig på at min ordre er gået igennem på trods af at intet er registreret hos Dustin. Har nu givet op og køber varen hos en anden forhandler.Det må være en virkelig dårlig forretning for Dustin at samarbejde med klarna. Jeg kan se at jeg ikke er den første kunde med dette problem.

Hej Tinah

Først og fremmest synes jeg, at det er utrolig vigtigt, at vi får klarlagt, hvorvidt din bestilling er gået igennem eller ej, så du undgår at bestille varerne to gange.

Nu ved jeg ikke, hvad du hedder til efternavn, så hvis du kan sende det til mig på service@klarna.dk, finder jeg lige ud af det.

Ubeskrivelig DÅRLIG kundeservice

Jeg skriver her på trustpilot fordi jeg ønsker at advare folk i at bruge denne finansieringsmulighed. Det er ikke alt dårligt for jeg har været glad for at bruge Klarna i meget langtidsperiode og det har også forløbet problem frit in til nu også er det virkelig også gået galt.

Søndag den 23-03-2014
Gik jeg glædeligt ind på Dustin Home for at bestiller for et beløb som hedder 11.000+. Jeg har ikke alle pengene nu og vælger at benytte Klarna som jeg rigtig mange gange har gjord. Jeg bliver godkendt til at "låne" beløbet som skal brugs af Klarna. Der bliver jeg jo rigtig glad og godkender låne aftalen. Kort tid efter modtager jeg en ordrebekræftelse fra Dustin Home.

Mandag den 24-03-2014
Jeg kigger nu lidt nærmere på den ordrebekræftelse og finder ud at jeg har bestilt et forkert produkt og ringer derfor til Dustin Home om morgen og fortæller at de skal annullere den aftale grundet at der var forkerte vare som jeg havde bestilt. Dustin Home bekræfter i telefonen at denne nu er annulleret. Jeg går der efter ind til Dustin Home hjemmeside og bestiller de rigtige vare som jeg gerne ville have. vælger igen Klarna som afdragsordning men får en afvisning. Jeg tænker at det er nok beløbet da jeg havde bestilt for lidt mere ind første gang. Jeg ændre derfor lidt på orden og kommer så ned under det som jeg ville købe for i første omgang. Igen afvist. når tænker jeg så jeg ringer til Klarna hvor jeg kort får at vide at det er fordi at de ikke er blevet registeret endnu og at jeg skal prøve senere på dagen, ellers skulle jeg ringe til dem igen. Jeg prøve flere gange i løbet af dagen og alle gange afvist.

Tirsdag den 25-04-2014
Ringer jeg til Klarna igen for at høre om det var gået i orden så jeg kan bestille de ting som jeg skal bruge. Det var det ikke kunne jeg konstatere og kundeservice medarbejdere ville sende denne videre til manuel vurdering som kan tage op til 24 timer for at få en svar tilbage. Fint tænker jeg så venter jeg til i morgen. Kundeservice medarbejderen siger dog at jeg kunne prøve igen senere på dagen hvis nu de får den kørt igennem. Derfor prøver jeg lidt flere gange i løbet af dagen for at om det virker. Igen afvist

Onsdag 26-03-2014
Ringede jeg igen til Klarna for at få løst dette problem så jeg kan bestille de ting jeg gerne ville have, her havde jeg en længere samtale med arbejderen omkring om jeg overhoved var godkendt forså, ville jeg ikke forsætte denne sag. Kundeservice medarbejderen fortæller at denne var ret sikker da jeg havde købt mange gange før på denne måde og derfor kunne han ikke se at det skulle være et problem men at han kunne se sagen ikke var færdig hos kreditafdelingen og at den godt kunne tage op til 48 timer før man fik et svar. Jeg spørg til det er muligt at få en mail eller opkald når denne var klar så jeg slap for at forsøge flere gange inde på Dustin Homes hjemmeside. Det kunne man ikke men undtagelsesvis ville personen sende en mail når personen fik svar. På da varende tilspurgt er ved at være godt sur og irriteret. jeg prøver dog igen hos Dustin Home og finder ud af jeg godt kan købe for et mindre beløb 4500 så jeg tænker fint så ser jeg lige om min kone kan tage det resterne i hendes navn og den siger at hun er godkendt til 9000 så det passer med det beløb jeg gerne vil købe for. Så jeg går ind og lave 2 bestillinger og der bliver jeg så også afvist på de 4500 kr. og det samme gør min kone på det 9000. Det syntes jeg var underligt og derfor ringer til Klarna igen og derfor jeg af vide at det er fordi at ens bestilling jo går i gennem når man trykker på knappen og der går en uge før denne bliver slettet igen. Altså det samme problem jeg har fra i søndags. Nu bare med vare jeg ikke har bestilt men bare prøvet at bestille for at se hvor meget jeg kunne købe for. Jeg får af vide at jeg bliver nød til at vente med at bestille ind til at jeg har kørt fra deres kreditafdeling.

