Kiwiminipris omdömen

Kiwiminipris omdömen

Lågt
3.2

Randers - gamle vare og dårlig service

Jeg var for en uge siden i kiwi (Randers, århusvej) og fandt en hel kasse gamle kiks. Jeg finder en medarbejder, hvor jeg så fortæller at jeg har fundet en masse gamle kiks. Hvor hun så svare "okay", og ser ud som om at det rager hende en papand. Da jeg så kommer og handler igen idag, finder jeg de samme kiks, stadig de gamle, som bare er blevet placeret pænt. Det synes jeg simpelthen er for dårligt. Sløvt og dårlig service og gamle vare.

for gamle varer

jeg er nu kommet i kiwi siden de åbnede i (7323 Give) og ret hurtigt efter kunne jeg finde for gamle varer over alt det er især pålæg men også fersk kød. deres grøntsager er også slatne og af virkelig dårlig kvalitet bare en agurk med råd i enden ,ikke bare en men alle sammen og gør jeg opmærksom på problemet sker der ikke noget.

Kolding - Dårlig Service

Utrolig mange ungarbejder der desværre ikke kender til god kunde service. Desværre gælder dette osse deres chef, der ofte kommer med dårlige undskyldninger istedet for løse problemet. Ellers har de slet ikke styr på deres priser da folk ofte kommer tilbage efter at have tjekket dere bon. samt jeg ofte har oplevet de ikke har styr på deres teknik da deres flaskeautomat ofte er i stykker eller en af kasserne ikke virker så der opstår lange køer. De bliver osse ofte informeret om for dårlige vare eller vare der er over sidste salgs dato.

Kundeservice er lige nul!

Butikken i Kolding er nok den ringeste butik jeg nogensinde har handlet i! Deres medarbejdere er ubehøvlet eller har travlt med at skrive på sin mobil ved kassen. Desuden finder vi tit, faktisk hver gang (ca 3 gang ugentligt) for gamle varer, dette er kun nogle af de få ting som vi oplever. Alt dette er meldt til både deres Kundeservice afdeling, distrikt chef og endda direktør men intet er sket. "Dette er ikke den opfattelse jeg har af butikken i Kolding" er svaret fra Kiwi. Jeg kan se at dette er generelt svar fra Kiwi's kunder. Jeg kan kun give Kiwi 1 stjerne, det er simpelthen for dårligt af jer Kiwi!

Fordærvet mad

Jeg købte en makrel, som viste sig at være fordærvet, dvs. kødet hang slet ikke sammen og var nærmest som tandpasta, jeg havde fattet mistanke, inden jeg åbnede den, men da jeg gik tilbage til butikken i Ejby (Lille Skensved), ville ikke tage den tilbage, selvom det kun var en time efter, jeg havde købt den. De tager åbenbart ikke kølevarer retur.
Derudover ser jeg meget ofte varer der er for gamle i butikken og tit er tilbudsvarerne der ikke, og selvom personalet siger det bliver leveret, kommer det nogle gange slet ikke. Så tror skam jeg har været der for sidste gang.

Kød er ik det som der står

Vi har købt hakket "oksekød" derfra 2 gange. Og det var bestemt IKKE oksekød. Den ene gang var det hestekød, tro mig det kan smages, 2 gang var det lam, fy for satan det ku også smages. Så til alle jer. Nu ved i det

Er så træt af at komme ned efter tilbud der aldrig har været der!!

Kiwi er nok noget af den mest uprofessionelle dagligvare kæde jeg nogensinde er stødt på.
Tror jeg nu 3 uger i træk er kommet derned, flere dage i træk i løbet af deres tilbuds uge og så er tilbudende der ikke, og har heller aldrig været der.
Ved ikke om det er en måde at få kunder i deres butikker på, eller om de virkelig bare ikke kan finde ud af logistikken i at bestille nok varer hjem når der kører et godt tilbud.
Under al kritik!!
Stram op Kiwi!

