Jollyroom omdömen

Lågt
4.5
6 Trustpilot recensioner

Fick ett begagnat babygym

Beställde ett babygym med smurftema. Denna var klart begagnad vilket märktes tydligt genom en dragkedja som var sönder och alla fläckar som fanns på mattan.
Aldrig i livet tänker jag placera mitt nyfödda barn på en smutsig begagnad matta. Jollyroom kan räkna med att jag hör av mig till dem. Detta är under all kritik!

Paketet saknade även returfraktsedel och orderbekräftelse.

Vill jag köpa begagnat så vänder jag mig till Blocket.se och inte Jollyroom.

Hej!

Oj, detta låter inte alls bra. Vi får verkligen beklaga om du fått en felaktig produkt. Vi säljer inte begagnade varor, så det måste blivit något fel på det ex som du fått. Vi ber verkligen om ursäkt för detta misstag, och du är välkommen att kontakta oss på kundservice@jollyroom.se så ska vi undersöka ditt ärende närmare och eventuellt se om vi kan erbjuda dig någon form av kompensation.

Vänliga hälsning,

FUSKER FIRMA

Jeg bestiller og betaler en vare til 408 kr., og dagen efter forsøger jeg at få den annulleret ved at ringe til dem. Jeg går ind på Jollyroom.dk. og finder deres tlf.nummer. Når jeg ringer, får jeg følgende stemme i tlf.
"Hej og velkommen til Jollyroom, vi tager straks imod din samtale", hvorefter der kommer musik... så kommer stemmen igen og siger: "hej og velkommen til Jollyroom. Vores telefoner er åbne mellem kl. 10 og 18. Tak for din opringning, og velkommen tilbage". Og jeg ringede på en fredag kl. 12.
Når jeg skriver en mail til dem, får jeg kun et standartsvar, der siger, "din besked er modtaget og behandles af kundeservice".
På e-mailen advarer min computer mig med følgende tekst: "Pas på! Denne afsender blev ikke godkendt af vores svindelkontrol."

Tak for dit indlæg.
Jeg kan se, at vi har løst din sag via e-mail.

Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte os via 89 88 12 13 eller kundeservice@jollyroom.dk

Ha en god dag

Hilsen Jollyroom

Seg sajt och dåligt utbud

En sajt som kan vara det segaste tröttaste jag upplevt. Klart sämst av alla butiker jag kikat i.Sortimentet var mindre än vanligt, dem hade smalt sortiment . Gillar inte att sajten var rosa det kändes mer som en babybutik för flickor.

Hej Thérése,

Vad tråkigt att du upplevde vår hemsida så negativt. Ibland kan prestandan påverkas av hög belastning, och sidan kan då upplevas långsammare eller seg. Detta är självklart något som vi jobbar med att undvika. Beklagar om du inte fick en bra upplevelse av besöket. Vårt sortiment är det största i Norden inom barn och baby. Om du har synpunkter på webben eller sortiment så tar vi gärna emot det i ett mail till kundservice@jollyroom.se så ska vi se om det är något vi kan justera.

Vänlig hälsning,

Brett utbud :)

Mycket brett och roligt utbud. Snabb leverans roliga erbjudanden och tillmötesgående persobal.
Dock lite seg sida och dyr frakt.

Alldeles för seg sajt

Jag gillar Jollyroom, de har bra utbud, priser och snabb leverans! MEN, jag orkar knappt navigera runt på sajten för den är så otroligt långsam! Det måste ni fixa Jolly!
Sen är det synd med fraktavgiften, den borde vara gratis.

Hej!

Tack för din feedback. Vi har nu uppdaterat webbsidan så det är enklare och snabbare att navigera. Välkommen åter! :)

Vänlig hälsning,
Jollyroom

Smidigt för föräldrar med lite tid

Jollyroom har ett stort och intressant utbud. De kör bra kampanjer varje vecka och levererar snabbt vid beställning. Litet minus för dyr frakt och hög gräns för fraktfritt. Men plus för att det underlättar för mig med lite tid att beställa saker på nätet.

jollyroom.se Support

Besök Jollyroom