Torsdag den 27-03-2014
Ringer jeg så til Klarna igen i håb om at min sag var, afgjorde og får tilfældigvis den samme medarbejder i røret igen som "lige skulle til at sende mig en mail" her slutter min tålmodighed da hun fortæller at jeg er afvist på at få låst op igen så jeg kunne lave en ny bestilling og at der ikke var andet de kunne gøre fra kundeservice. Jeg bliver så sur til den medarbejder at jeg fortæller at jeg gerne vil tale med hendes chef da jeg syntes det er urimeligt at det skal tage mere in 48 timer for at få låst en ordre op også bliver men afvist uden grund. Det kunne man ikke fortælle medarbejderen og sådan var det. Fint siger jeg så må jeg beklage mig på andre måder og der er derfor at kommer denne dårlige scorer

Det skal siges at der er sikkert flere detaljer i sagen og har ringet flere gange ind det der er beskrevet men det er en kort gennem gang for, at du kan få et overblik hvor mit forløb med Klarna
Personligt kan ikke se hvor problemet skulle være står ikke i RKI har hus 2 biler kone og børn. Altså en familie med forholdsvis gode indkomst dog havde jeg ikke pengene nu til de vare jeg gerne ville købe.

Kort opsummering. Når du skal bestille vare med Klarna så skal du være sikker på at det er de rigtige vare du bestiller og for guds skyld ikke annullere det købt forså, kan du ikke købe igen før en uge senere. Kundeservice medarbejdere føles som om at de enten ikke er særlig interesseret i at arbejde der hvor de er eller også er de simpelthen skolet til at sige nogle forud lavet undskyldninger i håb om at spise kunden af med det. Det er ikke en bonus at man har været en god kunde. Jo du kan låne for mere AKA de kan tjene flere penge men det er det.

Hej Danny

Jeg kan godt forstå, at det har taget pusten fra dig!

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan danne mig et overblik over historikken, da jeg mangler dit fulde navn.

Har du mulighed for at sende en mail med lidt flere informationer?
E-mailadressen er som altid service@klarna.dk.

Fremragende betalingsalternativ!

Jeg har anvendt Klarna's betalingsalternativ ofte ved køb fra cdon.com.

Har aldrig haft dårlige erfaringer, og som en anden anmelder rigtigt nok skriver, at betales til den altid helt rimeligt fastsatte dato, så bør der ikke opstå nogle som helst problemer.

Ydermere, så kan det anbefales at sætte sig ind i de forskellige betalingsalternativers betydning, inden man vælger hvordan man ønsker at betale, i forhold til køb ved cdon.com, hvor Klarna's betalingsalternativer er klart og tydeligt beskrevet.

Hej Søren

Hvor er det dejligt, at du ville dele din positive oplevelse med os!
Vi takker mange gange for den flotte anmeldelse og de 5 stjerner.

Hav en fantastisk tirsdag.

Undres

Vi har lige fået en faktura fra et inkasso firma som siger at vi ikke har betalt for en flyverdragt og hvis vi ikke betaler ryger vi i RKI. Men vi plejer ALTID at betale med dankort, og med det samme. der er dog INGEN penge trukket fra vores konto. (har vi jo først set nu hvor vi har modtaget brevet fra inkasso firmaet.) Men vi har heller ikke fået nogen rykkere????? så i stedet for at betale 398 kr skal vi nu betale 1052,11 kr
Det syntes jeg dæleme ikk i kan være bekendt.