Stadig en god oplevelse til gode

Jeg har indtil videre kun oplevet beskidte butikker, udsolgte varer, ligeglade medarbejdere og dårlig grøntsager

Kiwi i Ringkøbing kan ikke holde på deres ansatte, hvorfor mon?

For at starte med det positive. Butikken er centralt placeret i byen med en god kundekreds, og deres varer er ikke til at klage over. Delvist velorganiseret og mange gode tilbud. Kan tit spare flere hundrede kroner ved at handle i Kiwi, som bestemt kan leve op til kravende, og føles bestemt ikke som et "mini marked".

Denne butiks problem ligger ved administrationen. Den såkaldte butiks chef skræmmer de unge ansatte væk. Vedkommende skræmmer de ansatte væk med konstante bemærkninger om chefens hårde arbejde, og der ikke er tid til ordenlig oplæring af de nye ansatte. De skal klare sig selv, og der kræves uhyret store forventninger af dem fra dag ét. Desuden, kan jeg forstå, at der kun kommer, hvad jeg vil kalde for, flabede og ubehøvlet kommetarer ud af vedkommende. Det er ikke acceptabelt efter min mening, og bestemt ikke et sted jeg vil anbefale unge arbejdssøgende at søge fritids arbejde.

KIwi - Gl. Aalborgevej i Viborg: Gammel mælk og Skyr over sidste holdbarhedsdato

Går lørdag aften d. 26 ned efter mælk. Mælken som står der er fra d. 17, men finder en anden slags mælk. Jeg køber desuden 2 Skyr og opdager ved hjemkomsten at salgsdatoen er overskreden. Det sender jeg mail om.
Næste dag er jeg dernede igen, altså søndag. Den Skyr som jeg købte dagen før med gammel salgsdato, den står der stadig, faktisk står der masser af dem. Finder så en ung mand og gør ham opmærksom på det (går ud fra at de nu er fjernet). Så er det jeg tænker, hvor mange andre varer incl frugt og grønt - har de ikke styr på.
Min kommentar til mælken vil være, at man ikke skal sælge så gammel mælk, selvom der stadig er et par dage at løbe på - og bedre bliver det ikke af at der er tale om Arla 24 timer mælk - fra producent til kunde, det giver jo slet ikke mening). Rigtig dårlig mund til mund reklame.

Udmærket

En udmærket strategi Kiwi fører ved kun at have fastvarer og dermed droppe de aktivitetsvarer som andre butikker kæmper med. Fx Fakta og Netto.

Dog skal det siges at jeg har handlet et par gange i Frederikshavn butikken og græmmes over den kundeservice man får serveret i hovedet af kasseekspedienterne.

Sidder man bag kassen skal man udstråle glæde og overskud, ikke en slatten attitude som dræner energien fra kunderne såvel som dem selv. Lev over stregen! Seize the day.

Dog skal jeg ikke bedømme Kiwi udelukkende på én butiks ansatte og det skal også siges at jeg jo kan have været uheldig at handle på uheldige tidspunkter, hvor humøret ikke har været højest.

Konklusionen bliver 4 ud 5 stjerner.

Er vi handlende i vejen?!

- for rengøringspersonalet?! Jeg oplevede for nyligt at blive skubbet til af en sur mokke med en gulvvaskemaskine.
Hvad med at gøre rent udenfor åbningstid?! Så vi handlende kan gå i fred?
Det er et pænt sted - stort og lyst.
Tror der er noget i vejen med kølediskene, da der ofte er meget vand i dem.
Er noget skuffet over der er så meget slik og chips. Ville hellere have mere frugt og grønt.
(Kiwi, Vestervangsvej, Viborg)

rigtig god butik

Butikken i Thisted er rigtig god. Ren og ryddet op, samt rigtig god service.

