Jysk omdömen

Jysk omdömen

Otillräckligt
5.0
4 Trustpilot recensioner

Jysk, bara tomma ord och löften.

Jag och typen beställde en soffa från Jysk via internet med hem-levering. Soffan kom inte den dagen som var avtalt utan dagen efter. När den kom så ställde de soffan på naboen sin uppfart, inte utanför vårt hus och killen hade inte tid att ta upp den till oss sa han. Den soffan blev ödelagt bara efter några veckor då sätet sjönk mer och mer ner. Vi pratade med en tjej som sa att vi skulle få denne byttet ut. Tiden för leveringen blev uppskjuten 2 gånger. När vi äntligen fick den nya soffan var den ödelagt när den kom. Då skulle vi få även denne byttet ut, tiden för levering blev uppskjuten igen och den dagen vi väntade soffan så kom det ingen, då hade jysk glemt att ge oss besked på att det skulle ta en extra uke (igen). De skulle då sätta in en till man på leveringen som kunde hjälpa till att bära ut den gamla soffan och in den nya eftersom att jag skulle operera mig dagen innan så jag kunde inte hjälpa till, denne kostnaden skulle de stå för (vilket var det MINSTA de kunde göra för besvären). Men fick vi någon hjälp? Nej, killen från schenker hade inte fått någon information om dette såklart. Och de enda vi fått höra från jysk hela tiden är "beklager, eg er enig".

Alla gör fel ibland, men nok är nok.

trevliga bra priser service minded hjälpsamma glatt trevligt bemötande

trevliga bra priser service minded hjälpsamma glatt trevligt bemötande

Riktigt dåligt

Köpte ett sängbord från jysk. Sitter dåligt ihop, dålig finnish, felaktig info i beskrivning. Har gett dem flera chanser nu, men det är sluthandlat från jysk.

EDIT: Lite mer än ett år senare har limmet i faneret släppt på ett par ställen och jag funderar på att slänga ut skiten.

Dyrt, men sällan helt bra

Jysk säljer knappast otroligt billiga möbler, utan de ligger i ett sorts mittsegment. När ett företag ligger i detta segment, förväntar jag mig mer av deras produkter. Ofta saknar det prylar, instruktioner är ofullständiga och skador på produkterna är vanliga.

När prylarna väl är uppe och står, kan de i vissa fall vara lite vingliga, men oftast tillräckligt stabila!

Är Jysk ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Jysk Support

JYSK har alltid ett bra erbjudande till dig f�r hela hemmet - uppt�ck v�rt stora sortiment och se alla v�ra erbjudanden idag.

Besök Jysk

Jysk ligger som 21 av 21 i kategorin