Hej Lars

Det skal du naturligvis have en forklaring på.

Jeg er i øjeblikket i gang med at undersøge forløbet, og af hensyn til dine personoplysninger, så vil jeg vende tilbage til dig senere i dag pr. e-mail med et svar.

Tak for din tålmodighed!

Geschäftsmodell Betrug

Habe erstmals bei MS-Mode auf Rechnung gekauft. Nie eine Rechnung erhalten. Danach auf der Webseite von Klarna nach Rechnung gesucht. An zwei Tagen mir einen Link zuschicken lassen, wo evtl. meine Rechnung aufgezeigt ist. Immer kam Meldung "Es liegt keine Rechnung vor." Eine Woche später kam Mahnung samt hoher Mahngebühr. In Verbindung mit betrügerischen Inkassofirmen scheint das ein tolles Geschäftsmodell. Ich werde jedenfalls die Mahngebühr begleichen, noch jemals bei einem Anbieter kaufen, der mit diesen Gangstern zusammenarbeitet.
Birger Stenstrup och Florence tyckte detta omdöme var användbart

Sehr geehrter Herr Weitzel,

die Originalrechnung haben wir am 20.02.2014 per e-mail an die bei der Bestellung eingegebene e-mail-Adresse gesendet.
Wenn Sie auf unserer Website den Service Mein Klarna nutzten, werden Sie aufgefordert, die beim Kauf eingegebene e-mail-Adresse einzugeben, um Ihre Rechnung einsehen zu können.

Wenn Sie hierzu weitere Fragen haben, erreichen Sie mich unter meinungen@klarna.de.

Kerstin von Klarna

Complicated firm, will not recommend to anyone. NO TO KLARNA NOW OR IN THE FUTURE

Kontogæld ved seneste udskrift (20-01-2013) 4 278,67

Indbetalinger -599,00
Rente 51,07
Fakturagebyr 39,00
Resterende kontogæld 3 263,69

this is a direct message i got from a klarna worker. I told him i wanted to know what iv been paying for the last months. I totally went through and agreed to my payments because it tallied with my notes iv made. Months later i find out i had been paying for stuff iv returned and havent even recieved and this made me get a whole bunch of "rente". After they found out and have deducted accordingly what im not owing i asked what about the rente? because definetely every bill came with one and so if there has been faults found then why not deduct some as rente or compensation, and they said "det bliver modregnet" which is totally ridiculous. If i own 400 and u find out its actually 200, and deduct 200 remaining 200, what shows rente has also been modregnet.

After getting a total view of every single payment i realised 599 inbetaling in february wasnt registered. These people insist i should come with a recept to prove it so i send the exact email i got from one of the workers to them. They then tell me its a mistake because i made a payment in february 272 kr and in march 327 kr of which the worker decided to chose to add these two payments and find a date for it. How can two different payments made on two separate days be added under one date? To my calculation i own them nothing but they chose to send me a bill of 611 kr this month. Iv decided to pay off the 611kr to stop their rente and fakturer and BS, but i need my 600 kroner payment from february and im going to put them right. If you start a business to cheat people you always lose big time and the business collapses and these are some of the ways. Klarna has to be abbolished from every method of payment and every country.