ikke billig på kød og elendig billig sodavand i lystrup ved århus

god kvalitet men ikke en lav pris butik over hovedet og den mest elendige bacon jeg har set til dato fuck den er ring

Bjerringbro Kiwi!! butikken vi ka´ li´

Kiwipersonalet er altid smilende, meget behjælpelige og altid imødekommende.
Imødekommende næsten ja, for det er bare så ærgerligt, når de nye danske grønsager specielt agurker og tomater kommer - ja, så mangler de på Kiwi´s hylder. Meget tit og ofte finder vi gamle og triste grønsager, der bestemt ikke klæder en ellers flot og ren butik. Vi har osse lidt for tit oplevet grønne kartofler, der ligger og "soler" sig.
Desværre har vi måttet konstatere, at vore (synes vi selv rimelige) ønsker ikke bliver hørt. Hjemme hos os drikker vi meget dansk vand, som ofte er udsolgt. Vi har påpeget det over for personalet, som giver beskeden videre hver gang, men det hjælper bare ikke. Vi er derfor nødt til at købe vandet et andet sted, og det er da lidt for dumt - ikke sandt?
Men de ansatte er som sagt altid søde, og forretningen er meget indbydende at besøge med bl.a. den dejlige glade grønne farve.

Fusker systematisk med priser på tilbudsvare!

Har handlet en del i deres forretning i Ejby(Lille Skenved). Jeg køber en del af deres nedsatte vare og tilbudsvare og i den fobindelse har jeg oplevet felj på 90 % af mine kvitteringer. Personalets begrundelse, er at de ikke selv kan rette priserne i systemet og der derfor vil forkomme felj, desuden er personalet instrueret i at spørge kunden, om de vil have en kvittering, istedet for automatisk at give kunder deres kvittering. Jeg kan godt forstå at der kan opstår felj med priser og kvitteringer, men hvis der er 90 % ved 20 handler, så er der tale om systematisk fusk og de burde politimeldes, hvis dette ikke snart kommer under kontrol.

elendig butik i Kirkendrup/ næsby

Personalet er alt for ungt, rådne og for gamle vare, det finder man hver gang man handler :-(.
Har prøvet og komme hjem med et hvede baguette der var 13 dage for gamlet, føj for pokker
Manglende priser på vare, tilbuds vare kommer ikke hjem.

Jeg handler der kun tilnøds, køre hellere det længere efter friske vare

Butikken i Ebeltoft

Fin og flot butik, altid pænt, rent og ryddet. Sjældent man oplever lange køer ved kassen.

Priserne hos Kiwi kæden er blevet bedre på det sidste.

Eneste minus er flaske-automaten, den svigter altså for tit (ellers havde der været 5 stjerner)!

Svag butik

Nu handler jeg mest i den butik i Næsby. Rodet butik, gamle/rådne grønsager og personalet er generalt for ungt. De burde ansætte 3-4 personer på +40 år til at få styr på den butik. Ikke mindst de "børn" som sidder ved kassen er sløve. Håber ikke at de skal betale min pension

Kiwi ullerslev under al kritik

Jeg syntes ellers kiwi er en rigtig fin butik, men den der ligger i ullerslev er da den værste butik jeg nogen sinde har sat mine ben i. Hver 3 vare du får fat i mangler der priser på , men til gengæld er der priser over hele køledisken hvor man kan se fiskepinde koster 9,95 og så er der bare ingen af dem. Har flere gange henvendt mig til personalet om vare der er for gamle, de siger bare NÅ.....dagen efter ligger de der stædig. En skam at et så dårligt personale skal ødelægge en ellers udmærket butik.

Är Kiwiminipris ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Support

KIWI minipris giver dig DISCOUNT på en ny måde! Danmarks billigste Libero bleer, ½ MØMS på økologi, de bedste åbningstider og altid super frisk frugt og grønt!

Besök Kiwiminipris

Kiwiminipris är i kategorin: Matvaruaffärer