Iv been a great costumer of Klarna for over 2 years now. This is my opinion. Their costumer service is a great one. Iv come to like some workers like [Names]. They are very helpful. But my meaning of them being complicated is:
They have a bad way of communicating with their firms in a sense that they just send rykker gebyr and a whole banch of bills to customers who for one reason or the other have been mislead.
I personally have a case with them right now. Iv been buying stuff and im a good payer. I dont remember missing a payment until i moved out of my apartment to a different place,where i couldnt use as my address. I told them not to be sending my letters through post but rather email. I found out later about 6 months that iv been paying a whole lot of money and even for stuff i never got. I realised that when they told me im owing 75 kroner of which if i dont pay i will be sent to inkaaso. That made my eyes wide open to go through every stuff and every details, all to realise iv paid 1500 and over for stuff i never got, gebyr which i had no idea, etc. Finally i got on the case and the money has been refund. Thanks to [Name] from klarna. February 2013 i made a payment of 600kr through my friends netbank. I went through a payment history i got from klarna all to realise they havent registered that. Now its almost a year ago and im here finding difficulties getting the reciept cos my friend has a different bank and he is always busy and a whole lot. For some time in my payment i had to pay seperately for a seperate item, even though i chose klarna as my payment method, but it looked as if everytime i get a bill it appears iv bought this item and my bill is this and i can pay a minimum of that, but i end up paying seperately, because klarna mean its a seperate method of payment.
I love nelly and all other firm who have their payment through Klarna, but trust me im so dissappointed and will never in a million years think of choosing klarna or recommending it to any one. I can go on and on with my reasons but enough said.
Birger Stenstrup tyckte detta omdöme var användbart

Hej Florence

Du nævner nogle konkrete eksempler, som vi allerede har hjulpet dig med. Vi håber derfor nu, at vi har fået det på plads. Dog er det selvfølgelig rigtig kedeligt, at det ikke blev så smidigt, som det burde have været. Det er der ingen tvivl om.

Med hensyn til problematikken vedrørende betalingen på de 600 kr. vil jeg råde dig til at tjekke din e-mail. Vi har nemlig besvaret dine seneste spørgsmål i dag, så lad os fortsætte dialogen der.

Ida, Klarna

Einfach unfähige Leute in der Buchhaltung!!!

Habe im Januar eine Bestellung über zwei Artikel getätigt und zwei Rechnungen mit der selben Rechnungsnummer von Klarna erhalten mit der möglichkeit des Ratenkaufs. Dachte super dass ist ja einfach.
Also habe ich beide Beträge genommen da es ja die selbe Rechnungsnummer war, habe diese zusammen gezogen und auf drei Zahlungen aufgeteilt.
Tja zuerst habe ich eine Mahnung über den kleineren der Beträge erhalten (mit neuer Rechnungsnummer). Daraufhin habe ich beim Kundendienst angerufen, der wirklich sehr freundlich war. Dort wurden mir dann die Mahnkosten erlassen obwohl ich ja wie gesagt die beiden Beträge als Teilzahlung schon veranlasst hatte. Nun gut. Ich habe diesen Betrag dann gesondert überwiesen. Nun bekam ich über eben diesen Betrag eine Mahnung von Ident Inkasso. Worauf ich nochmal Inkassogebühren bezahlen durfte.
Also alles in allem...ein Drama. Ratenkauf bei dem verein nie wieder!!!!
Birger Stenstrup och Florence tyckte detta omdöme var användbart

Hallo „mimimaus“,

um nachzuvollziehen, was hier genau geschehen ist, würde ich mir Ihre beiden Rechnungen sehr gerne genauer ansehen und möchte Sie bitten, mir die Rechnungsnummer(n) an meinungen@klarna.de zukommen zu lassen.

Ganz allgemein ist es so, dass Sie bei Rechnungen einiger unserer Partnerhändler die Möglichkeit haben, Ihre Rechnung durch eine Teilzahlung in einen Ratenkauf umzuwandeln. Ist dies geschehen, erhalten Sie zur Mitte jeden Monats eine aktualisierte Rechnung (Monatsrechnung), auf der Sie über Ihr aktuelles Saldo, den im nächsten Monat zu zahlenden Mindestbetrag und das Fälligkeitsdatum informiert werden. Laut Ihrer Schilderung kann ich mir vorstellen, dass eine der beiden Rechnungen nicht erfolgreich umgewandelt wurde, weil z.B. die erste Teilzahlung nicht eingegangen ist. Wie gesagt schaue ich mir das gern genauer an und helfe Ihnen weiter.

Kerstin von Klarna

Gode råd hvis du vil bruge Klarna.

Historik:
Første køb: da jeg handlede via Klarna første gang, var jeg ret sikker på, at jeg satte kryds ved Konto. Der kom et girokort, som jeg ikke fik nærlæst, så jeg indbetalte den delbetaling som var blevet oplyst, da jeg foretog købet. Så kom der en rykker med rykkergebyr, og besked om at betale hele beløbet. Jeg ringede der ind, og fik at vide at jeg havde valgt Faktura. Vi blev enige om at jeg måtte have sat krydset forkert, og ham jeg snakkede med, ville flytte det til Konto, og der skulle så komme nyt girokort, uden rykkergebyr, så jeg skulle smide det ud, som jeg havde fået. Nu kom der så et nyt girokort, med 500kr i rykkergebyr og trussel om RKI. Ringede igen, og fik at vide, at man slet ikke kunne flytte fra Faktura til Konto i deres system, og at ham vi havde snakket med slet ikke havde beføjelser til at aftale det. Det endte med at jeg måtte betale hele beløbet+500kr i rykkergebyr, for at undgå RKI.
Andet køb: Denne gang tog jeg skærmprint, så jeg kunne bevise, at jeg havde valgt Konto. Nu kom der først en mail, hvor der stod, at det var oprettet som Konto, og et par dage efter ny mail, hvor det nu stod som Faktura. Belært af sidste gang, skrev jeg til dem, og vedlagde skærmprint og de to modstridende mails. Først forsøgte de at ringe til mig, men jeg afviste at snakke med dem, og forlangte et skriftligt svar. Først kom der så en ret uforståelig mail, fra en kvinde der tydeligvis ikke havde forstået hvad problemet var, så det accepterede jeg ikke. Til sidst fik jeg en mail fra en højere oppe i systemet, som undskyldte at deres system ind i mellem lavede fejl, så Konto kunder blev flyttet over som Faktura kunder!!! Nu kunne de pludselig godt flytte mig fra Faktura til Konto.
Råd:
1. Lav og gem skærmprint af hele købet.
2. Nærlæs alt hvad der kommer fra Klarna, og vær især opmærksom på om de skriver Konto eller Faktura.
3. Ring aldrig til dem, skriv og gem mails som dokumentation.
4. Hvis de ringer tilbage, så nægt at snakke med dem, og forlang skriftligt svar, gem dem som dokumentation.
5. Bliv ved med at skrive til dem, ind til alt er fuldstændigt klart, især om det er Konto eller Faktura
6. Hvis de påstår at de ikke kan flytte fra Faktura til Konto, så tro ikke på dem.
7. Glem alle rådene, og køb dine varer et andet sted, hvor de ikke bruger Klarna som finansering.

Hej Lars

Jeg har nu læst dine råd igennem, og det bekymrer mig, at du har følt dig nødsaget til at samle skriftlig dokumentation. Sådan ønsker vi helt sikkert ikke, at det skal være.

Telefonisk eller skriftlig kontakt er hip som hap for os, men vores erfaringer viser os, at mange kunder gerne vil ringes op. Derfor starter vi altid med at ringe i stedet for at sende en e-mail.

Jeg har kigget lidt nærmere på din historie, og umiddelbart ser det ud til, at du har blandet de to fakturaers historik sammen. Jeg kan derfor godt forstå, at det ikke har været nemt at se logikken i det hele.

Kontakt mig endelig på service@klarna.dk, hvis du ønsker en mere dybdegående forklaring.

Malou fra Klarna.

Bondefangeri

Dårlig service, vælg aldrig faktura, det hele handler om gebyrer og snyde folk

Hej Maria

Nu ved jeg ikke, hvad du har baseret din anmeldelse på, men jeg bliver da ked af at læse sådan en kontant udmelding. Vi er bestemt ikke interesseret i at snyde nogen.

Nu har du kun skrevet dit fornavn, og for at kunne hjælpe dig har jeg brug for lidt flere detaljer.

Dem kan du sende til mig på service@klarna.dk

Malou, Klarna

Klarna virker nok ok men men jeg skal lige have besked først

jeg ved ikke om jeg købet eller solgt har lavet et køb man har ikke fået noget brev
om afbetaling i nu
snart længe siden og må heller ringen i morgen og høre hvad jeg skal gøre
for at blive sikker på vejen igen

hader misforstålser i sådanne sager
men giver ful stjerne end til da,

tak for hurtig kontakt
det hele er jo bare i den skønente orden :)

Hej Lasse

Tak for de fem stjerner, dem er vi glade for!

Det er bestemt vigtigt, at du føler dig sikker når du handler med Klarna, og derfor er jeg rigtigt glad for, at du kontakter os, så vi kan komme tvivlen til livs.

Jeg har nu sendt en e-mail til dig med mere information om købet, og hvis du har flere spørgsmål, skal du endelig ikke tøve med at kontakte mig.

Rigtig god tirsdag til dig.

Malou, Klarna Danmark.

nie wieder über einen onlinehändler bestellen, der Rechnungskauf über Klarna anbietet

habe ganz schlechte Erfahrungen mit Klarna gemacht. Erst kam die Rechnung nicht, musste ich bei Bon'A Parte anmahnen, gleich bezahlt, dann kam 2 Tage nachdem ich gezahlt hatte eine Mahnung, die erste, mit 5 € Mahngebühren und Verzugszinsen. Als ich das geklärt hatte, bekam ich wieder eine email, in der die mir plötzlich ein Fehlbetrag - entstanden durch eine Retoure - als Ratenzahlung zu horrenden Zinsen in Rechnung gestellt wurde. Nach einigen emails hin und her ist das zwar vom Tisch. Aber nach über 10 Jahren Kunde bei Bon'A Parte. ....never, ever. Ich brauche diesen Versand schließlich nicht und auch andere die Rechnungkauf über Klarna anbieten ebenfalls nicht. Ich kann davor nur warnen, ein unseriöses Inkassounternehmen.

Sehr geehrte „Sumape“,

vielen Dank für Ihre Rückmeldung.

Es tut mir leid zu hören, dass Sie einen solchen Aufwand mit Ihrer Bestellung hatten.

Wie Frau Olesen von Bon’Aparte schon beschrieb, kümmert sich Klarna als Zahlungsabwickler im Auftrag von Bon’Aparte um alle Fragen rund um Ihre Rechnung. D.h. wenn Sie eine neue Ausfertigung Ihrer Rechnung benötigen oder aufgrund eines Umtausches die Zahlungsfrist Ihrer Rechnung verlängern wollen, können Sie sich jederzeit bei unserem Kundendienst melden. Wir handhaben dies generell sehr kulant. Sie haben auch die Möglichkeit, sich auf klarna.de/meinklarna anzumelden und Ihre Rechnung dort überprüfen und selbstständig die Zahlungsfrist um zehn Tage auszusetzen.

Ich bedauere, dass Sie mit der Abwicklung Ihrer Zahlung nicht zufrieden waren und hoffe, dass Sie uns in Zukunft nochmals eine Chance geben.

Sollten Sie Fragen haben zu Ihrer Rechnung, können Sie mich auch direkt unter meinungen@klarna.de erreichen.

Simone von Klarna

Udmærket firma med fin kundeservice.

Har brugt Klarna i en lang periode og absolut ingen problemer haft.
Sæt jer ind i , hvad i skal betale og hvornår og hvilke betingelser. der er , betal til tiden og så er der ingen ting at brokke over.
Klarnas kundeservice kan træffes inden for tre minutter på mobilen og jeg kender adskellige firmaer der IKKE kan træffes telefonisk så hurtigt :-)
Kundeservice folkene fra Klarna er professionelle og venlige dygtige mennesker der hurtigt klarer de problemer der måtte opstå.
Kan slet ikke genkende den kritik her på stedet.
Endnu en gang betal dine regninger til tiden , så er der ingen problemer :-D

mvh. Fritz Munk

Hej Fritz

Tak for de fine ord og fordi du tog dig tid til at vurdere vores virksomhed, det sætter vi pris på!

Rigtig god mandag til dig. :-)

KLARNA

Vor etwas über einem Monat tätigte ich ebenfalls einen Onlinekauf beim besagten Unternehmen. Ich bezahlte die Rechnung und nun nach einem! Monat kommt eine Mahngebühr von 14 Euro, obwohl das Geld schon längst einegegangen ist.

Nun kann ich das ganze der Rechtschutz übergeben, toll als hätte man nichts besseres zu tun. Nicht besonders kundenorientiert.
Schade, zuerst hat es sich gut angehört, doch dies wird nun mein erster und mein letzter Einkauf sein.

FAZIT: NIE wieder!
Birger Stenstrup tyckte detta omdöme var användbart

Sehr geehrte Frau Andrekulovic,

Ich habe mir Ihre Rechnung angesehen. Da Ihre Zahlung nicht fristgerecht bei uns eingegangen war, sind in Ihrer Rechnung Mahngebühren angefallen. Eine genaue Aufstellung zum Verlauf lasse ich Ihnen gleich per e-mail zukommen, so dass Sie den Vorgang nochmals genau nachvollziehen können.

Sollte es Ihnen einmal nicht möglich sein, innerhalb der Zahlungsfrist zu überweisen, können Sie ganz einfach das Fälligkeitsdatum selbst um bis zu 10 Tage nach hinten verschieben, indem Sie sich mit Ihrem Geburtsdatum und Ihrer Rechnungsnummer auf www.klarna.at einloggen.
Selbstverständlich können Sie sich dafür auch immer gerne an unseren Kundendienst wenden. Dieser ist immer bemüht, auf die Wünsche und das Anliegen unserer Kunden einzugehen, wenn diese sich rechtzeitig melden.

Virkede som det skulle

Jeg fik lov at betale 2-3 måneder senere til 38kr ekstra.. Virker fair nok, rart nok hvis der er noget man mangler på en måned med elregning eksempelvis :D

Hej Joey

Det er altid rart at høre fra en kunde, der godt kan lide vores kampagner, så vi takker mange gange for din anmeldelse!

Ida, Klarna Danmark

Meget mærkeligt system og under alt kretik.

Jeg står og mangler dele til min computer og vil bruge Proshop på nette og da jeg ikke lige har x antal kroner lige nu, ser jeg at de har det firma der hedder KLARNA fint tænker jeg, og søger om at få kredit, men får afslag beløbet er for stort og jeg forstår ikke noget, ikke RKI registret og fast arbejde, også beslutter jeg at ringe til KLARNA kundeservice og får at vide at første køb jeg være under 800 kr og jeg bestiller så en mus, og købet gå igennem, og jeg venter et par dage og betaler så faktura før tiden og TÆNKER nu kan jeg så købe de dele jeg står og mangler til min computer, og bestiller så den ordre og tænker nu er alt som det skal være, men NEJ jeg får stadigvæk afslag når jeg søger og prøver at gå ned til ca 2000 kr for at se om det kan lade sig gøre, men stadigvæk NEJ, og jeg ringer så ind til KLARNA endnu engang og få at vide at deres system er bygget op sådan, afhængig af hvor mange køb du fortager dig bliver grænsen så sat lidt op for hver køb. Det er godt nok mærkelig for folk der står og skal købe støre ting på nette, og ikke kan gøre det på grund af af KLARNAS politik. Jeg kan da godt se fidusen i det jo flere køb folk gør jo mere tjener KLARNA , men det er bare noget lor..... for os andre der kun skal gøre et eller to støre køb. Og jeg kan også se at det må være et problem for de virksomheder som benytter KLARNA at deres kunder IKKE kan købe det ting de gerne ville på på grund KLARNA forretnings politik. En noget Forstret kunde over det her system som hverken står i RKI og har fast indtægt.

Hej Jimmy

Det er såmænd ikke en fidus fra vores side af, men en sikkerhedsforanstaltning.

Helt generelt kan jeg sige, at det vurderes ud fra et helhedsbillede, hvor der er flere faktorer, som spiller ind, og af hensyn til dine personlige oplysninger, så vil jeg helst ikke udtale mig mere specifikt om det her på Trustpilot.

Du skal vide, at du altid har muligheden for at kontakte mig på service@klarna.dk, hvis jeg kan hjælpe dig med noget.

www.klarna.com Support

Klarnas focus is to create simpler and safer ways of paying when purchasing online. Among many things this means that you will always get your order first and pay after - no matter which of our payment methods you choose. Our motto is simpler, safer and more convenient! To find out more about Klarna visit our web site by clicking the button below.

Besök Klarna

Klarna ligger som 26 av 26 i kategorin